'80 s Amsterdam. Disco Action, Satellite Empire etc. Mp3's ?
Moderator: admin6
Hya mensen,
wie hebben er nog fragmenten van de stations als
deze en andere die veel import draaiden ?
IK weet ook nog wel alle commercials van die tijd :-)
Op Internet pages ben ik het maar beperkt
tegengekomen, wel veel WAPS en Decibel.
Wie o wie heeft de anderen en wie heeft er commercials ?
Greetz
Stan
wie hebben er nog fragmenten van de stations als
deze en andere die veel import draaiden ?
IK weet ook nog wel alle commercials van die tijd :-)
Op Internet pages ben ik het maar beperkt
tegengekomen, wel veel WAPS en Decibel.
Wie o wie heeft de anderen en wie heeft er commercials ?
Greetz
Stan
Satellite Empire,Disco Action
Beetje raar verhaal maar de eigenaar van dit station is/was en klant van ons bedrijf, ik werk vooren autoschade herstel bedrijf,en deze man had schade aan zijn bedrijf's auto van UPC,en de man had nog en tape in zijn auto met en oude uitzending. ik heb daar van nog en kopie van liggen (als ik die nog ergens kan vinden)
ik heb hem daarna nog even gesproken maar hij doet niks meer met radio.
Maar hij zij, als ik zal willen kan ik leuke verbindingen maken kabels/pluggen genoeg ik werk bij UPC.
Maar hij zij, als ik zal willen kan ik leuke verbindingen maken kabels/pluggen genoeg ik werk bij UPC.
Stan,
kijk maar even op mijn website voor Foto's, Jingles etc.
www.ozzysplace.com (als je fragmanten zoekt van R.D.A. en A.Q.S. moet je me maar mailen dan regelen we wel wat)
J.V.
Kan jij voor mij een copy regelen van die tape?
Bedankt alvast.
Groeten,
Oscar Davis (A.Q.S.)
kijk maar even op mijn website voor Foto's, Jingles etc.
www.ozzysplace.com (als je fragmanten zoekt van R.D.A. en A.Q.S. moet je me maar mailen dan regelen we wel wat)
J.V.
Kan jij voor mij een copy regelen van die tape?
Bedankt alvast.
Groeten,
Oscar Davis (A.Q.S.)
- Murphy Decker
Re: Satellite Empire,Disco Action
Hahaha, wel dat ik nu pas lees, maar ja ik herinner die dag nog wel bij een autoschadebedrijf in Amsterdam was dat. toch ??j.v schreef:Beetje raar verhaal maar de eigenaar van dit station is/was en klant van ons bedrijf, ik werk vooren autoschade herstel bedrijf,en deze man had schade aan zijn bedrijf's auto van UPC,en de man had nog en tape in zijn auto met en oude uitzending. ik heb daar van nog en kopie van liggen (als ik die nog ergens kan vinden)
Ik denk dat je het laatste iets verkeerd had begrepen, ja ik werk daar nog steeds en ja er zijn mogelijkheden maar deze hebben niet iets met kabels en pluggen te maken.
groet Murphy Decker
- counterpoint
Nee want Murphy was niet alleen NIET de eigenaar, hij was ook niet de man van de kabels en pluggen.... daar had Choukri veel meer verstand van!Murphy Decker schreef: Ik denk dat je het laatste iets verkeerd had begrepen, ja ik werk daar nog steeds en ja er zijn mogelijkheden maar deze hebben niet iets met kabels en pluggen te maken.
[color=red][url=http://counterpointfm.com]Counterpoint FM[/url]
more music, less talk[/color]
- Murphy Decker
Correctie mijn vriend, Choukri is nooit en deel geweest van Sattelite Empire , later toen toen we als station zijn samengegaan met Disco Action is Soukri erbij gekomen.counterpoint schreef:Nee want Murphy was niet alleen NIET de eigenaar, hij was ook niet de man van de kabels en pluggen.... daar had Choukri veel meer verstand van!Murphy Decker schreef: Ik denk dat je het laatste iets verkeerd had begrepen, ja ik werk daar nog steeds en ja er zijn mogelijkheden maar deze hebben niet iets met kabels en pluggen te maken.
Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Hoe dan ook jij hebt nooit een deel uitgemaakt van Sattelite en ik betwijfel of j een deel uit hebt gemaakt van Counterpoint FM.
Zoals j waarschijnlijk al bekend was zouden wij graag zien dat j ook zou reageren op de emails die wij van Counterpoint verstuurd hebben naar die site van jou. Helaas is dat ook nog steeds niet gebeurd
Laatst gewijzigd door Murphy Decker op 29 nov 2007 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- counterpoint
Murphy Decker schreef: Correctie mijn vriend, Choukri is nooit en deel geweest van Sattelite Empire
Waar heb ik dat beweerd dan? Volgens mij ging het over Disco Action..... maar goed, lezen en luisteren is nooit jouw sterkste kant geweest.
- counterpoint
Re: '80 s Amsterdam. Disco Action, Satellite Empire etc. Mp3
sorry dubbel
- Murphy Decker
counterpoint schreef:Murphy Decker schreef: Correctie mijn vriend, Choukri is nooit en deel geweest van Sattelite Empire
Waar heb ik dat beweerd dan? Volgens mij ging het over Disco Action..... maar goed, lezen en luisteren is nooit jouw sterkste kant geweest.
Kijk goed naar de topit titel Disco Action, Satellite Empire etc. Mp3's ? Oke het lijkt alsof Jij nu hatelijk gaan doen, maar die kant ga ik echt niet met jou op hoor. Lmaoooo
-
Airchecks Amsterdamse stations
Hallo allemaal, ik heb wat nieuwe dingen op de server gezet voor Roger van Bracht uit de Counterpoint periode 91-93 , en Futureline , periode 1986 , check: http://www.van-bracht.nl/
The Freaks come out at night... ;-)
Dennis.
The Freaks come out at night... ;-)
Dennis.
No Music, No Life
- Murphy Decker
Re: Airchecks Amsterdamse stations
Ja inderdaad ,tja die goed oude tijd wat mis ik diedennis-ruyer schreef: The Freaks come out at night... ;-)
Dennis.
Ja Futerline had wel wat weg van Sattelite met die stationrap.
Sattelite is the best
Sattelite meets Hollywood
Attalos rap
Tour sur ton
Sattelite Empire's funk sensation
en meer..
- Murphy Decker
-
mooi torentje.. Counterpoint zat ah einde van de gedoogperiode nog op het belastingkantoor bij sloterdijk... Choukri die langs illegale feesten en over de zwervers moest stappen... , prachtig.. ;-)Murphy Decker schreef:
Dit was één van de lokatie's waarvanuit Sattelite empire de zender had staan, aan de Nieuwezijds voorbugwal in Amsterdam. (Ben daar toen destijds opgepakt na het instaleren van de zender )
No Music, No Life
- Murphy Decker
Ja dat kan wel kloppen maar toen was ik al weg bij Counterpoint door wat onenigheid met Stormbroek, ik ben toen met John Fenry verder met Disco Action gegaan. Was en stap terug maar was wel meer piraat.dennis-ruyer schreef:
mooi torentje.. Counterpoint zat ah einde van de gedoogperiode nog op het belastingkantoor bij sloterdijk... Choukri die langs illegale feesten en over de zwervers moest stappen... , prachtig.. ;-)
Trouwens hebben we met Sattelite Empire ook nog in een 180meter hoge schoorsteen gezeten ,achterin havens west thv Halfweg. Om daarbij te komen moest j een soort Rambo zijn .hahahaha echt extreem zo midden van de nacht over een stuk bewaakt terein tijgeren om bij die schoorsteen te komen.
Zo heb ik nog wel veel meer verhalen, maar ja wie niet