Veranderingen Yoursaferadio
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Yoursaferadio
Hoorde van mijn kapper dat hij er elke uitzending weer voor klaar zit! Marktleider onder de kappers, overduidelijk.
Wie verzorgd dat nieuws trouwens? Die stem van die man klonk als een parodie op een ANP nieuwsbulletin uit 1995 ofzo. Er werd ook niet afgekondigd door wie het nieuws verzorgd wordtVliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 17:23 Ze letten daar ook niet goed op het nieuws wat ze uitzenden op hele uren is van gisteren vandaag paar keer ingeschakeld
-
World NewsCompany is dat is ook vooral op regionale radio zenders te horen op onder anderen Radionl Volgens mij was het Edvard Niessing die het nieuws lasbanne schreef: ↑08 okt 2024 20:30Wie verzorgd dat nieuws trouwens? Die stem van die man klonk als een parodie op een ANP nieuwsbulletin uit 1995 ofzo. Er werd ook niet afgekondigd door wie het nieuws verzorgd wordtVliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 17:23 Ze letten daar ook niet goed op het nieuws wat ze uitzenden op hele uren is van gisteren vandaag paar keer ingeschakeld
https://www.worldnewscompany.com/
Dat verklaart mijn flashback naar de jaren '90Vliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 20:43Volgens mij was het Edvard Niessing die het nieuws lasbanne schreef: ↑08 okt 2024 20:30Wie verzorgd dat nieuws trouwens? Die stem van die man klonk als een parodie op een ANP nieuwsbulletin uit 1995 ofzo. Er werd ook niet afgekondigd door wie het nieuws verzorgd wordtVliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 17:23 Ze letten daar ook niet goed op het nieuws wat ze uitzenden op hele uren is van gisteren vandaag paar keer ingeschakeld
-
In alles straalt dit station uit dat alles zo goedkoop mogelijk moet zijn. Waarom dan een FM frequentie? Ga lekker op het internet verder voor het handjevol mensen dat deze zender opzoekt kun je het ook op internet uitzenden.Vliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 20:43World NewsCompany is dat is ook vooral op regionale radio zenders te horen op onder anderen Radionl Volgens mij was het Edvard Niessing die het nieuws lasbanne schreef: ↑08 okt 2024 20:30Wie verzorgd dat nieuws trouwens? Die stem van die man klonk als een parodie op een ANP nieuwsbulletin uit 1995 ofzo. Er werd ook niet afgekondigd door wie het nieuws verzorgd wordtVliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 17:23 Ze letten daar ook niet goed op het nieuws wat ze uitzenden op hele uren is van gisteren vandaag paar keer ingeschakeld
Om bij termen als Bosz te blijven. Ik vindt het niks.
ik denk dat het een impulsaankoop was van YourSafe en dat men er achteraf pas achter kwam wat landelijke radio maken kost.
Het is al eerder gezegd: gewoon bestaande podcasts recyclen en rechtenvrije muziek draaien. Zenders op minimaal vermogen, geen onderzoek willen betalen. Techniek wordt ge-McGyverd lijkt het wel.
Sterfhuisconstructie. Giel weet dat ook en daarom was ie op Radio 2 aan t invallen een tijdje geleden. Als Tim op 't Broek niet naar 2 gaat dan grijpt Giel vast z'n kans.
Het is al eerder gezegd: gewoon bestaande podcasts recyclen en rechtenvrije muziek draaien. Zenders op minimaal vermogen, geen onderzoek willen betalen. Techniek wordt ge-McGyverd lijkt het wel.
Sterfhuisconstructie. Giel weet dat ook en daarom was ie op Radio 2 aan t invallen een tijdje geleden. Als Tim op 't Broek niet naar 2 gaat dan grijpt Giel vast z'n kans.
-
Zie net op Instagram van giel een story met groot scherm met daarop yoursafe dus zijn nog wel
Bezig met nieuwe studio
Bezig met nieuwe studio
Hoe lang nu al?Vliegendereporter schreef: ↑09 okt 2024 17:35 Zie net op Instagram van giel een story met groot scherm met daarop yoursafe dus zijn nog wel
Bezig met nieuwe studio
De nieuwslezer zegt in het weerbericht steeds 'tempatuur'. ...niet heel profi voor een nieuwsdienst die een landelijke uitstraling wil hebben, ik hoorde van de week ene Frank het nieuws doen.Vliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 20:43World NewsCompany is dat is ook vooral op regionale radio zenders te horen op onder anderen Radionl Volgens mij was het Edvard Niessing die het nieuws lasbanne schreef: ↑08 okt 2024 20:30Wie verzorgd dat nieuws trouwens? Die stem van die man klonk als een parodie op een ANP nieuwsbulletin uit 1995 ofzo. Er werd ook niet afgekondigd door wie het nieuws verzorgd wordtVliegendereporter schreef: ↑08 okt 2024 17:23 Ze letten daar ook niet goed op het nieuws wat ze uitzenden op hele uren is van gisteren vandaag paar keer ingeschakeld
Ik vind trouwens dat er nog wel bepaalde programma’s kwaliteit hebben die prima op een andere landelijke omroep zo kunnen. Wie deelt die mening?
Puur uit nieuwsgierigheid, ik ken lang niet alle programma;s van die zender, al zijn de dancebeats erg prettig, maar welke programma's bedoel je concreet? En wanneer zijn die te beluisteren? Want dat is ook een uitdaging om te achterhalen wanneer ze uitgezonden worden.
Je weet dat er gewoon oorboekje.nl bestaat waar je de hele programmering kunt vinden? Ik heb het dan over programma's zoals:Radionerd schreef: ↑10 okt 2024 19:07Puur uit nieuwsgierigheid, ik ken lang niet alle programma;s van die zender, al zijn de dancebeats erg prettig, maar welke programma's bedoel je concreet? En wanneer zijn die te beluisteren? Want dat is ook een uitdaging om te achterhalen wanneer ze uitgezonden worden.
Zondag 19 - 21 uur : Sportpaleis, kan zo bij Radio 1
Donderdag 10 - 12 uur: Terug naar mij, kan zo bij een 538, Q, 3FM , Slam
Vrijdag 10 - 12 uur: Punt NL, Kan zo bij 100%NL
Zaterdag 12 - 13 uur: Trending Show, ook 100%NL of 3FM.
Zaterdag 14 - 17 uur: Zorgeloos, die kan je ook wel ergens kwijt.
DIt zijn een handjevol programma's die nog prima te beluisteren zijn hoor!
Ga ik beluisteren! Maar waarom zou die zender die shows niet gewoon op de eigen website vermelden???Radiooo schreef: ↑10 okt 2024 23:36Je weet dat er gewoon oorboekje.nl bestaat waar je de hele programmering kunt vinden? Ik heb het dan over programma's zoals:Radionerd schreef: ↑10 okt 2024 19:07Puur uit nieuwsgierigheid, ik ken lang niet alle programma;s van die zender, al zijn de dancebeats erg prettig, maar welke programma's bedoel je concreet? En wanneer zijn die te beluisteren? Want dat is ook een uitdaging om te achterhalen wanneer ze uitgezonden worden.
Zondag 19 - 21 uur : Sportpaleis, kan zo bij Radio 1
Donderdag 10 - 12 uur: Terug naar mij, kan zo bij een 538, Q, 3FM , Slam
Vrijdag 10 - 12 uur: Punt NL, Kan zo bij 100%NL
Zaterdag 12 - 13 uur: Trending Show, ook 100%NL of 3FM.
Zaterdag 14 - 17 uur: Zorgeloos, die kan je ook wel ergens kwijt.
DIt zijn een handjevol programma's die nog prima te beluisteren zijn hoor!