Dat mens zouden ze nooit geen aandacht moeten geven, zo'n charlatan. Dat zou voor mij een uitschakelfactor zijn!John O'Reilly schreef: ↑25 sep 2024 23:18 Ik zat trouwens vanmiddag te luisteren en ik hoorde de dj zeggen dat ze volgende week de eerste luistercijfers krijgen. Ik neem aan dat ze dus nog niet in het luisteronderzoek zaten (vraag mij af waarom niet?) en ben benieuwd wat hun aandeel gaat zijn. Dat gesprek was met dat medium dat ook bij Harry Mens zit (naam ff kwijt) en volgens haar zou het wel goed komen met de luistercijfers
4EVER49 Radio
Moderator: admin6
-
Re: 4EVER49 Radio
Joh, weet je zeker dat het niet Rotterdam was?Vanjeafisharder schreef: ↑26 sep 2024 00:03Nee hoor, zag hem paar weken terug zelf bij Nijkerk langs de snelweg.

Ik hoorde het vanmiddag ook, moest wel lachen om die Liesbeth, die volgens mij al een borreltje op had :-) Morgen hebben ze Martin van Waardenberg in de studio. Vind die gasten steeds wel leuk, doen ze goed de balans met de muziek is ook lekker. Alleen wat langere gesprekken met de BN’ers, verder vrij strak en snelle radio.
Volgens mij zat Marcel vroeger toch ook bij Keizerstad? Is dat dezelfde?
Volgens mij zat Marcel vroeger toch ook bij Keizerstad? Is dat dezelfde?
-
Die heeft overal al gezeten. Van Waardenberg is dan trouwens wel weer een echte Rotterdrammert...
Ik lees bij 'de buren' : 4Ever49 start een zoektocht naar een vrouwelijke sidekick en een nieuw gezicht voor het station. Met deze campagne wil de radiozender de positie van vrouwen in de radiowereld versterken en de zichtbaarheid van vijftigplussers vergroten. Wat vinden we van deze actie?
-
Ik vind gewoon dat als je goed bent moet het niet uit maken of je vrouw of man bent. Maar om als radiostation daar zo opzichtig hard voor te maken hoeft voor mij niet zo, maar dat zal wel bij het hele deugen van tegenwoordig horen en daar ook zo mee te koop lopen.
Mij valt vooral op bij de snelwegbanners dat ze blijkbaar ook zo inclusief mogelijk willen zijn, met een blanke dame met kroeshaar....
Maar het voornaamste is de inhoud, en gelukkig is het een zender die, in vergelijking met andere stations, meer muziek draait, minder gelul, en ik hoor inmiddels wel veel meer reclame dan voorheen, tot voor kort zat er niet of nauwelijks reclame op dat station. Dus commercieel doen ze blijkbaar wel iets goeds. Ben benieuwd of we ze nou binnenkort ook gaan terugzien in de luistercijfers. Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Ik hoorde eerder iemand op die radio iets roepen dat ze binnenkort de eerste cijfers bekend gaan maken. Alleen zie ik ze nu nog niet. Weet iemand daar meer van?
-
Dacht dat ze met de luistercijfermeting mee zouden gaan doen ja.
Wellicht vanaf november dan? Ze noemden op de radio toen ook niet een exacte startdatum.
Het is niet direct mijn genre, al vind ik het wel leuk dat de muziek heel gevarieerd is. En ik ben heel benieuwd naar de luistercijfers.
-
Over 4ever49 gesproken...
Ik lees in dit topic alleen reacties over de doordeweekse programmering, maar luistert er ook wel iemand naar het weekend? Afgelopen weekend eens geluisterd (meestal geen tijd) en ik vond het toch ook wel lekker wegluisteren.
Het weekoverzicht doet me denken aan 538 waar ze ook op de hoogtepunten hebben van de ochtendshow, maar ik vind dit toch net iets lekkerder luisteren als een echte radioshow en niet alleen maar herhalingen. Ook aandacht voor muziek.
De rest van de uren worden zorgeloze zaterdag/zondag genoemd en zo klinkt het ook. Lekker relaxte muziek en verrassingen van (oudere) nummers die ik alweer vergeten was.
Zaterdagavond de club49 is erg lekker met fijne dance muziek in elkaar gemixed. Het klinkt als een club waar ik graag naar toe zou gaan op zaterdagavond. Niet van die house/trance, maar gewoon lekkere dance muziek.
Zondagavond is er het zondagavond cafe met zoals de naam als zegt lekkere Nederlandse muziek die je in een stamkroeg ook zal horen. Interviews met Nederlandse artiesten tussen de muziek door is leuk om te horen. Afgelopen zondag een interview met Monique Kleeman van Lois Lane was leuk om te horen. Al was het alleen maar om de herinneringen die je krijgt bij het horen van de jaren 90 muziek van Lois Lane ;-)
Ik lees in dit topic alleen reacties over de doordeweekse programmering, maar luistert er ook wel iemand naar het weekend? Afgelopen weekend eens geluisterd (meestal geen tijd) en ik vond het toch ook wel lekker wegluisteren.
Het weekoverzicht doet me denken aan 538 waar ze ook op de hoogtepunten hebben van de ochtendshow, maar ik vind dit toch net iets lekkerder luisteren als een echte radioshow en niet alleen maar herhalingen. Ook aandacht voor muziek.
De rest van de uren worden zorgeloze zaterdag/zondag genoemd en zo klinkt het ook. Lekker relaxte muziek en verrassingen van (oudere) nummers die ik alweer vergeten was.
Zaterdagavond de club49 is erg lekker met fijne dance muziek in elkaar gemixed. Het klinkt als een club waar ik graag naar toe zou gaan op zaterdagavond. Niet van die house/trance, maar gewoon lekkere dance muziek.
Zondagavond is er het zondagavond cafe met zoals de naam als zegt lekkere Nederlandse muziek die je in een stamkroeg ook zal horen. Interviews met Nederlandse artiesten tussen de muziek door is leuk om te horen. Afgelopen zondag een interview met Monique Kleeman van Lois Lane was leuk om te horen. Al was het alleen maar om de herinneringen die je krijgt bij het horen van de jaren 90 muziek van Lois Lane ;-)
Ik heb zojuist ongeveer 2 pagina's aan offtopic geneuzel verwijderd.
En zoals iemand in een van die nu verwijderde berichten schreef:
Zullen we daaraan proberen te voldoen? Het is hier immers radioforum.nl
En zoals iemand in een van die nu verwijderde berichten schreef:
Kunnen we stoppen met al dat politiek en woke gezeik?
Zullen we daaraan proberen te voldoen? Het is hier immers radioforum.nl
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
John O'Reilly schreef: ↑16 okt 2024 00:23 Over 4ever49 gesproken...
Zorgeloze zaterdag / zondag? Ik luister regelmatig maar heb nog nooit iemand dat horen zeggen. Verder wel eens met je betoog. wat me ook opvalt is hun hitlijst. Ik moest daar in het begin erg aan wennen, omdat het geen traditionele lijst is. Maar met alles wat ze doen, ook met die lijst, pakken ze het toch steeds weer anders aan dan anderen.
-
De zorgeloze zaterdag is alleen op zaterdagmorgen van 10 tot 12.
https://4ever49radio.nl/programmas/de-z ... -zaterdag/
De rest van de programma's in het weekend heeft allemaal eigen titels dus die naam wordt niet voor alle uren gebruikt @john.
De zorgeloze zondag is er helemaal niet, daar heet het easy sunday morning.
https://4ever49radio.nl/programmas/de-z ... -zaterdag/
De rest van de programma's in het weekend heeft allemaal eigen titels dus die naam wordt niet voor alle uren gebruikt @john.
De zorgeloze zondag is er helemaal niet, daar heet het easy sunday morning.