Ane Sybesma schreef: ↑21 sep 2023 19:02
Ik had het vroeger met Curry en van Inkel en het Weeshuis van de Hits. Kort geleden had ik dat ook met Partij voor de Vrijdag. Bij Evers had ik het soms en nu op vrijdag nogwel bij Keur. Ik heb het altijd met Serious Request. Van BNR luister ik ook nog wel regelmatig programma s op een ander tijdstip
Ja Curry en van Inkel had ik ook en ook het weeshuis van de HIts. Bij dat programma had ik zelfs het idee dat je er deelgenoot van was. Heel erg knap.
Luister nog steeds graag oude weeshuis van de Hits uitzendingen terug op de site van Peter van Bruggen
Ik vermoed dat dat kwam door het eenmalige per week-karakter.
Het is wel eens vaker gedropt dat djs tegenwoordig elke dag zo’n show moeten maken en de energie moeten verdelen in plaats van het te kunne stoppen in 1 show.
Ane Sybesma schreef: ↑21 sep 2023 19:02
Ik had het vroeger met Curry en van Inkel en het Weeshuis van de Hits. Kort geleden had ik dat ook met Partij voor de Vrijdag. Bij Evers had ik het soms en nu op vrijdag nogwel bij Keur. Ik heb het altijd met Serious Request. Van BNR luister ik ook nog wel regelmatig programma s op een ander tijdstip
Ja Curry en van Inkel had ik ook en ook het weeshuis van de HIts. Bij dat programma had ik zelfs het idee dat je er deelgenoot van was. Heel erg knap.
Luister nog steeds graag oude weeshuis van de Hits uitzendingen terug op de site van Peter van Bruggen
Het is wel eens vaker gedropt dat djs tegenwoordig elke dag zo’n show moeten maken en de energie moeten verdelen in plaats van het te kunne stoppen in 1 show.
Ik denk ook dat het te maken heeft met 1 maal per week. Ik had het recent ook bij Partij voor de Vrijdag, was er ook maar 1 keer per week. En de overgeformateerde radiozenders zorgen ook voor veel minder verassing in de uitzendingen.
Henkjan2016 schreef: ↑22 sep 2023 07:38
Of zou men toen niet (of althans: veel minder) volgens die bloedirritante draaiboeken werken? Dat vind ik echt over de gehele linie killing: alles ligt van minuut tot minuut vast...
Q Music marktleider weer. Radio 10 herstelt iets, JOE daalt iets. Veronica zakt weer weg. 538 record in nieuwe meting met 9.3% en ook bijna 3.1M bereik.
Veronica pijnlijk...
Ook de extra zenders van ze leveren flink in qua luisteraars.
Geen idee waarom Q Limburg er nu ineens apart tussen staat.
538 weer prima gestegen, komt wellicht door de Curacao actie week die ze hadden.
Ook best een flinke stijging voor R1 & R5, die eerste bijzonder te noemen.
En Slam begint toch de mindere FM dekking te voelen helaas.
Wauw 538 9.3%, dat gaat de goede kant op. Ik vind de 538 ochtendshow en Lindo Duvall geweldig om naar te luisteren, maar daarna ben ik echt wel klaar met de muziek, ik hoop echt dat ze daar eens wat aan gaan doen.
En Veronica, ik word echt verdrietig van die cijfers. Heb er de afgelopen jaren met veel plezier naar geluisterd maar de koek is echt op, en ik zie het niet meer goedkomen met de huidige jocks, zeker als Sander L er ook nog afgaat.
DJ_Nick schreef: ↑27 sep 2023 14:24
Geen idee waarom Q Limburg er nu ineens apart tussen staat.
Die stond er al de hele tijd tussen, maar viel eerst onder DPG media. Waarschijnlijk nu voor het eerst onder de paraplu van zuidelijke media groep, waardoor het lijkt dat er vorige week geen meting was.
Johanneke schreef: ↑27 sep 2023 14:57
Wauw 538 9.3%, dat gaat de goede kant op. Ik vind de 538 ochtendshow en Lindo Duvall geweldig om naar te luisteren, maar daarna ben ik echt wel klaar met de muziek, ik hoop echt dat ze daar eens wat aan gaan doen.
En Veronica, ik word echt verdrietig van die cijfers. Heb er de afgelopen jaren met veel plezier naar geluisterd maar de koek is echt op, en ik zie het niet meer goedkomen met de huidige jocks, zeker als Sander L er ook nog afgaat.
Ik heb hetzelfde gevoel maar het is helaas niet anders. Schoon schip maken, koers verleggen en met een nieuwe adequate bemanning op volle kracht vooruit.
JOE pakt niet echt door. Dit is het wel. Nu zie ik even geen reden waarom JOE heel snel procenten erbij zal gaan pakken. Zeker met deze mix van muziek. De luistertijd zal niet echt omhoog gaan. Misschien even een half uur hits in de spits luisteren. Daar gaat je marktaandeel niet fors van stijgen. Er moeten denk ik wel aansprekende DJ's komen en muziekmix uitbreiden om dit verder te laten stijgen.
jessica schreef: ↑27 sep 2023 15:10
JOE pakt niet echt door. Dit is het wel. Nu zie ik even geen reden waarom JOE heel snel procenten erbij zal gaan pakken. Zeker met deze mix van muziek. De luistertijd zal niet echt omhoog gaan. Misschien even een half uur hits in de spits luisteren. Daar gaat je marktaandeel niet fors van stijgen. Er moeten denk ik wel aansprekende DJ's komen en muziekmix uitbreiden om dit verder te laten stijgen.
Vier weken bezig en stabiel 2,3% marktaandeel. Dat is een prestatie van formaat en een goede basis om op door te bouwen, dat gaat niet in een paar weken. Lijkt mij dat de uitgangspositie goed is en dat het afhangt van hoe ze de zender verder opbouwen, gevoelsmatig zitten ze rond 5% eind volgend jaar.