We gaan er maar geen politieke discussie van maken op een radioforum, maar het tegenhouden van een dictatoriaal bewind met expansiedrift lijkt me belangrijker dan het onderhouden van radiozenders met populaire muziek. Zelfs de Amerikanen beseffen dat je Poetin niet een vinger kan geven zonder dat hij je hele hand neemt.GerjanCluistra schreef: 25 apr 2024 08:23Zo zou het inderdaad moeten zijn maar, oorlogje spelen in Oekraïne zie ik niet als een publieke voorziening, terwijl die bijdrage wel degelijk uit de schatkist komt.Janno schreef: 25 apr 2024 07:29De staat zijn wijzelf natuurlijk. Wat in de schatkist komt is voor publieke voorzieningen.GerjanCluistra schreef: 24 apr 2024 23:26
Die zender is veel beter te beluisteren op DAB+, dus dat FM pakket kan gewoon geveild gaan worden zodat de staat nog meer geld binnen kan harken.
Talpa met een vierde FM kavel
Moderator: admin6
Re: Talpa met een vierde FM kavel
Radio 5 wel, maar tegelijk is het ook weer zo dat luisteraars van radio4 denk ik vrijwel allemaal digitaal in huis luisteren, en onderweg ook al veel spotify zullen hebben. ik blijf bij radio 5 en radio 2 die gaat npo echt niet van de fm gooien eerder 3 fm en die gaat dan toch uiteindelijk naar radio 5. gok ikJanno schreef: 25 apr 2024 07:24 Radio 1 is qua publieke functie (informatie, rampenzender) veel belangrijker dan muziekzenders, dus het lijkt me niet dat radio 2 en radio 5 de enige op fm en DAB+ zouden worden. Als er al een radiozender zou verdwijnen is 3FM de meest logische optie en daarna radio 2 omdat die vrijwel hetzelfde doet als menig commerciële zender. Radio 4 en 5 zijn veel unieker in Nederland. Er zijn nauwelijks klassieke zenders en er is een grote 55+ doelgroep waar commercieel geen volwaardige zender voor is.

-
Was'm dan ook niet begonnen.Janno schreef: 25 apr 2024 08:27We gaan er maar geen politieke discussie van maken op een radioforum, maar het tegenhouden van een dictatoriaal bewind met expansiedrift lijkt me belangrijker dan het onderhouden van radiozenders met populaire muziek. Zelfs de Amerikanen beseffen dat je Poetin niet een vinger kan geven zonder dat hij je hele hand neemt.GerjanCluistra schreef: 25 apr 2024 08:23Zo zou het inderdaad moeten zijn maar, oorlogje spelen in Oekraïne zie ik niet als een publieke voorziening, terwijl die bijdrage wel degelijk uit de schatkist komt.Janno schreef: 25 apr 2024 07:29
De staat zijn wijzelf natuurlijk. Wat in de schatkist komt is voor publieke voorzieningen.

Want wat er ook met het geld gebeurd, de staat heeft best wel een bestemming voor die pakweg 25á30 miljoen die het kavel van 3FM kan opleveren + de besparing die het oplevert die 3FM nu kost.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Jij begon over de staatGerjanCluistra schreef: 25 apr 2024 23:18Was'm dan ook niet begonnen.Janno schreef: 25 apr 2024 08:27We gaan er maar geen politieke discussie van maken op een radioforum, maar het tegenhouden van een dictatoriaal bewind met expansiedrift lijkt me belangrijker dan het onderhouden van radiozenders met populaire muziek. Zelfs de Amerikanen beseffen dat je Poetin niet een vinger kan geven zonder dat hij je hele hand neemt.GerjanCluistra schreef: 25 apr 2024 08:23
Zo zou het inderdaad moeten zijn maar, oorlogje spelen in Oekraïne zie ik niet als een publieke voorziening, terwijl die bijdrage wel degelijk uit de schatkist komt.![]()
Want wat er ook met het geld gebeurd, de staat heeft best wel een bestemming voor die pakweg 25á30 miljoen die het kavel van 3FM kan opleveren + de besparing die het oplevert die 3FM nu kost.

-
Je kunt lang of kort discussiëren, het is de staat die de frequenties veilt en het geld int. De staat is in mijn ogen politiek neutrale organisatie, het zijn de mensen die het doen. Maar die discussie gaan we inderdaad maar niet aan.Janno schreef: 26 apr 2024 07:26Jij begon over de staatGerjanCluistra schreef: 25 apr 2024 23:18Was'm dan ook niet begonnen.Janno schreef: 25 apr 2024 08:27
We gaan er maar geen politieke discussie van maken op een radioforum, maar het tegenhouden van een dictatoriaal bewind met expansiedrift lijkt me belangrijker dan het onderhouden van radiozenders met populaire muziek. Zelfs de Amerikanen beseffen dat je Poetin niet een vinger kan geven zonder dat hij je hele hand neemt.![]()
Want wat er ook met het geld gebeurd, de staat heeft best wel een bestemming voor die pakweg 25á30 miljoen die het kavel van 3FM kan opleveren + de besparing die het oplevert die 3FM nu kost.![]()
-
Tussenuitspraak in zaak eigendomsbeperkingen Talpa Network: 'Opnieuw advies inwinnen bij ACM'
https://www.adformatie.nl/media/tussenu ... twork-opni
https://www.adformatie.nl/media/tussenu ... twork-opni
- Ane Sybesma
In elk heval geen nieuwe veiling maar wie weet kan Talpa straks weer een extra zender kopen...
Dus ...
Mocht het zover komen is het óf Radio Veronica terug naar Talpa óf het YourSafe/Radio4All/Financial News Radio gebeuren (want dat is toch ook een raar amateuristisch zooitje) naar Talpa en dan wordt het ongetwijfeld Radio Noordzee.
Maar wat moet Talpa nog met een vierde station als ze Radio 10 nu zelf aan het slopen zijn?
Mocht het zover komen is het óf Radio Veronica terug naar Talpa óf het YourSafe/Radio4All/Financial News Radio gebeuren (want dat is toch ook een raar amateuristisch zooitje) naar Talpa en dan wordt het ongetwijfeld Radio Noordzee.
Maar wat moet Talpa nog met een vierde station als ze Radio 10 nu zelf aan het slopen zijn?
John de Mol denkt: als ik het heb kan een ander er niet iets beters van maken en veel geld mee verdienen.Kijker schreef: 15 jun 2024 01:00 Dus ...
-
Een slimme man als John de mol wilt gewoon zijn hut verkopen en dit is een belangrijke stap. Zo kan hij makkelijker afstand doen van zijn zenders. IK VERWACHT dat binnen een aantal jaar de zenders zijn verkocht.
-
Een aantal jaren? Denk al veel eerder aangezien hij ook van de TV tak af wil en zich alleen weer wil bezighouden met produceren.
Dus als ik de berichten goed begrijp.
De recht vindt dat de minister zijn besluit niet had mogen baseren op een advies van de ACM en zegt nu dat de ACM opnieuw onderzoek moet doen en de minister op basis daarvan een beslissing moet maken?
Even afgezien van 2 jaar meer inzichten, wat is daar anders aan?
De recht vindt dat de minister zijn besluit niet had mogen baseren op een advies van de ACM en zegt nu dat de ACM opnieuw onderzoek moet doen en de minister op basis daarvan een beslissing moet maken?
-
Dat is de onnozelheid van de staat, de politiek en de rechterlijke macht.petoi schreef: 15 jun 2024 19:06 Dus als ik de berichten goed begrijp.
-
Dat mag je uitleggen!
De rechter baseert zich op wetten en regels die er zijn. Niks meer en niks minder.
De boodschapper verdacht maken is niet in orde.
[Edit Admin5: Niet nodig om er zo hard tegen in te gaan en is daarnaast te ver offtopic]GerjanCluistra schreef: 15 jun 2024 19:43 Dat is de onnozelheid van de staat, de politiek en de rechterlijke macht.