Veronica goud van oud
Moderator: admin6
Veronica goud van oud
Bij toeval deze sub zender opgezet en leuke muziekmix uit vooral '80s

-
Re: Veronica goud van oud
Hier idem. Vintage was voor mij prettiger om naar te luisteren. Smaken verschillen en het is bij mij ook wel een leeftijdsdingetje.
De meeste subzenders van landelijke zenders zijn weinig verrassends. Die draaien non-stop muziek binnen een sterk afgekaderd format. Deze zenders zijn er niet om muzikaal of inhoudelijk te verrassen, maar zijn er om muzikaal uit te serveren wat je verwacht.Herman ven Schippers schreef: ↑08 feb 2025 18:27Ik vond Vintage Veronica leuker tbh. Iets te veel hits hier. (Jaja, goud van oud. Ik snap het). Maar weinig verrassingen.
God is a DJ
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die Vintage mist... De 2 vervangers ( GvO en non stop ) geven mij te weinig verrassingen om er naar te luisteren.
-
Zeker! Maar met Veronica Vintage kon het dus wel. Kink DNA mis ik ook nog steeds, dat vond ik ook lekker wegluistreren. Gelukkig is XXL Stenders er nog.Phoenix schreef: ↑08 feb 2025 19:55De meeste subzenders van landelijke zenders zijn weinig verrassends. Die draaien non-stop muziek binnen een sterk afgekaderd format. Deze zenders zijn er niet om muzikaal of inhoudelijk te verrassen, maar zijn er om muzikaal uit te serveren wat je verwacht.Herman ven Schippers schreef: ↑08 feb 2025 18:27Ik vond Vintage Veronica leuker tbh. Iets te veel hits hier. (Jaja, goud van oud. Ik snap het). Maar weinig verrassingen.