Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Oortjes

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 18 nov 2023 21:43 Naar mijn mening is het zwak om iemand als idioot te bestempelen alleen omdat je het niet met diegene eens bent.
Dat zijn we volledig eens.
Rock 'n roll is better than music!
Feivel

Bericht door Feivel »

Satfreak13 schreef: 18 nov 2023 20:36
Feivel schreef: 18 nov 2023 19:11 Diversiteit en inclusiviteit zijn per definitie linkse thema's. Als Giel dan zegt dat deze twee de kernwaarden van de zender zijn, is het toch duidelijk dat je met een rechtse politieke kleur niet welkom bent?
Lekker zwart wit denken en polariseren?

Sinds wanneer is "Iedereen is welkom." links?
Misschien zet je de wereld nu op de kop, want bij bepaalde extremisten wordt juist geselecteerd op vooroordelen.
Iets was bij wet trouwens verboden is.
Is dat dan "links"?
Ga jij als man met rechtse mening maar eens bij BNNVARA presenteren. Ik wens je van harte succes. Dat is mijn hele punt. Noem het ‘zwart wit denken’ of ‘polariseren’, maar dat heb ik niet zo bedacht.

Overigens ben ik benieuwd of Giel de ballen zou hebben om - ik noem maar wat - een Nederlandse Joe Rogan te programmeren. Dan is Radio4all dus écht 4 all.
fdboer

Bericht door fdboer »

Oortjes schreef: 18 nov 2023 21:53
Phoenix schreef: 18 nov 2023 21:43 Naar mijn mening is het zwak om iemand als idioot te bestempelen alleen omdat je het niet met diegene eens bent.
Om het met iemand oneens te zijn moet er toch wel rede in zijn argumenten te vinden zijn...
Oortjes

Bericht door Oortjes »

fdboer schreef: 18 nov 2023 22:09
Oortjes schreef: 18 nov 2023 21:53
Om het met iemand oneens te zijn moet er toch wel rede in zijn argumenten te vinden zijn...
Ook dat zijn we volledig eens :D
rodie

Bericht door rodie »

Phoenix schreef: 18 nov 2023 21:43
Oortjes schreef: 18 nov 2023 21:37
rodie schreef: 18 nov 2023 21:28 Een Robert Jensen kon vroeger toch ook prima op de radio? Hij zocht ook de randjes op, en mensen zijn gek op hem, of vinden hem een totale idioot.
Enkele decennia terug wel ja, maar toen was het nog geen totale idioot.
Naar mijn mening is het zwak om iemand als idioot te bestempelen alleen omdat je het niet met diegene eens bent.
Haha verkeerde woordkeuze wellicht. Maar voor mij is het ook nog steeds mijn radioheld. Wat hij nu doet gaat wel een tikkeltje ver, maar ik volg ook al die docu's en mensen die hij volgt, en ik begrijp wel waar zijn mening vandaan komt... en ik ben het er 100% mee eens omdat ik me er ook echt in verdiept hebt. Maar hij brengt het op een manier dat het heel.... raar overkomt. Als je sommige punten anders formuliert en uitlegt, heb je zelfs SP stemmers met je mee.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

rodie schreef: 18 nov 2023 23:04 Wat hij nu doet gaat wel een tikkeltje ver, maar ik volg ook al die docu's en mensen die hij volgt, en ik begrijp wel waar zijn mening vandaan komt... en ik ben het er 100% mee eens omdat ik me er ook echt in verdiept hebt.
Sterkte -smok

Ik ga er vanuit dat Giel Beelen zo verstandig is hier geen zendtijd aan te geven.
SB92

Bericht door SB92 »

Henkjan2016 schreef: 18 nov 2023 19:12
Feivel schreef: 18 nov 2023 19:01
rodie schreef: 18 nov 2023 18:52
Dat is via de mail niet te merken. Ik heb al stuk of 3 mailtjes gestuurd naar deze organisatie maar ze reageren gewoon niet.
Het zal wel zijn omdat ik een vaak een 'rechtse' manier van een mening geef hier.
Tja, daar moet je tegen kunnen.
Dat Radio4all een linkse zender wordt, wisten we al. Getuige Giel zijn opmerking over diversiteit en inclusiviteit met betrekking tot de instellingen van Zuurbier en de LHBTI-uitzending van Henri Haan. Dat je dan verbaasd bent dat je bij een linkse zender als iemand met een rechtse mening niet welkom bent, vind ik op mijn beurt verbazingwekkend. Eerlijk gezegd: ik denk dat er nergens in Nederland plek is bij de radio voor iemand met een uitgesproken rechtse mening. Rick van V op Veronica zal een uitzondering zijn, maar die zit er ook maar 2x per week, natuurlijk.
Rick is niet rechts en er is naar mijn mening niet gezegd dat radio4all links is.

Steeds maar herhalen dat Rick rechts is maakt hem niet rechts.
Rick zat in de gemeenteraad namens de VVD.
Rick is gewoon rechts.

Niet dat daar iets mis mee is, maar we mogen het beestje toch wel bij de naam noemen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

SB92 schreef: 19 nov 2023 18:12
Henkjan2016 schreef: 18 nov 2023 19:12
Feivel schreef: 18 nov 2023 19:01
Dat Radio4all een linkse zender wordt, wisten we al. Getuige Giel zijn opmerking over diversiteit en inclusiviteit met betrekking tot de instellingen van Zuurbier en de LHBTI-uitzending van Henri Haan. Dat je dan verbaasd bent dat je bij een linkse zender als iemand met een rechtse mening niet welkom bent, vind ik op mijn beurt verbazingwekkend. Eerlijk gezegd: ik denk dat er nergens in Nederland plek is bij de radio voor iemand met een uitgesproken rechtse mening. Rick van V op Veronica zal een uitzondering zijn, maar die zit er ook maar 2x per week, natuurlijk.
Rick is niet rechts en er is naar mijn mening niet gezegd dat radio4all links is.

Steeds maar herhalen dat Rick rechts is maakt hem niet rechts.
Rick zat in de gemeenteraad namens de VVD.
Rick is gewoon rechts.

Niet dat daar iets mis mee is, maar we mogen het beestje toch wel bij de naam noemen.
Beestje mag je best bij de naam noemen, maar Rick denkt daar zelf volstrekt anders over, zie twitterbericht van onlangs. Daarnaast blijven wij hem die hoek maar indrukken, zelfs met tegenbericht. Dat is hetgeen ik benoem.
Feivel

Bericht door Feivel »

Oké, dan zal ik het verduidelijken: een duidelijk niet linkse mening. En dan vraag ik me met betrekking tot Radio4all of Giel een Nederlandse Joe Rogan zou durven te programmeren. Ik ben daar oprecht heel benieuwd naar. De tijd zal het leren.
rodie

Bericht door rodie »

Sorry maar met alle respect, VVD is al jaren geen rechtse partij meer... maargoed, dat is een andere discussie voor op FOK!
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Feivel schreef: 19 nov 2023 20:49 Oké, dan zal ik het verduidelijken: een duidelijk niet linkse mening. En dan vraag ik me met betrekking tot Radio4all of Giel een Nederlandse Joe Rogan zou durven te programmeren. Ik ben daar oprecht heel benieuwd naar. De tijd zal het leren.
Wie is Joe Rogan en waarom zou je daar durf voor moeten hebben om te programmeren? Serieuze vraag, geen idee wie die man is.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Die knakker die van spotify of youtube geweerd was toch?
Feivel

Bericht door Feivel »

Ingebruik schreef: 19 nov 2023 21:41
Feivel schreef: 19 nov 2023 20:49 Oké, dan zal ik het verduidelijken: een duidelijk niet linkse mening. En dan vraag ik me met betrekking tot Radio4all of Giel een Nederlandse Joe Rogan zou durven te programmeren. Ik ben daar oprecht heel benieuwd naar. De tijd zal het leren.
Wie is Joe Rogan en waarom zou je daar durf voor moeten hebben om te programmeren? Serieuze vraag, geen idee wie die man is.
Een bekende Amerikaanse podcast host die bekend staat om zijn extreme meningen. Inderdaad geweerd van onder meer Spotify. Lees eens over hem op Wikipedia, zou ik zeggen. Natuurlijk is het een extreem voorbeeld, maar dat is precies wat mijn punt is: wordt Radio4all écht radio voor en door iedereen? Tot nu toe vind ik het heel erg richting een bepaald gedachtegoed hellen. Maar dat is mijn bescheiden mening, uiteraard.
Streamer045

Bericht door Streamer045 »

rodie schreef: 19 nov 2023 20:55 Sorry maar met alle respect, VVD is al jaren geen rechtse partij meer... maargoed, dat is een andere discussie voor op FOK!
VVD is zeker wel rechts nog steeds! Links zijn ze echt niet. De sp gaat het helaas niet redden maar goed offtopic.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Feivel schreef: 20 nov 2023 00:16
Ingebruik schreef: 19 nov 2023 21:41
Een bekende Amerikaanse podcast host die bekend staat om zijn extreme meningen. Inderdaad geweerd van onder meer Spotify. Lees eens over hem op Wikipedia, zou ik zeggen. Natuurlijk is het een extreem voorbeeld, maar dat is precies wat mijn punt is: wordt Radio4all écht radio voor en door iedereen? Tot nu toe vind ik het heel erg richting een bepaald gedachtegoed hellen. Maar dat is mijn bescheiden mening, uiteraard.
Joe Rogan wordt helemaal niet geweerd van Spotify, hij heeft een deal van 200 miljoen met ze. Af en toe is er wat controverse omdat Rogan wat doms en bewijsbaar misleidends roept over vaccinaties ofzo, verder niks.
Laatst gewijzigd door admin5 op 20 nov 2023 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Maak het niet te persoonlijk, dat is niet nodig.
Kritisch Avrolid
Plaats reactie