Welke piraten zijn er met Kerst en Oud en Nieuw 2022
Moderator: admin6
Welke piraten zijn er met Kerst en Oud en Nieuw 2022
Welke piraten zijn er met Kerst en Oud en Nieuw 2022?
Re: Welke piraten zijn er met Kerst en Oud en Nieuw 2022
Den Haag komt weer vol te zitten, maar dat is hier in dit gebied van Nederland niet te ontvangen. Erg lokaal allemaal. Jammer dat er geen streams zijn van de meeste. En dat is het hele jaar door al zo.
Waarom hebben die piraten in Den Haag geen streams. Worden die piraten daar tegenwoordig met rust gelaten dat er zoveel zijn in Den Haag.
Welke piraten komen er in midden Nederland. Omgeving Amsterdam, Almere en Utrecht?
Welke piraten komen er in midden Nederland. Omgeving Amsterdam, Almere en Utrecht?
Weet het ook niet. Er zouden sowieso streams moeten zijn anders krijgen ze het signaal niet van studio naar zender. Tenminste bij radiostations die hun studio's niet bij de zender hebben. In Midden Nederland en Utrecht is het altijd rustig, in Amsterdam heb je enkel Danceradio en dat station op 99.2 en daar blijft het wel bij.
Ik denk dat het hier (oost drente) niet veel uitmaakt of het nu kerst is of niet
De usual suspects. Het valt mij op de het AT de laatste tijd weer wat actiever lijkt te zijn.
Die houden op 2e Kerstdag of oudjaarsdag meestal een rondje randstad, en halen het spul van de daken.
Die houden op 2e Kerstdag of oudjaarsdag meestal een rondje randstad, en halen het spul van de daken.
De piraten in de Haagse regio hebben vaak een PC of een DVD speler bij de zender staan voor de muziek.
In die regio is dat al tientallen jaren gebruikelijk (toen met Cassette of band)
De piraten in NH gebruiken al vanaf de jaren 80 straalverbindingen om het signaal van de "live"studio naar de zender te krijgen(nu internet)
Een optie voor de haagse piraten is hun eigen FM signaal ontvangen en dan streamen.
In die regio is dat al tientallen jaren gebruikelijk (toen met Cassette of band)
De piraten in NH gebruiken al vanaf de jaren 80 straalverbindingen om het signaal van de "live"studio naar de zender te krijgen(nu internet)
Een optie voor de haagse piraten is hun eigen FM signaal ontvangen en dan streamen.
Hopelijk gaan ze dit doen inderdaad, er zitten best stations tussen die wel goed bezig zijn en nu nog geen stream hebben.
Dance Radio Amsterdam wordt gevreesd in Den Haag de oude Haagse Rotterdam frequentie van 104.2 is in gebruik genomen door een legale zender
Dus wat doet ze? Dance Radio Den Haag op 104.9 zit er er al een tijdje 99.2 is van Tune en Centraal 93.8 is ook bezet dus waar gaan onze Amsterdamse collega's zitten? Beetje lege frequentie zijn vol....
Dus wat doet ze? Dance Radio Den Haag op 104.9 zit er er al een tijdje 99.2 is van Tune en Centraal 93.8 is ook bezet dus waar gaan onze Amsterdamse collega's zitten? Beetje lege frequentie zijn vol....
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Ik heb van de week een behoorlijk hard signaal gehoord op 101.00 van Danceradio
ik kwam vanaf vlaardingen richting leiden en de hele weg het signaal kunnen ontvangen.
Ook hoorde ik in de buurt van Vlaardingen een signaal op 108
Dus het zal we erg druk worden in de regio van Dan Haag en zoals Echtwel aangaf de hele band zit daar vol...
ik kwam vanaf vlaardingen richting leiden en de hele weg het signaal kunnen ontvangen.
Ook hoorde ik in de buurt van Vlaardingen een signaal op 108
Dus het zal we erg druk worden in de regio van Dan Haag en zoals Echtwel aangaf de hele band zit daar vol...
-
108 fm is denk ik de 2 windstreken radio.
zie ik ook al een aantal weken heel regelmatig op geheimezender.com staan (onder zuid Holland).
zie ik ook al een aantal weken heel regelmatig op geheimezender.com staan (onder zuid Holland).
Met niet al te veel vermogen is 87.9 nog een goeie frequentie. In de regio Haaglanden is omroep Zeeland daar nauwelijks op te ontvangen, en zolang je niet met kilowatts gaat zitten moet dat kunnen denk ik.
Dat signaal van omroep Zeeland komt op de autoradio gewoon keihard door in centrum en Scheveningen.
Dan moet je geen stereo rds signaal op lowpower gebruiken om nog fatsoenlijk de stad door te komen.
Ik verwacht Activity ook nog wel rond de kerstdagen...
http://S3.myradiostream.com:4318/listen.pls" ....en nu door met de muziek.!