DeLuisteraar schreef: 29 apr 2024 17:21
Weet iemand wie ‘DJ RC’ is die de non stop mixjes aan elkaar draait? Ik kan m nergens vinden op google, maar misschien hoor ik het verkeerd en is het ArtC of iets anders. Hij is nu te horen tot 18:00 uur.
Arcee
En genoeg van deze hele fijne mixen van DJ ArCee te vinden op Mixcloud.
Ah, is Yoursaferadio inmiddels verhuisd? Zie op de camera inmiddels een andere studio. De eerste talk van de middagshow was er wel eentje van niveau, zeg. Met nieuws over volstrekt onbekende mensen, waarvan er eentje al overleden bleek te zijn. Ik begin me wel af te vragen waar ze die presentatoren hebben gevonden...
Feivel schreef: 08 mei 2024 16:18
Met nieuws over volstrekt onbekende mensen, waarvan er eentje al overleden bleek te zijn. Ik begin me wel af te vragen waar ze die presentatoren hebben gevonden...
Onder het mom "geen nieuws is ook nieuws" heeft de zender misschien een deal gesloten met omroep ON.
Durashift schreef: 28 mei 2024 22:06
[quote=Roup01 post_id=606353 time=<a href="tel:1714504953">1714504953</a> user_id=117399]
Is deze zender trouwens ontvangen als FM DX?
Geen idee wat je met DX bedoeld..maar ik heb, toevallig, gisteren op de FM naar een mix van DJ Arcee geluisterd. 89.8 in Arnhem ,,( Zuid).
Toen om 12 uur een kerel begon te praten was ik er wel gauw klaar mee. Begreep weinig van wat hij nou wilde overbrengen.
Ik was vrij enthousiast in het begin. Maar het aandeel nikszeggende/amateuristische programma’tjes begint wel wat groot te worden ja. Ik vond met hoger aandeel non stop beter. Van de gepresenteerde programma’s vond ik vooral programma van de duurzame podcast goed, de muzikale genre programma’s en de explicietere themaprogramma’s. Maar zo’n nikszeggende programma’tjes overdag met een muziekmix die vlees nog vis is..en alles wat amateurisme uitstraalt..dat trek ik ook niet
Durashift schreef: 28 mei 2024 22:06
[quote=Roup01 post_id=606353 time=<a href="tel:1714504953">1714504953</a> user_id=117399]
Is deze zender trouwens ontvangen als FM DX?
Geen idee wat je met DX bedoeld..maar ik heb, toevallig, gisteren op de FM naar een mix van DJ Arcee geluisterd. 89.8 in Arnhem ,,( Zuid).
Toen om 12 uur een kerel begon te praten was ik er wel gauw klaar mee. Begreep weinig van wat hij nou wilde overbrengen.
Inmiddels bijna 1 jaar na de veiling en nog steeds heeft dit zogenaamde radiostation totaal geen herkenbaar profiel, laat staan dat "vernieuwende, nog nooit eerder vertoond", waarvoor "adverteerders dolenthousiast in de rij zouden staan". (Tromgeroffel....) Zonde van de frequenties.
Satfreak13 schreef: 29 mei 2024 09:22
Inmiddels bijna 1 jaar na de veiling en nog steeds heeft dit zogenaamde radiostation totaal geen herkenbaar profiel, laat staan dat "vernieuwende, nog nooit eerder vertoond", waarvoor "adverteerders dolenthousiast in de rij zouden staan". (Tromgeroffel....) Zonde van de frequenties.
Die adverteerders staan wel degelijk dolenthousiast in de rij, om het pand te verlaten.
DavyGer schreef: 29 mei 2024 09:29
Die adverteerders staan wel degelijk dolenthousiast in de rij, om het pand te verlaten.
Heb meer het gevoel dat ze er nooit in de rij gestaan hebben.
Was simpelweg een verkooppraatje.
De belofte was "super vette radio". Het tegendeel is momenteel het geval: draad mager.,