Veronica goud van oud

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Jonhy

Veronica goud van oud

Bericht door Jonhy »

Bij toeval deze sub zender opgezet en leuke muziekmix uit vooral '80s
:D
Herman ven Schippers

Re: Veronica goud van oud

Bericht door Herman ven Schippers »

Jonhy schreef: 08 feb 2025 14:06 Bij toeval deze sub zender opgezet en leuke muziekmix uit vooral '80s
Ik vond Vintage Veronica leuker tbh. Iets te veel hits hier. (Jaja, goud van oud. Ik snap het). Maar weinig verrassingen.
Janno

Bericht door Janno »

Hier idem. Vintage was voor mij prettiger om naar te luisteren. Smaken verschillen en het is bij mij ook wel een leeftijdsdingetje.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 08 feb 2025 18:27
Jonhy schreef: 08 feb 2025 14:06 Bij toeval deze sub zender opgezet en leuke muziekmix uit vooral '80s
Ik vond Vintage Veronica leuker tbh. Iets te veel hits hier. (Jaja, goud van oud. Ik snap het). Maar weinig verrassingen.
De meeste subzenders van landelijke zenders zijn weinig verrassends. Die draaien non-stop muziek binnen een sterk afgekaderd format. Deze zenders zijn er niet om muzikaal of inhoudelijk te verrassen, maar zijn er om muzikaal uit te serveren wat je verwacht.
God is a DJ
erikvl

Bericht door erikvl »

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die Vintage mist... De 2 vervangers ( GvO en non stop ) geven mij te weinig verrassingen om er naar te luisteren.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 08 feb 2025 19:55
Herman ven Schippers schreef: 08 feb 2025 18:27
De meeste subzenders van landelijke zenders zijn weinig verrassends. Die draaien non-stop muziek binnen een sterk afgekaderd format. Deze zenders zijn er niet om muzikaal of inhoudelijk te verrassen, maar zijn er om muzikaal uit te serveren wat je verwacht.
Zeker! Maar met Veronica Vintage kon het dus wel. Kink DNA mis ik ook nog steeds, dat vond ik ook lekker wegluistreren. Gelukkig is XXL Stenders er nog.
Plaats reactie