Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Daan_17

Re: Veranderingen Joe

Bericht door Daan_17 »

Kai Merckx presenteert vanaf januari de middagshow op Joe. Dus weg bij Q.
KWBE93

Bericht door KWBE93 »

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Hij zat hier natuurlijk al een tijdje tegen aan te schuren dat dit ging gebeuren, kon niet uit blijven maar of de muziek een beetje bij hem past… ik weet het niet. Tom en Bram gaan dan hopelijk van het weekend naar de avond op Q.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Het is Joe dus niet gelukt om een echt grote naam zoals Rob van Someren los te kweken bij Radio 10.

En Kai verkiest de middagshow op Joe en het aankondigen van ouwe lullen platen dus boven een programma op 3FM.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Niet helemaal verwacht deze naam, maar leuke n zeer verdiend. Maakt al jaren prima radio in de avond met een hoop creatieve items. Is wat mij betreft één van de grootste talenten van de voorbije jaren.

Wel slim van DPG. Op Q krijgt Kai de kans voorlopig niet en zo houden ze hem toch in huis.

Ook goed dat ze naast gevestigde namen ook met wat nieuws komen op Joe, ook al betekend het inderdaad (misschien) ook dat een grotere naam niet haalbaar was.

Ik ben benieuwd.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Benieuwd wie 13.00-16.00 uur gaat doen maar verwacht daar dan ook niet echt een grote naam maar gewoon iemand uit eigen huis.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Vanjeafisharder schreef: 04 okt 2023 14:23 Benieuwd wie 13.00-16.00 uur gaat doen maar verwacht daar dan ook niet echt een grote naam maar gewoon iemand uit eigen huis.
Ik verwacht gewoon Edwin Noorlander op dat tijdstip. Of wellicht wel Bas van Nimwegen. Maar dat zou dan wel zonde zijn voor Q.
De Nachtwacht

Ik ben, naar aanleiding van de meet recente luistercijfers, wel benieuwd of alle luisteraars die Joe nu aanspreekt met hun low-profile format (en kennelijk is daar behoefte aan, want het worden er steeds meer) zitten te wachten op Coen en Sander vanaf januari.

Ik snap wel dat Joe nog niet echt is begonnen, maar dat is best een rigoureuze verandering.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

De Nachtwacht schreef: 04 okt 2023 14:46 Ik ben, naar aanleiding van de meet recente luistercijfers, wel benieuwd of alle luisteraars die Joe nu aanspreekt met hun low-profile format (en kennelijk is daar behoefte aan, want het worden er steeds meer) zitten te wachten op Coen en Sander vanaf januari.

Ik snap wel dat Joe nog niet echt is begonnen, maar dat is best een rigoureuze verandering.
Nou, als ze Kimberly al trekken met haar 'vibe', dan moeten Coen en Sander ook geen probleem zijn.
De Nachtwacht

Henkjan2016 schreef: 04 okt 2023 14:47
De Nachtwacht schreef: 04 okt 2023 14:46 Ik ben, naar aanleiding van de meet recente luistercijfers, wel benieuwd of alle luisteraars die Joe nu aanspreekt met hun low-profile format (en kennelijk is daar behoefte aan, want het worden er steeds meer) zitten te wachten op Coen en Sander vanaf januari.

Nou, als ze Kimberly al trekken met haar 'vibe', dan moeten Coen en Sander ook geen probleem zijn.
haha oke, die heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.

Heb het misschien ook wat ongelukkig verwoord, het gaat me niet zozeer om C&s mar überhaupt om een ochtendshow met meer entertainment en minder muziek.
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Die 'vibe' van Kimberley is op z'n zachts gezegd een hele bijzondere. Moet eerlijk zeggen dat ik voorheen nooit naar haar had geluisterd maar sinds ze vroeg in de ochtend op Joe te horen is heb ook ik kennis gemaakt met haar manier van presenteren. Het is nogal behoorlijk afwijkend van wat andere dj's doen; een beetje nonchalant, relaxt, zeker niets getimed en zelfs een enkele keer presentatie terwijl de zang al is begonnen. Tsja, er zullen vast luisteraars zijn die vooral deze stijl rond dit tijdstip kunnen waarderen, geen toeters- en bellen en een schreeuwerige dj maar iemand die het op haar manier doet.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
lucapols1

Bericht door lucapols1 »

Madurodam FM schreef: 04 okt 2023 15:18 Die 'vibe' van Kimberley is op z'n zachts gezegd een hele bijzondere. Moet eerlijk zeggen dat ik voorheen nooit naar haar had geluisterd maar sinds ze vroeg in de ochtend op Joe te horen is heb ook ik kennis gemaakt met haar manier van presenteren. Het is nogal behoorlijk afwijkend van wat andere dj's doen; een beetje nonchalant, relaxt, zeker niets getimed en zelfs een enkele keer presentatie terwijl de zang al is begonnen. Tsja, er zullen vast luisteraars zijn die vooral deze stijl rond dit tijdstip kunnen waarderen, geen toeters- en bellen en een schreeuwerige dj maar iemand die het op haar manier doet.
Dit is echt wat een ochtendshow nodig heeft, relaxed en een goede show -+dance
Pépé

Bericht door Pépé »

Met de dj's die ze tot nu toe hebben binnengehaald en het feit dat ze promoten dat het voor de frisse 40'er is, zou je toch zeggen dat ze er goed aan doen ook de muziek uit de '00's erbij te betrekken? Een (begin) 40'er heeft de 00's toch ook heel bewust meegemaakt? Misschien nog wel bewuster dan de 90's. Daarnaast vind ik dat de 00's eigenlijk niet echt goed vertegenwoordigd zijn op de landelijke radio.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Pépé schreef: 04 okt 2023 19:03 Met de dj's die ze tot nu toe hebben binnengehaald en het feit dat ze promoten dat het voor de frisse 40'er is, zou je toch zeggen dat ze er goed aan doen ook de muziek uit de '00's erbij te betrekken. Een (begin) 40'er heeft de 00's toch ook heel bewust meegemaakt? Misschien nog wel bewuster dan de 90's. Daarnaast vind ik dat de 00's eigenlijk niet echt goed vertegenwoordigd zijn op de landelijke radio.
En dan draai je voor je het weet weer alles door elkaar. De kracht van Joe is dat het kraakhelder is nu. Dit moet juist niet. In ieder geval niet in deze fase.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Pépé schreef: 04 okt 2023 19:03 Met de dj's die ze tot nu toe hebben binnengehaald en het feit dat ze promoten dat het voor de frisse 40'er is, zou je toch zeggen dat ze er goed aan doen ook de muziek uit de '00's erbij te betrekken? Een (begin) 40'er heeft de 00's toch ook heel bewust meegemaakt? Misschien nog wel bewuster dan de 90's. Daarnaast vind ik dat de 00's eigenlijk niet echt goed vertegenwoordigd zijn op de landelijke radio.
De kracht van Joe is dat duidelijk is wat voor muziek je krijgt, namelijk popklassiekers uit de jaren 70, 80 en 90. Als daar nog een decennium bij komt, wordt dat aanzienlijk minder duidelijk.

De popmuziek is ontstaan in de jaren 50/60, heeft zich vernieuwd in de jaren 70, flink doorontwikkeld in de jaren 80 en wederom vernieuwd in de jaren 90. Die laatste vernieuwing hoor ik niet op Joe. Het is de jaren 90 muziek die voortborduurt op de jaren 80. Stromingen als happy hardcore hoor ik er niet.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie