'Daar', 'ze'remco_k schreef:De lokale omroep waar ik actief voor ben, heeft al jaren de streams via http://www.digiplay.nl" onclick="window.open(this.href);return false; lopen. Je hebt daar al een AAC+ stream van 30 slots voor €5,- per maand, of b.v. 500 slots voor 54,- per maand. Ze leveren op een iets professionele manier de streams dan de andere stream hosters die ik hier langs zie komen.

Ik zou inderdaad ook liever een stabiele host hebben dan een die met allerlei toeters en bellen minder stabiel is.
Misschien is het al eens ter sprake gekomen, maar je kunt ook bij Strato (of ergens anders) een virtuele server huren en er zelf Icecast op installeren. Dan ben je ook voor minder dan een tientje per maand klaar. Ik weet zeker dat het werkt, maar ik heb het eerlijk gezegd nog nooit getest met meer dan pakweg 15 simultane streams. Ik verwacht echter dat het gewoon een prima oplossing is, zeker voor kleinere aantallen streams. Op dezelfde server zet je meteen je website, mailserver, ftp-server, agenda's, contacten en noem maar op. 't Is iets minder KKDWD, maar het biedt wel veel mogelijkheden.