Verwachtingen voor 2025
Moderator: admin6
-
Verwachtingen voor 2025
Misschien nog een beetje vroeg hiervoor
Mijn voorspelling voor 2025
1: Marieke Elsinga stopt op Qmusic en wordt vervangen door Kai Merckx die zich weer volledig op Qmusic gaat richten.
2: Wim van Helden keert terug bij Q maar voor 3 - 4 dagen in de week
De overige dagen worden waargenomen door Bas van Nimegen of Jorien Renkema
3: Edwin Noorlander neemt de Middagshow van Kai over bij Joe.
4: Martijn la Grouw neemt de Middagshow van Frank Dane
Over bij Radio 538.
5: Lex Gaarthuis stopt met de Ochtendshow op Radio 10
Deze wordt overgenomen door Jeroen Nieuwehuize.
6: Tim van Kink gaat toch bij Radio 2 aan de gang in de Nacht .
7: Stephan Bouwman van Qmusic stopt op de Zondag en wordt vervangen door Vincent Pronk.
8: De Frequentie van Yoursafe radio wordt verkocht aan Kink
Of Arrow Classic Rock.
Ik heb geen idee of iets van deze voorspelling uitkomen
Mijn voorspelling voor 2025
1: Marieke Elsinga stopt op Qmusic en wordt vervangen door Kai Merckx die zich weer volledig op Qmusic gaat richten.
2: Wim van Helden keert terug bij Q maar voor 3 - 4 dagen in de week
De overige dagen worden waargenomen door Bas van Nimegen of Jorien Renkema
3: Edwin Noorlander neemt de Middagshow van Kai over bij Joe.
4: Martijn la Grouw neemt de Middagshow van Frank Dane
Over bij Radio 538.
5: Lex Gaarthuis stopt met de Ochtendshow op Radio 10
Deze wordt overgenomen door Jeroen Nieuwehuize.
6: Tim van Kink gaat toch bij Radio 2 aan de gang in de Nacht .
7: Stephan Bouwman van Qmusic stopt op de Zondag en wordt vervangen door Vincent Pronk.
8: De Frequentie van Yoursafe radio wordt verkocht aan Kink
Of Arrow Classic Rock.
-
Re: Verwachtingen voor 2025
- Veronica breid zich verder verder uit, Stenders probeert Leo Blokhuis naar Veronica toe te halen & Jeroen van Inkel. Ook Michiel Veenstra word benaderd, maar die weigert.
Arjan Snijders stopt, en het weekend veranderd weer wat.
Blokhuis tekent een zodanig contact dat hij wel mag blijven voor tv progammas voor de NPO (Hier zijn volgens mij mogelijkheden voor)
Radio2,
Tim op t Broek komt, gaat in de plek voor Corne Klijn
3FM, Ivo van Breukelen gaat naar Radio2, hij gaat daar als invaller aan het werk, en gaat een progamma maken met Daniel Lippens.
Ramon Verkoeijen komt op zijn plek.
Radio10, Lex Gaarthuis blijkt geen succes, Talpa gaat kijken voor mogelijkheden. En kijkt bij 538.
Wie dat zal zijn durf ik niet te zeggen.
Sublime, Gerard Ekdom gaat ook een progamma maken
Dit zal op maandagavond zijn.
Radio5, Corne Klijn gaat een progamma in het weekend presenteren, welke dat zal zijn, durf ik nog niet in te vullen.
Arjan Snijders stopt, en het weekend veranderd weer wat.
Blokhuis tekent een zodanig contact dat hij wel mag blijven voor tv progammas voor de NPO (Hier zijn volgens mij mogelijkheden voor)
Radio2,
Tim op t Broek komt, gaat in de plek voor Corne Klijn
3FM, Ivo van Breukelen gaat naar Radio2, hij gaat daar als invaller aan het werk, en gaat een progamma maken met Daniel Lippens.
Ramon Verkoeijen komt op zijn plek.
Radio10, Lex Gaarthuis blijkt geen succes, Talpa gaat kijken voor mogelijkheden. En kijkt bij 538.
Wie dat zal zijn durf ik niet te zeggen.
Sublime, Gerard Ekdom gaat ook een progamma maken
Dit zal op maandagavond zijn.
Radio5, Corne Klijn gaat een progamma in het weekend presenteren, welke dat zal zijn, durf ik nog niet in te vullen.
-
-stijgende lijn Veronica zet zich door en gaat verder met het aantrekken van oud gediende Veronica; Jeroen van Inkel wordt benaderd. Leo Blokhuis ook maar die bedankt en blijft bij de NPO
-Sublime gaat zich meer richten op uptempo disco en funk, dat het nu nog heel erg smooth and easy klinkt zoals het nog zou moeten klinken volgens de kavelvoorwaarden die ze hadden en nu niet meer, is een tussenfase gebleken. Corne Klijn wordt benaderd voor een programma. Ook Gerard Ekdom krijg een eigen show, wekelijks
-3FM zakt na de opleving in luistercijfers van SR weer volledig in. Radio 5 op FM wordt steeds nadrukkelijker geopperd en 3FM wordt een digitaal platform op internet en DAB+. Naam veranderd in BLEND die geen FM frequentie krijgen. De goedkeuring komt er dan ook niet dat BLEND NAAST 3FM mag blijven
-JOE groeit gestaag door, blijven onverminderd doorgaan met hun ingeslagen weg. Visual Radio gaat eindelijk van start waardoor DJ's ook te zien zijn en gaan ze ook nog acties mee doen om de boel hiermee te promoten
-YoursafeRadio stopt aan het eind van 2025 met uitzenden. Project is niet gelukt en de geldschieter trekt zich terug. Kavel wordt weer terug gekocht door Talpa en zet daar Radio 10 60's en 70's op
-Radio 10 lijft Erik de Zwart in, of lijft zichzelf in als station voice en grote redder in nood. Nieuwe invulling qua programmering mogelijk. Hij gaat daar zelf ook programma doen. Heeft te maken met de classic Top 40
Verder niet veel veranderingen komend jaar op radiogebied.
-Sublime gaat zich meer richten op uptempo disco en funk, dat het nu nog heel erg smooth and easy klinkt zoals het nog zou moeten klinken volgens de kavelvoorwaarden die ze hadden en nu niet meer, is een tussenfase gebleken. Corne Klijn wordt benaderd voor een programma. Ook Gerard Ekdom krijg een eigen show, wekelijks
-3FM zakt na de opleving in luistercijfers van SR weer volledig in. Radio 5 op FM wordt steeds nadrukkelijker geopperd en 3FM wordt een digitaal platform op internet en DAB+. Naam veranderd in BLEND die geen FM frequentie krijgen. De goedkeuring komt er dan ook niet dat BLEND NAAST 3FM mag blijven
-JOE groeit gestaag door, blijven onverminderd doorgaan met hun ingeslagen weg. Visual Radio gaat eindelijk van start waardoor DJ's ook te zien zijn en gaan ze ook nog acties mee doen om de boel hiermee te promoten
-YoursafeRadio stopt aan het eind van 2025 met uitzenden. Project is niet gelukt en de geldschieter trekt zich terug. Kavel wordt weer terug gekocht door Talpa en zet daar Radio 10 60's en 70's op
-Radio 10 lijft Erik de Zwart in, of lijft zichzelf in als station voice en grote redder in nood. Nieuwe invulling qua programmering mogelijk. Hij gaat daar zelf ook programma doen. Heeft te maken met de classic Top 40
Verder niet veel veranderingen komend jaar op radiogebied.
Laatst gewijzigd door Vanjeafisharder op 05 dec 2024 18:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ane Sybesma
Allemaal wensdenken. We gaan het wel meemaken in 2025. Of titel aanpassen in wensen 2025 ![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik verwacht dat er een paar streek radio omvallen wegens te hoge personeels kosten en DAB+
De professionalisering kost te veel geld.
De professionalisering kost te veel geld.
-
Dat zou ik prima vinden. Maar ik verwacht niet dat een van die twee dat kavel in handen krijgt. Zo'n kavel is heel erg duur. Als YourSafe ermee stopt, dan verwacht ik eerder dat Mediahuis deze frequentie overneemt voor Slam. Je hebt zelfs kans, dat DPG Media 'm koopt voor Q-Nonstop.Robin Visser schreef: ↑04 dec 2024 23:46 8: De Frequentie van Yoursafe radio wordt verkocht aan Kink
Of Arrow Classic Rock.
We beginnen hier steeds vroeger mee.
Beter dan de voorspellingen voor dit jaar ga ik het toch niet kunnen doen.
Ik denk er nog even over na.
viewtopic.php?p=595903#p595903
Beter dan de voorspellingen voor dit jaar ga ik het toch niet kunnen doen.
Ik denk er nog even over na.
viewtopic.php?p=595903#p595903
God is a DJ
Weersverwachtingen voor 2025
Deze winter wederom geen Elfstedentocht, al komt er een serieuze vorstperiode eind januari/begin februari. Het voorjaar blijft lang koud, maar de zomer wordt daarentegen droog en warm met enkele hittegolven. De herfst wordt nat en zacht. Sinterklaas, Kerstmis en oudjaar vallen volgend jaar zoals gebruikelijk respectievelijk op 5, 25/26 en 31 december.
- Knite Force
Dit was wel buitencategorie hoor hahaha!
-
Zullen we dit topic nu niet gaan vervuilen met meningen en flauwe reacties? Daar is dit topic niet voor gezien de geschiedenis er van hier op het forum.
Klein flauw grapje om aan te tonen dat ik het weer voorspellen makkelijker vind dan de toekomst van de radio moet kunnen toch? ![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik zal me verder gedragen![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik zal me verder gedragen
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Kink gaat weer voor een rechtbank verschijnen
- R10 gaat proberen Van Inkel los te weken bij R2
- Marieke gaat weg. Mattie krijgt een ander tijdslot > Tom & Bram naar de ochtend
- Rob Jansen gaat naar 538
- R10 gaat proberen Van Inkel los te weken bij R2
- Marieke gaat weg. Mattie krijgt een ander tijdslot > Tom & Bram naar de ochtend
- Rob Jansen gaat naar 538
-1. Tim op 't Broek gaat vanaf april 2025 een laat avondprogramma maken voor NPO Radio 2: Desiree van der Heijden gaat naar de nacht;
-2. Martine ten Klooster richt zich volledig op het moederschap en stopt met radio maken; Gijs Hakkert vervangt haar;
-3. Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte volgen Lex Gaarthuis op bij Radio 10: NPO Radio 2 krijgt een nieuwe ochtendshow;
-4. Corne Klijn verhuist volledig naar NPO Radio 5;
-5. Radio Veronica stijgt verder door met de luistercijfers;
-2. Martine ten Klooster richt zich volledig op het moederschap en stopt met radio maken; Gijs Hakkert vervangt haar;
-3. Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte volgen Lex Gaarthuis op bij Radio 10: NPO Radio 2 krijgt een nieuwe ochtendshow;
-4. Corne Klijn verhuist volledig naar NPO Radio 5;
-5. Radio Veronica stijgt verder door met de luistercijfers;
- Ane Sybesma
Je hele voorspelling is je eigen mening......Vanjeafisharder schreef: ↑05 dec 2024 13:09 Zullen we dit topic nu niet gaan vervuilen met meningen en flauwe reacties? Daar is dit topic niet voor gezien de geschiedenis er van hier op het forum.
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Nee man.