NPO SterrenNL
Moderator: admin6
-
Re: NPO SterrenNL
Ja, Bart is weg.
-
Vergeet niet dat Marcel de Vries in 2009 ook al de radio ring won met wijlen Notaris Mulder. Dat hij het opnieuw kan is natuurlijk een waardering van hem als radio DJ en het Nederlandse lied en AVRO/TROS die hem bij Radio NL hebben weg gehaald en via DAB en streaming te beluisteren is.
Ik zie Marcel nog wel eens naar een groot commercieel stations (538, Radio 10, Sky Radio ochtendshow of 100%, Radio Veronica)
Ik zie Marcel nog wel eens naar een groot commercieel stations (538, Radio 10, Sky Radio ochtendshow of 100%, Radio Veronica)
Ben sowieso wel benieuwd hoe de luistercijfers zich voor SterrenNL hebben ontwikkeld tov die van RadioNL sinds Marcel de transfer maakte. Nu zit SterrenNL zo rond de 1%. Wel nieuwsgierig wat er nog meer uit te halen valt.
-
afgelopen week
0.8, 354.943 luisteraars, week 3319.364 een plus van 35.579, luisterijd: 86 en ik week 3: 99 en min van 13
https://www.radiofreak.nl/luistercijfer ... a-groeien/
-
Beide zijn toch ook totaal verschillend? Ja, het is Nederlandstalig. Maar ik gok dat RadioNL een zender als TukkerFM meer als concurrent ziet. Meer provincie, meer de piratencultuur. Die vang je niet met SterrenNL.
Hoezo concurrent? Tukker FM en RadioNL zijn juist allebei van dezelfde eigenaar.Herman ven Schippers schreef: ↑30 jan 2025 12:46Beide zijn toch ook totaal verschillend? Ja, het is Nederlandstalig. Maar ik gok dat RadioNL een zender als TukkerFM meer als concurrent ziet. Meer provincie, meer de piratencultuur. Die vang je niet met SterrenNL.
-
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet. (Ik zet zelf meestal gewoon een piraat aan, maar ik hoor vrienden er nog wel eens over praten.)lion schreef: ↑30 jan 2025 12:59Hoezo concurrent? Tukker FM en RadioNL zijn juist allebei van dezelfde eigenaar.Herman ven Schippers schreef: ↑30 jan 2025 12:46Beide zijn toch ook totaal verschillend? Ja, het is Nederlandstalig. Maar ik gok dat RadioNL een zender als TukkerFM meer als concurrent ziet. Meer provincie, meer de piratencultuur. Die vang je niet met SterrenNL.
Carnaval Countdown met Rob Janssen en Tim op het Broek is vrijdag vanaf 20.00 uur op Sterren NL Radio en NPO 1 Extra.
NPO SterrenNL nu ook te beluisteren via KPN op kanaal 836.
-
Tussen 19.00 en 20.30 uur vanuit de kleedkamer. Daarna begint de show.
Opdoeken! Verkapte commerciële activiteiten van de NPO
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
De NPO heeft in het verleden jarenlang forse kritiek gehad over dat zij veel te weinig aandacht hadden voor het Nederlandse lied en voor volksmuziek in het algemeen. Nu doen zij dat wel en krijgen ze weer kritiek. Dus nee, niet opdoeken, gewoon doorgaan. De NPO is er voor iedereen.
-
Het is uiteindelijk ook nooit goed. Met SR was altijd de klacht dat al het geld naar het buitenland gaat en nu met de Nederlandse doelen krijg je commentaar dat de directeur van die stichting te veel krijgt. Mensen lopen altijd te miepen.EtherScout schreef: ↑20 feb 2025 10:19De NPO heeft in het verleden jarenlang forse kritiek gehad over dat zij veel te weinig aandacht hadden voor het Nederlandse lied en voor volksmuziek in het algemeen. Nu doen zij dat wel en krijgen ze weer kritiek. Dus nee, niet opdoeken, gewoon doorgaan. De NPO is er voor iedereen.
- Ane Sybesma