Is er een nieuwe versie van Icecast met een bug in uitgekomen?
Ik krijg in RadioCaster sinds een maand geen luisteraantallen meer te zien. Van geen enkele IceCast server.
Ik heb het ook al geprobeerd met een andere encoder. Met het zelfde resultaat
Geen luisteraantallen
Moderator: admin6
- alex de groot
Geen luisteraantallen
Laatst gewijzigd door admin5 op 25 sep 2023 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Fix vraag
Reden: Fix vraag
Re: Geen luisteraantallen
Volgens mij gaat het er helemaal niet om of er een nieuwe versie uitgekomen is of niet, het gaat er om of je stream provider een andere versie uitgebracht heeft of andere wijzigingen heeft aangebracht waardoor het niet meer werkt.
Wij kunnen daar hier - zonder meer details te weten over bijv. versies - helemaal niets over roepen. IceCast stelt de luisteraar aantallen ter beschikking via bepaalde opvraagbare URLs, echter die zijn te verwijderen door de provider. Bovendien kan het ook zomaar zijn dat de provider besloten heeft om een reverse proxy te gaan gebruiken en daar deze functionaliteit in af te vangen zodat het niet meer werkt.
Wij kunnen daar hier - zonder meer details te weten over bijv. versies - helemaal niets over roepen. IceCast stelt de luisteraar aantallen ter beschikking via bepaalde opvraagbare URLs, echter die zijn te verwijderen door de provider. Bovendien kan het ook zomaar zijn dat de provider besloten heeft om een reverse proxy te gaan gebruiken en daar deze functionaliteit in af te vangen zodat het niet meer werkt.
Re: Geen luisteraantallen
Ik heb alle versies van Icecast gedraaid de afgelopen jaren en nooit problemen gehad met het zien van luisteraantallen. Dit moet ergens anders in de stack zitten. Icecast heeft sowieso niet zo veel updates meer en is vrij stabiel.