Veranderingen Joe
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Joe
Dat is zomaar mogelijk gezien de paar voicetracks die ze hebben tussen 9 en 17 uur.
Mocht Kimberley er op vrijdag weer zijn, dan heb je zelfs 3 vrouwen achter elkaar.
Mocht Kimberley er op vrijdag weer zijn, dan heb je zelfs 3 vrouwen achter elkaar.
Ik heb nog nooit iemand horen vragen wat de reden is van twee mannen achter elkaar. Waarom is die vraag wel interessant bij twee vrouwen?Deradiokenner schreef: ↑06 jan 2025 15:59 Verder twee vrouwen achter elkaar op vrijdag… ben benieuwd wat de reden is.
Zelfs? Er zitten heel vaak 3 of meer mannen achter elkaar op de radio.
Los van het gegeven dat er twee of drie vrouwelijke DJ’s achter elkaar geprogrammeerd staan is er met deze line-up weinig over van de belofte dat bij Joe DJ’s zouden komen
die bij de doelgroep al bekend zijn.
“Luisteraars willen zich identificeren met de presentatoren, dus die moeten qua levensfase overeenkomen”, aldus Iwan Reuvenkamp bij de start van de zender.
“Luisteraars willen zich identificeren met de presentatoren, dus die moeten qua levensfase overeenkomen”, aldus Iwan Reuvenkamp bij de start van de zender.
God is a DJ
Dat staat er toch ook niet in die quote van Iwan? Staat alleen dat de luisteraars zich moeten kunnen identificeren met de presentatoren, niet dat ze die al moeten kennen. Met de levensfase opmerking lees ik erin dat de DJ's tegen dezelfde dingen aanlopen als de luisteraars.Phoenix schreef: ↑06 jan 2025 17:10 Los van het gegeven dat er twee of drie vrouwelijke DJ’s achter elkaar geprogrammeerd staan is er met deze line-up weinig over van de belofte dat bij Joe DJ’s zouden komen
Dus geen verhalen over hoe moeilijk dat tentamen van de DJ was of dat de thuiszorg weer ontzettend laat/vroeg bij de DJ kwam

"Bij Q gingen we destijds vooral op zoek naar nieuw talent, maar dat is nu anders. Bij Joe willen we dj's die bij onze doelgroep al bekend zijn. Luisteraars willen zich identificeren met de presentatoren, dus die moeten qua levensfase overeenkomen."petoi schreef: ↑06 jan 2025 17:26Dat staat er toch ook niet in die quote van Iwan? Staat alleen dat de luisteraars zich moeten kunnen identificeren met de presentatoren, niet dat ze die al moeten kennen. Met de levensfase opmerking lees ik erin dat de DJ's tegen dezelfde dingen aanlopen als de luisteraars.Phoenix schreef: ↑06 jan 2025 17:10 Los van het gegeven dat er twee of drie vrouwelijke DJ’s achter elkaar geprogrammeerd staan is er met deze line-up weinig over van de belofte dat bij Joe DJ’s zouden komen
Dus geen verhalen over hoe moeilijk dat tentamen van de DJ was of dat de thuiszorg weer ontzettend laat/vroeg bij de DJ kwam![]()
God is a DJ
Oh? Op de website heet het gewoon Mama Appelsap, Timo is vanaf nu dan wel Papa Appelsap

https://joe.nl/papa-appelsap-is-op-zoek ... ppelsapjes
Ach, de originaliteit was er al niet bij het oorspronkelijke item (ondanks dat er steeds gedaan wordt alsof het een originele vondst was, het is en blijft gewoon duidelijk afgekeken van de KissThisGuy website)...
-
JOE doet het toch prima? Binnen een jaar tijd hebben ze een marktaandeel veroverd rond de 5% het komt er wel. En de luisteraars zijn enthousiast over Coen en Sander en Kai. Wie had gedacht dat Kai zo goed op JOE zou passen? Hij is echt een boegbeeld geworden van die zender. Ik hoop dat Toine nog wel aan de zender verbonden blijft op een of andere manier.
Ik kan me herinneren dat decennia geleden Hans Schiffers, meen ik, ook al een item had met verkeerd verstane lyrics. In de jaren 60 toen ik klein was verstonden we ook al teksten verkeerd en lachten daar om en het zou me niet verbazen als de generatie daarvoor ook al dergelijke grappen kende. Je verzint niet gauw iets nieuws. Timur heeft het wel groot gemaakt in Nederland. Dat is echt zijn verdienste.
Het is ook gewoon een verschijnsel uit de cognitieve psychologie, iets anders horen dan er daadwerkelijk gezegd wordt. Dus wat dat betreft is het inderdaad niks nieuws of bijzonders. En het zou dus best kunnen dat Schiffers dit vroeger ook had, maar daar ben ik wellicht te jong voor om te wetenJanno schreef: ↑06 jan 2025 21:59 Ik kan me herinneren dat decennia geleden Hans Schiffers, meen ik, ook al een item had met verkeerd verstane lyrics. In de jaren 60 toen ik klein was verstonden we ook al teksten verkeerd en lachten daar om en het zou me niet verbazen als de generatie daarvoor ook al dergelijke grappen kende. Je verzint niet gauw iets nieuws. Timur heeft het wel groot gemaakt in Nederland. Dat is echt zijn verdienste.

Timur hoorde bij een collega op 3FM (Giel?) een beller een plaat aanvragen: 'met de tekst.... mama appelsap'. En is met dat gegeven gaan werken en heeft daar toen een item omheen gebouwd. En dat is goed aangeslagen en ingeburgerd. Zijn verdiensten inderdaad.
Maar schijnbaar heeft hij het dus eigenlijk gewoon duidelijk van een of andere Amerikaanse site gejat...
Geen idee of je te jong bent. Het moet ergens in de jaren 80 of 90 zijn geweest, daar zal Timur misschien ook nog te jong voor zijn. Ik heb het zelf gehoord. Maar ik ben dan ook een dinosaurus die zich Joost den Draaijer nog kan herinneren op zeezender VeronicaIngebruik schreef: ↑06 jan 2025 22:34Het is ook gewoon een verschijnsel uit de cognitieve psychologie, iets anders horen dan er daadwerkelijk gezegd wordt. Dus wat dat betreft is het inderdaad niks nieuws of bijzonders. En het zou dus best kunnen dat Schiffers dit vroeger ook had, maar daar ben ik wellicht te jong voor om te wetenJanno schreef: ↑06 jan 2025 21:59 Ik kan me herinneren dat decennia geleden Hans Schiffers, meen ik, ook al een item had met verkeerd verstane lyrics. In de jaren 60 toen ik klein was verstonden we ook al teksten verkeerd en lachten daar om en het zou me niet verbazen als de generatie daarvoor ook al dergelijke grappen kende. Je verzint niet gauw iets nieuws. Timur heeft het wel groot gemaakt in Nederland. Dat is echt zijn verdienste.![]()
Timur hoorde bij een collega op 3FM (Giel?) een beller een plaat aanvragen: 'met de tekst.... mama appelsap'. En is met dat gegeven gaan werken en heeft daar toen een item omheen gebouwd. En dat is goed aangeslagen en ingeburgerd. Zijn verdiensten inderdaad.
Maar schijnbaar heeft hij het dus eigenlijk gewoon duidelijk van een of andere Amerikaanse site gejat...

Mijn eerste radioherinnering is van half jaren 90, toen was ik een jaar of 10/12. Dat was in ieder geval niet Hans Schiffers
Timur is een paar jaar ouder dan ik ben.
Voor mij is de zeezendertijd (helaas) iets uit de boeken (en YouTube).

Voor mij is de zeezendertijd (helaas) iets uit de boeken (en YouTube).
-
Jorn Achterberg nieuwe programma Directeur van JOE. Iwan is er alweer afgehaald.
Wie zegt dat hij eraf is gehaald?