Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Yoursaferadio
Mijn stelling ‘niemand wil naar ellende luisteren’ is overigens algemeen bedoeld.
Niet specifiek dit ene ‘programma’ op YSR.
Niet specifiek dit ene ‘programma’ op YSR.
Voor wat dit waard is qua luisteraantallen; onderstaande site zoekt de rankings uit van website met daarbij concrete bezoekersaantallen. Als ik mijn eigen websites erdoorheen haal klopt dat redelijk dus ik ga ervanuit dat dit redelijk accuraat is. 20k bezoekers in september is niet veel maar ook niet weinig. Tenzij dit allemaal forumbezoekers zijn natuurlijk Wel is goed te zien dat de stream niet beluisterd wordt aan de 1:21 minuut bezoektijd te zien...
https://www.similarweb.com/website/your ... #overview
Aantal zoekopdrachten bij Google 2400/m
20K per maand valt me nog reuze mee, hoe zit het met andere radiostations als ik vragen mag?
Ik dacht ik ga keer proberen terug te luisteren. Kan dat ergens?
Ik vind dit veel. Waarvoor zou je naar hun website gaan. Er staat NIETS op. Al 1 jaar lang niet.banne schreef: ↑22 okt 2024 20:45 Voor wat dit waard is qua luisteraantallen; onderstaande site zoekt de rankings uit van website met daarbij concrete bezoekersaantallen. Als ik mijn eigen websites erdoorheen haal klopt dat redelijk dus ik ga ervanuit dat dit redelijk accuraat is. 20k bezoekers in september is niet veel maar ook niet weinig. Tenzij dit allemaal forumbezoekers zijn natuurlijk Wel is goed te zien dat de stream niet beluisterd wordt aan de 1:21 minuut bezoektijd te zien...
Om dezelfde reden dat jij weet dat er niets op staat, Jessica. Kijken of er al iets op staat
Giel heeft 127k volgers op insta, als een klein deel nieuwsgierig is kom je al een heel eindjessica schreef: ↑23 okt 2024 01:58Ik vind dit veel. Waarvoor zou je naar hun website gaan. Er staat NIETS op. Al 1 jaar lang niet.banne schreef: ↑22 okt 2024 20:45 Voor wat dit waard is qua luisteraantallen; onderstaande site zoekt de rankings uit van website met daarbij concrete bezoekersaantallen. Als ik mijn eigen websites erdoorheen haal klopt dat redelijk dus ik ga ervanuit dat dit redelijk accuraat is. 20k bezoekers in september is niet veel maar ook niet weinig. Tenzij dit allemaal forumbezoekers zijn natuurlijk Wel is goed te zien dat de stream niet beluisterd wordt aan de 1:21 minuut bezoektijd te zien...
Hoge bounce rate. Geeft al aan dat niemand daar lang rondhangt.
-
Yoursafe Radio Gaat komende nacht ook marathon uitzending maken rond Amerikaanse Presidentsverkiezingen, hoorde een promo voorbij komen
-
Is inmiddels een jaar later en nog steeds geen lancering geweest zal dit jaar ook niet meer gebeuren lijkt me toch wel
Bijzonder betaal je 6 miljoen voor dit kavel ga je er zo mee om
Bijzonder betaal je 6 miljoen voor dit kavel ga je er zo mee om
-
Your safe Radio is ten doode opgeschreven ze kunnen die frequentie beter verkoopen aan Slam of Sublime of Arrow classic rock
Eigenlijk wil ik niet meer reageren op Yoursaferadio omdat ik er wel klaar mee ben.Robin Visser schreef: ↑26 nov 2024 22:48 Your safe Radio is ten doode opgeschreven ze kunnen die frequentie beter verkoopen aan Slam of Sublime of Arrow classic rock
Maar verkopen aan Arrow Classic Rock lijkt mij het beste idee sinds het bestaan van dit station.
Of beter verkoop aan KINK.
Omdat de mensen achter Arrow Classic Rock de boel al eens hebben laten failliet gaan.
En een vos verliest wel zijn haren met niet zijn streken.
Dus KINK dan maar.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Bij de veiling hadden deze stations geen geld waarom zouden ze dat nu er wel voor over hebben?
Of denk je dat het voor veel minder verkocht zou worden?
Ik denk dat het gewoon zo doorgaat met het station, en dat de eigenaar het prima vind gaan zo.
Of denk je dat het voor veel minder verkocht zou worden?
Ik denk dat het gewoon zo doorgaat met het station, en dat de eigenaar het prima vind gaan zo.
Hebben ze alleen een frequentie gekocht om eventuele concurrentie te weren en de betalen prijs voor BNR op te voeren? Die waren nu flink wat meer kwijt door meebieden van Yoursafe.