technische vraag

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johnny_

technische vraag

Bericht door Johnny_ »

Ik hoop dat het toegestaan is, heelaas laat mijn geheugen me in de steek op dit moment.

Ik heb een behringer 1204 mijn pc staat op afstand, dus geluidskabels trekken is geen optie. heb dus wel een usb kabel getrokken van 20 meter, aan die usb kabel zit vervolgens een usb stroom verdeler omdat enkel usb te zwak is. dit werkt vooralsnog prima. nu heb ik een klein kastje voor externe geluidskaart gekoppeld. de IMG stageline mx-110.

Nu wil ik de mengpaneel gaan gebruiken als opname bron voor pc en radio doel einden zowel live als mp3. dus ik dacht van de output mengpaneel naar line inst van dit kleine apraat en de monitor out naar een va de stereo line in van de mixer. maar iets in mijn geheugen zegt me toch dat dit niet de oplossing is. ik hoop graag op positiefe reacties op dit moment. ik zou blij zijn met hulp of positiefe tips hierin.

Op dit moment is de situatie niet anders, reden pc afstand is omdat die mooi is weg gewerkt met genoeg ruimte voor lucht. vroeger deed ik het ook maar ik mis ergens iets voor mijn gevoel zie ik dingen ergens over het hoofd.

Bedankt
Plaats reactie