Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Superlex80

Re: Nieuwkomer Radio4all

Bericht door Superlex80 »

In de buurt van Amersfoort staat er ergens een 90.4 aan.
Aan de noordkant en op de A1 tussen Amersfoort en Hilversum geen signaal (drukken ze elkaar daar weg?)
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Prem zei net dat hij volgende week voor het laatst horen is en dat hij pas rond februari waarschijnlijk weer terug komt
SOUNDBLASTER

Bericht door SOUNDBLASTER »

Vliegendereporter schreef: 24 nov 2023 09:32 Prem zei net dat hij volgende week voor het laatst horen is en dat hij pas rond februari waarschijnlijk weer terug komt
Zit even te luisteren maar hij is ongelofelijk ongeïnteresseerd in zijn gast. Zit veel op zijn telefoon te WhatsAppen. Spreekt ook al de hele tijd over hoe Giel hem zou moeten aanspreken als hij uit zijn plaat gaat. Voelt ergens als een dubbele lading of het is toeval.
what does this button do?
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Vliegendereporter schreef: 24 nov 2023 09:32 Prem zei net dat hij volgende week voor het laatst horen is en dat hij pas rond februari waarschijnlijk weer terug komt
Dus de grootste "publiekstrekker" is er voorlopig niet? Ik geloof er echt niks van dat dit iets gaat worden, wat een vaag project.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
SOUNDBLASTER

Bericht door SOUNDBLASTER »

Superlex80 schreef: 24 nov 2023 09:26 In de buurt van Amersfoort staat er ergens een 90.4 aan.
Aan de noordkant en op de A1 tussen Amersfoort en Hilversum geen signaal (drukken ze elkaar daar weg?)
Volgens mij zijn er weer een hele rits straal palen aangezet: https://fmscan.org/net.php?m=m&pxf=Radio4All
what does this button do?
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

waterveenmos schreef: 24 nov 2023 09:49
Dus de grootste "publiekstrekker" is er voorlopig niet? Ik geloof er echt niks van dat dit iets gaat worden, wat een vaag project.

Inmiddels bevestigd giel het ook op insta
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Dat is de eerste die er niet in gelooft. En dan zijn ze pas 2maanden? bezig.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Nou, niets te ontvangen, terwijl hun hoofdzender uit Lopik op 90.7 die nog niet aan staat, hier wel redelijk binnen kwam met Sublime, in de ruis, maar ik ontving altijd wel wat. Nu helemaal niets.

En dat Prem het niet lang zou gaan doen was toch al bekend? Hij zou alleen de aftrap geven. Nu moeten er andere programma's komen, dus nog meer ratjetoe dan dat het nu al is.
Feivel

Bericht door Feivel »

Mijn voorspelling: volgend jaar blijkt het project ‘niet haalbaar’ en verkoopt Zuurbier de frequenties alsnog (of in een productie constructie) aan een partij die wel serieuze plannen heeft. Dit is echt gedoemd om te mislukken, zo.
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind het toch wel leuk dat dit initiatief er is. Ze gaan pas echt met een volledige programmering draaien vanaf januari heb ik begrepen.
Zou het best wel leuk vinden als er bijvoorbeeld een programma over reggae en ska op komt of new wave muziek. Daar zal ik best naar gaan luisteren.
Hopelijk worden die programma's ook als podcast aangeboden.

Talkradio programma's kunnen ook leuk zijn. Ik geef het een kans. Laat ze het maar een jaar proberen. Verkopen van de frequentie kan altijd nog.
joshuapuntcom

Bericht door joshuapuntcom »

jessica schreef: 24 nov 2023 12:15 Zou het best wel leuk vinden als er bijvoorbeeld een programma over reggae en ska op komt of new wave muziek. Daar zal ik best naar gaan luisteren.
Ik las dit en ik dacht: ik moet hier echt even op reageren. Dus speciaal voor jou heb ik een account aangemaakt om te zeggen dat ik in mijn show enkel alternative draai en new wave sla ik ook zeker niet uit de weg. Luister een keer gezellig mee, zou ik zeggen! Oh en als iemand trouwens feedback/tips heeft, gooi het over de schutting want ik hoor het altijd graag :)
banne

Bericht door banne »

joshuapuntcom schreef: 24 nov 2023 12:32
jessica schreef: 24 nov 2023 12:15 Zou het best wel leuk vinden als er bijvoorbeeld een programma over reggae en ska op komt of new wave muziek. Daar zal ik best naar gaan luisteren.
Ik las dit en ik dacht: ik moet hier echt even op reageren. Dus speciaal voor jou heb ik een account aangemaakt om te zeggen dat ik in mijn show enkel alternative draai en new wave sla ik ook zeker niet uit de weg. Luister een keer gezellig mee, zou ik zeggen! Oh en als iemand trouwens feedback/tips heeft, gooi het over de schutting want ik hoor het altijd graag :)
Speciaal de moeite nemen en dan vergeten te vermelden waar men precies kan luisteren :))
joshuapuntcom

Bericht door joshuapuntcom »

banne schreef: 24 nov 2023 12:42
joshuapuntcom schreef: 24 nov 2023 12:32
Speciaal de moeite nemen en dan vergeten te vermelden waar men precies kan luisteren :))
Hahaha sorry, ik moet dit nog leren hè? Maar ik zit er dus iedere zondag tussen 12:00 en 14:00. En de main focus van mijn show is eigenlijk gewoon muziek draaien die je nergens anders hoort op de Nederlandse radio. En dan met name (nieuwe) namen uit het alternatieve circuit die nog door geen enkele andere zender zijn opgepikt, ongeacht of ze rock maken, psychedelica, synth-pop, dance of dus new wave. Beetje variatie én verrassing dus!
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Binnen 4 weken is Prem dus alweer weg. Ik vind dat 'ie het nog lang heeft volgehouden.
Kritisch Avrolid
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

rutgrrr schreef: 24 nov 2023 12:56 Binnen 4 weken is Prem dus alweer weg. Ik vind dat 'ie het nog lang heeft volgehouden.
Ik lees hier iets anders
Plaats reactie