En wat kost dat niet allemaal

Kunnen ze niet net als erfpacht het gewoon in een keer eeuwig afkopen. EN KLAAR !!!
Moderator: admin6
Zeker. Maar de rechter zal het denk ik moeten bepalen. Wie weet vindt die wel dat als de regels onjuist waren dat de hele veiling opnieuw moet. We horen het vanzelf wel.Orange schreef: 27 mar 2024 08:57Eens dat het dubbel uitlegbaar is. Maar de zin "Het geeft het bedrijf in de toekomst wel een mogelijkheid om een vierde FM-kavel te bemachtigen door overname van een bestaand station." vind ik dan weer klip en klaar.Ane Sybesma schreef: 27 mar 2024 06:49 Er staat, niet noodzakelijk. Misschien vindt de rechter dat wel. Afwachten maar.
Kom je hier nou echt alleen maar om radiostations te ridiculiseren?Echtwel schreef: 08 mar 2024 15:28 Nu begrijp ik ook waarom Giels radio4no1
zo rommelig is, als ze dat kavel straks toch weer kwijt raken hoef je er geen energie in te steken![]()
Ik vind vier FM kavels teveel, het moet drie blijven is mijn mening.GerjanCluistra schreef: 24 apr 2024 22:18 Ik denk dat Talpa voorselecteert op de aankoop van 3FM. Maar dan moet dat wel mogelijk zijn.
Ik denk eerder dat de NPO het 3FM kavel (en dat van Radio 4) kwijt raakt vanwege het stopzetten van het gros van de subsidies op de publieke omroepen. De 3FM en het Radio 4 kavel gaan in de veiling, al dan niet inclusief het radiostation van dienst.Roup01 schreef: 24 apr 2024 22:48Ik vind vier FM kavels teveel, het moet drie blijven is mijn mening.GerjanCluistra schreef: 24 apr 2024 22:18 Ik denk dat Talpa voorselecteert op de aankoop van 3FM. Maar dan moet dat wel mogelijk zijn.
En Npo kan het kavel van 3FM inzetten voor NPO R5 of FunX.
Die zender is veel beter te beluisteren op DAB+, dus dat FM pakket kan gewoon geveild gaan worden zodat de staat nog meer geld binnen kan harken.Roup01 schreef: 24 apr 2024 23:23 Radio 4 is wel bijna de enige zender voor klassieke muziek in Nederland. Dus dat wordt denk ik niet opgeheven. Want ze zeggen vaak dat de NPO kleine doelgroepen moet bereiken die de commerciëlen niet bereiken.
De staat zijn wijzelf natuurlijk. Wat in de schatkist komt is voor publieke voorzieningen.GerjanCluistra schreef: 24 apr 2024 23:26Die zender is veel beter te beluisteren op DAB+, dus dat FM pakket kan gewoon geveild gaan worden zodat de staat nog meer geld binnen kan harken.Roup01 schreef: 24 apr 2024 23:23 Radio 4 is wel bijna de enige zender voor klassieke muziek in Nederland. Dus dat wordt denk ik niet opgeheven. Want ze zeggen vaak dat de NPO kleine doelgroepen moet bereiken die de commerciëlen niet bereiken.
Zo zou het inderdaad moeten zijn maar, oorlogje spelen in Oekraïne zie ik niet als een publieke voorziening, terwijl die bijdrage wel degelijk uit de schatkist komt.Janno schreef: 25 apr 2024 07:29De staat zijn wijzelf natuurlijk. Wat in de schatkist komt is voor publieke voorzieningen.GerjanCluistra schreef: 24 apr 2024 23:26Die zender is veel beter te beluisteren op DAB+, dus dat FM pakket kan gewoon geveild gaan worden zodat de staat nog meer geld binnen kan harken.Roup01 schreef: 24 apr 2024 23:23 Radio 4 is wel bijna de enige zender voor klassieke muziek in Nederland. Dus dat wordt denk ik niet opgeheven. Want ze zeggen vaak dat de NPO kleine doelgroepen moet bereiken die de commerciëlen niet bereiken.