Freeplayer en Radiodj

Alles over software pakketten voor jouw station.

Moderator: admin6

Plaats reactie
mi amigo

Freeplayer en Radiodj

Bericht door mi amigo »

Ben met meerdere programma's aan het experimenteren en heb de volgende vragen:

Ik krijg in Radiodj niet alle muziek goed ingeladen bijv van de 500 mp3tje maar 480 dus 20 stuks zie ik niet terug

Moet ik het programma Freeplayer eerst kopen om vervolgens de midi voor de faderstart draaiende te krijgen?

Hopelijk is er iemand die een antwoord wet op deze vragen want beide forums zijn niet actief althans daar lijkt het op.

Gr
Willem
Willem
willem.dp@gmail.com
wave

Re: Freeplayer en Radiodj

Bericht door wave »

Wat heb je zelf al gedaan om oorzaken uit te zoeken? Het antwoord op de Freeplayer vraag vind je bijvoorbeeld al, met één Google zoekopdracht, terug op de site van Verdonschot. Bij het RadioDJ probleempje zou je eens uit kunnen zoeken wat het verschil is tussen de 480 MP3’s die wel geladen worden en de 20 die niet geladen worden. Samplerate, bitdiepte, aantal kanalen, dat soort dingen. Binnen de MP3 container zit genoeg variatie om niet ieder programma alles te laten snappen. Bovendien meldt het RadioDJ forum (wederom met één Google search) in diverse draadjes ook nuttige dingen als tracknames, logchecks en vinkjes. De laatste activiteit op dat forum is nog geen dag oud, dus met die inactiviteit valt het wel mee. Kost wat tijd en moeite inderdaad, zelf dingen uitzoeken, maar dat is nou juist het leuke van experimenteren :)) .
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Plaats reactie