Mfm Streaming
Moderator: admin6
-
Mfm Streaming
Hallo allen,
Iemand enig idee wat er gaande is achter Mfm streaming? servers liggen al een tijdje plat en de website is ook niet meer te bereiken en geeft aan door de rechter voor onbepaalde tijd zijn plat gelegd.
Nu kom ik op facebook allerlij berichten tegen die beweren dat er helemaal geen uitspraken van de rechter zijn geweest en de beste man opzettelijk alles abrubt heeft stop gezet.
Wie weet wat hier van waar is en kan me een update geven?
Zover bekend heb ik van de betreffende dienst geen mail gehad met een uitleg over het voorval...
mvg wouter
Iemand enig idee wat er gaande is achter Mfm streaming? servers liggen al een tijdje plat en de website is ook niet meer te bereiken en geeft aan door de rechter voor onbepaalde tijd zijn plat gelegd.
Nu kom ik op facebook allerlij berichten tegen die beweren dat er helemaal geen uitspraken van de rechter zijn geweest en de beste man opzettelijk alles abrubt heeft stop gezet.
Wie weet wat hier van waar is en kan me een update geven?
Zover bekend heb ik van de betreffende dienst geen mail gehad met een uitleg over het voorval...
mvg wouter
Hey ho, hey ho, je krijgt je orban niet cadeau! :))
Re: Mfm Streaming
Hier hetzelfde verhaal, en ik had net voor een jaar betaald.
Da's wel zuur zeg... ik ken die club niet.
Als je een stream server zoekt om weer in de lucht te zijn kan ik je wel helpen.
Als je een stream server zoekt om weer in de lucht te zijn kan ik je wel helpen.
-
op hun website lees ik:
OP LAST VAN DE RECHTER-COMMISSARIS ( RECHTBANK ‘s-Hertogenbosch ) WORDT MET ONMIDDELLIJKE INGANG ALLE ACTIVITEITEN VAN MFM STREAMING GESTOPT VOOR ONBEPAALDE TIJD!
alle activiteiten stoppen wil niet zeggen failliet. Ik zou eens contact met ze zoeken en dat jaar terug vragen
Niets werkt meer om deze hosting te bereiken, hoe wil je dan contact gaan maken?
De tekst is bekent, daar begon TS ook al mee.
Dat is wel zuur, heb geen idee hoe dit bedrijf zijn zaken deed maar als ik de KVK gegevens bekijk en wat andere info wat te vinden is op internet denk ik maar... het is beter zobig T schreef: 22 mei 2025 22:32 Niets werkt meer om deze hosting te bereiken, hoe wil je dan contact gaan maken?
Het was een goed en plezierig contact, altijd snel antwoord.
Ik heb gezocht op zijn achternaam en kwam senior vaak tegen
Naja les voor de volgende keer.
Ik heb gezocht op zijn achternaam en kwam senior vaak tegen

Naja les voor de volgende keer.
https://nos.nl/artikel/2568384-cybercri ... ag-genomen
Er komt druppels gewijs nieuws.
Hoe leg jij de link met MFM? Ik zie die zo niet, maar ben er niet heel diep ingedoken.big T schreef: 23 mei 2025 12:23 https://nos.nl/artikel/2568384-cybercri ... ag-genomen
Servers die in beslag zijn genomen, daar moet bevel voor gekomen zijn.
Zie bericht op de site van MFM.
Staat nergens dat het over streaming gaat.big T schreef: 23 mei 2025 20:22 Servers die in beslag zijn genomen, daar moet bevel voor gekomen zijn.
Nee maar moet dat dan?
Een server die plots in beslag is genomen en dan een week later komen er berichten over van in beslag genomen servers.
Ik vind dat te veel toeval.
Een server die plots in beslag is genomen en dan een week later komen er berichten over van in beslag genomen servers.
Het is een vermoeden en speculeren, maar geen bevestiging. Het is wel toevallig natuurlijk, dus snap je wel.big T schreef: 24 mei 2025 09:41 Nee maar moet dat dan?
Daarnaast staat er dat de servers offline zijn gehaald en in beslag genomen zijn. Ga ik naar mfmstreaming.nl dan zie ik gewoon een server die nog online is, gezien er gewoon een webpagina is te zien. Dus klopt niet helemaal met het verhaal.
Opvallende is dat heel mfm streaming niet te vinden is bij de Kamer van Koophandel is al vreemd.
Volgens mij hebben die gasten ook een LPAM station gehad, daar was men ook snel mee gestopt.
Ps gegevens van kvk online zetten is niet echt netjes.
En voegt niks toe, toch?
Ps gegevens van kvk online zetten is niet echt netjes.
En voegt niks toe, toch?
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)