Ook deze reactie gelezen wat zeer waarschijnlijk over Q-music Limburg gaat en misschien ook over de manier hoe Slam nu op de FM in de Randstad kan uitzenden?EtherScout schreef: ↑15 dec 2024 14:20 De gebruikelijke lobbymachine draait weer op volle toeren. Men wil nog steeds wel de lusten van een beschermde markt voor regionale omroepen, maar zonder de lastige regeltjes die daar bij komen. Wat mij betreft is het:
- Een beschermde markt met beperkt bereik, ook op DAB+. En dat zonder landelijke merken als Q-Music.
of
- Een open markt met weinig regels, waar dan wel alle partijen aan mee mogen doen, dus ook de grote jongens.
Ook lees ik in dat stuk de stem van Radio Netwerk Nederland, dat graag de regionale DAB+netten wil gaan verzorgen. Op zich heb ik daar geen bezwaren tegen. Laat de stations in overleg vrij een zenderbeheerder kiezen.
Melvin Jakobs schreef:
15 december 2024 om 16:10
Ach .. Michael.. Ik vind dat jij nooit woorden in de mond mag nemen als; We zijn een jaar lang voor de gek gehouden en belazerd en; de doodsteek in de rug… Je klaagt nu over ambtenaren die je dit nu allemaal maar aandoen.
Jij bent zeker vergeten hoe je ooit zelf met “meerdere messen hebt lopen steken”. Over “belazeren” maar te zwijgen.. En dit destijds allemaal bij een paar van je toenmalige “vrienden”. Die eigenlijk heel veel voor je regelde omdat jezelf niet zoveel kon.
Dus… Nu je “geschoren” gaat worden gewoon even netjes stilzitten. Hoogmoed komt voor de val. En nooit vergeten “waar je vandaan komt” en door wie …Want jij.. En dat mag ik vinden, kon eigenlijk helemaal niks bij de radio laat staan “radio maken” toen al niet en over anno nu maar te zwijgen. Want de basis voor radio en “het maken” begint bij de liefde voor muziek en alles daaromheen. En niet bij je bankrekening. Laten we dit kleinigheidje dan ook maar gewoon beschouwen als een gevalletje KARMA.