Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Marijn

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Marijn »

Je kunt het beste het telefoonnummer bellen wat ze in de uitzending noemen.
Feivel

Bericht door Feivel »

rodie schreef: 18 nov 2023 18:52
Marijn schreef: 18 nov 2023 18:46 Hij probeert volgens mij iedereen binnen te halen. Zelfs voor dat ik had gezegd dat ik blind was drong hij al aan om mij een demo te laten insturen. Hij was ook helemaal verbaasd dat iemand belde haha
Dat is via de mail niet te merken. Ik heb al stuk of 3 mailtjes gestuurd naar deze organisatie maar ze reageren gewoon niet.
Het zal wel zijn omdat ik een vaak een 'rechtse' manier van een mening geef hier.
Tja, daar moet je tegen kunnen.
Dat Radio4all een linkse zender wordt, wisten we al. Getuige Giel zijn opmerking over diversiteit en inclusiviteit met betrekking tot de instellingen van Zuurbier en de LHBTI-uitzending van Henri Haan. Dat je dan verbaasd bent dat je bij een linkse zender als iemand met een rechtse mening niet welkom bent, vind ik op mijn beurt verbazingwekkend. Eerlijk gezegd: ik denk dat er nergens in Nederland plek is bij de radio voor iemand met een uitgesproken rechtse mening. Rick van V op Veronica zal een uitzondering zijn, maar die zit er ook maar 2x per week, natuurlijk.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ik kreeg altijd het idee bij dit nieuwe project een ieder juist welkom is welke politieke kleur, godsdienst, seksuele voorkeur je ook hebt.
Feivel

Bericht door Feivel »

Vanjeafisharder schreef: 18 nov 2023 19:07 Ik kreeg altijd het idee bij dit nieuwe project een ieder juist welkom is welke politieke kleur, godsdienst, seksuele voorkeur je ook hebt.
Diversiteit en inclusiviteit zijn per definitie linkse thema's. Als Giel dan zegt dat deze twee de kernwaarden van de zender zijn, is het toch duidelijk dat je met een rechtse politieke kleur niet welkom bent?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Feivel schreef: 18 nov 2023 19:01
Marijn schreef: 18 nov 2023 18:46 Hij probeert volgens mij iedereen binnen te halen. Zelfs voor dat ik had gezegd dat ik blind was drong hij al aan om mij een demo te laten insturen. Hij was ook helemaal verbaasd dat iemand belde haha
Dat is via de mail niet te merken. Ik heb al stuk of 3 mailtjes gestuurd naar deze organisatie maar ze reageren gewoon niet.
Het zal wel zijn omdat ik een vaak een 'rechtse' manier van een mening geef hier.
Dat Radio4all een linkse zender wordt, wisten we al. Getuige Giel zijn opmerking over diversiteit en inclusiviteit met betrekking tot de instellingen van Zuurbier en de LHBTI-uitzending van Henri Haan. Dat je dan verbaasd bent dat je bij een linkse zender als iemand met een rechtse mening niet welkom bent, vind ik op mijn beurt verbazingwekkend. Eerlijk gezegd: ik denk dat er nergens in Nederland plek is bij de radio voor iemand met een uitgesproken rechtse mening. Rick van V op Veronica zal een uitzondering zijn, maar die zit er ook maar 2x per week, natuurlijk.
Rick is niet rechts en er is naar mijn mening niet gezegd dat radio4all links is.

Steeds maar herhalen dat Rick rechts is maakt hem niet rechts.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Feivel schreef: 18 nov 2023 19:11
Vanjeafisharder schreef: 18 nov 2023 19:07 Ik kreeg altijd het idee bij dit nieuwe project een ieder juist welkom is welke politieke kleur, godsdienst, seksuele voorkeur je ook hebt.
Diversiteit en inclusiviteit zijn per definitie linkse thema's. Als Giel dan zegt dat deze twee de kernwaarden van de zender zijn, is het toch duidelijk dat je met een rechtse politieke kleur niet welkom bent?
Zoals de waard is...?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Dat is ook mijn indruk van hetgeen Giel hier op het forum heeft geplaatst.
Streamer045

Bericht door Streamer045 »

Ik denk dat giel te druk is met zijn baby. overigens heb ik van jou ook geen mail gehad :). in ander topic. -+dance wwwwww -dubbel
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Feivel schreef: 18 nov 2023 19:11 Diversiteit en inclusiviteit zijn per definitie linkse thema's. Als Giel dan zegt dat deze twee de kernwaarden van de zender zijn, is het toch duidelijk dat je met een rechtse politieke kleur niet welkom bent?
Lekker zwart wit denken en polariseren?

Sinds wanneer is "Iedereen is welkom." links?
Misschien zet je de wereld nu op de kop, want bij bepaalde extremisten wordt juist geselecteerd op vooroordelen.
Iets was bij wet trouwens verboden is.
Is dat dan "links"?
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Satfreak13 schreef: 18 nov 2023 20:36
Feivel schreef: 18 nov 2023 19:11 Diversiteit en inclusiviteit zijn per definitie linkse thema's. Als Giel dan zegt dat deze twee de kernwaarden van de zender zijn, is het toch duidelijk dat je met een rechtse politieke kleur niet welkom bent?
Lekker zwart wit denken en polariseren?
Extremisten staan volgens mij aan beide zijden niet zo open voor diversiteit en inclusie, maar daar zijn het extremen voor. Ik herken wel dat gewoon links in praktijk meer met deze thema's op heeft dan gewoon rechts. Uiteindelijk zijn het natuurlijk liberale thema's en liberalisme is niet links of rechts. GroenLinks en Volt zijn net zo liberaal als de VVD.

De naar Radio4All suggereert dat alle geluiden te beluisteren zullen zijn, links en rechts.
Rock 'n roll is better than music!
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

"Vroeger" was het gewoon neutraal: "Iedereen is welkom." Punt.
Met mijn reactie hierboven wilde ik alleen signaleren dat van alles en nog wat momenteel meteen wordt gepolitiseerd. Helaas.

Ik signaleer dit. Niks meer en niks minder.
(En ik vind het iets maniakaals krijgen.)
rodie

Bericht door rodie »

Ja dat bedoel ik, dat ik misschien wat rechtse opmerkingen kan maken wilt niet zeggen dat ik me niet zal houden aan huisregels en wetten.
Overigens vind ik Rick niet rechts. Ik vind trouwens de term rechts en links achterhaalt en niet meer van deze tijd.

Ik wil gewoon het beste voor iedereen, alleen zonder al die rare poespas en in hokjes denken wat tegenwoordig mode lijkt.
Een Robert Jensen kon vroeger toch ook prima op de radio? Hij zocht ook de randjes op, en mensen zijn gek op hem, of vinden hem een totale idioot.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

rodie schreef: 18 nov 2023 21:28 Een Robert Jensen kon vroeger toch ook prima op de radio? Hij zocht ook de randjes op, en mensen zijn gek op hem, of vinden hem een totale idioot.
Enkele decennia terug wel ja, maar toen was het nog geen totale idioot.
Rock 'n roll is better than music!
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Henkjan2016 schreef: 18 nov 2023 19:12 Rick is niet rechts en er is naar mijn mening niet gezegd dat radio4all links is.

Steeds maar herhalen dat Rick rechts is maakt hem niet rechts.
Ik heb geen idee waarom het relevant is, maar Rick staat wel bekend als rechts, al was het maar omdat hij in de gemeenteraad van Elburg zat namens de VVD (en zich later afsplitste):
https://www.destentor.nl/elburg/soap-ro ... ~a6589d8e/
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 18 nov 2023 21:37
rodie schreef: 18 nov 2023 21:28 Een Robert Jensen kon vroeger toch ook prima op de radio? Hij zocht ook de randjes op, en mensen zijn gek op hem, of vinden hem een totale idioot.
Enkele decennia terug wel ja, maar toen was het nog geen totale idioot.
Naar mijn mening is het zwak om iemand als idioot te bestempelen alleen omdat je het niet met diegene eens bent.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie