Vanjeafisharder schreef: 15 mei 2024 00:24
Vind sowieso het geluid van beide zenders mager, die platgeslagen Optimod processing slaat een beetje door. Hopelijk gaan ze daar in het nieuwe pand eens verbetering in aan brengen. Het mag een stuk cleaner maar toch geprocessed gaan klinken. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan hun zusterstations in Vlaanderen. Top geregeld allemaal.
Tja, dat is toch vaak een kwestie van persoonlijke smaak / voorkeuren. Zelf vind ik de processing van Q en JOE de beste van Nederland. #wateensound
Maar dat is misschien een betere discussie in een ander subje.
Roup01 schreef: 21 mei 2024 14:56
Dat maakt de gemiddelde luisteraar niet veel uit.
Als geluid vervelend klinkt gaat ook de niet-technische luisteraar zich onbewust ergeren. De radio gaat dan lekker ergens anders op. Net zoals iedereen kan zien wanneer een stuk tekst niet goed gekernd is. Je kunt misschien niet benoemen wat er mis is, maar je pikt het wel op.
Dat gezegd hebbende: Joe klinkt prima voor mij. Lekker dik in het laag maar toch gebalanceerd. Alleen op de stream valt me op dat als er een gesproken jingle wordt gebruikt, de muziek wat langer nodig heeft om weer op te komen.
Laatst gewijzigd door rutgrrr op 22 mei 2024 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Daanradiofan schreef: 22 mei 2024 19:31
Het zou toch lekker zijn als JOE ook op KPN is te ontvangen. De hele tijd die Chromecast aanslingeren vind ik ook kut
Ik snap ook niet waarom dit zo laaaannnnggg moet duren je zou denken dat dit niet zo moeilijk moet zijn. Zelfde als bij ziggo. Is dit dan zo moeilijk?
Daanradiofan schreef: 22 mei 2024 19:31
Het zou toch lekker zijn als JOE ook op KPN is te ontvangen. De hele tijd die Chromecast aanslingeren vind ik ook kut
KPN is de laatste landelijke provider waar JOE nog steeds niet te horen is via het digitale radiopakket. Na de start van JOE bijna 9 maanden geleden op de FM/DAB+ is dit eigenlijk te gek voor woorden dat dit zo lang moet duren. Zeker voor een grote aanbieder.
Vorig jaar oktober zei KPN woordvoerder Gerd de Smyter dat ze regelmatig om de tafel zitten met eigenaar DPG. Met 'regelmatig' bedoelen ze zeker 1x per jaar.
Voor zover ik begrijp duurt het ongeveer 6-7 maanden van akkoord totdat een zender bij een pakketaanbieder zoals KPN of Ziggo op het netwerk komt. Daar gaat gewoon veel tijd overheen. Opmerkelijk is dat Ziggo alle themakanalen van Qmusic heeft toegevoegd. Dat is bij geen enkele andere radiogroep het geval. Wellicht dat deze inzet de onderhandelingen wat vertraagd heeft bij KPN. Hoe dan ook, ze zullen vast volgen gezien de populariteit van Joe.
Deezers schreef: 28 mei 2024 12:08
Ik vind C&S niet interessant genoeg om elke dag voor in te schakelen. Alleen de muziek al trek ik niet elke dag.
Elke week dezelfde muziek. Net zoals Qmusic.
Was er al bang voor.
Luisterde smiddags naar kai.
Opgewekte fijne dj, alleen steeds de zelfde muziek wekelijks met maar 10% muziek die we nog niet hebben gehoord trok me helaas bij m weg.
Ik vind C&S niet interessant genoeg om elke dag voor in te schakelen. Alleen de muziek al trek ik niet elke dag.
Misschien net niet de doelgroep? Wat je er van vindt van de muziek is niet relevant. Blijkbaar is er toch een grote groep luisteraars die dit wel leuk vindt
Was er al bang voor.
Opgewekte fijne dj, alleen steeds de zelfde muziek wekelijks met maar 10% muziek die we nog niet hebben gehoord trok me helaas bij m weg.
Bij Q veel minder moeite mee. Bij Joe echt irritatieplaten aan het ontwikkelen, sommige platen hoor je elke dag 'all the time'. Het mag echt wel ietsje gevarieerder.
Vind Merel nog niet heel lekker uit de verf komen. Interacties kapt ze vaak af en haar stem lijkt sommige ochtenden niet zo mee te komen. Early days, dus kan zich allemaal nog ontwikkelen.
Algehele show van C&S is vooral nog wat saai en mist energie. Station eerlijk gezegd ook een klein beetje. Weinig acties en interactie nog. Enige die echt beetje energie brengt is Kai.
Was er al bang voor.
Bij Q veel minder moeite mee. Bij Joe echt irritatieplaten aan het ontwikkelen, sommige platen hoor je elke dag 'all the time'. Het mag echt wel ietsje gevarieerder.
Vind Merel nog niet heel lekker uit de verf komen. Interacties kapt ze vaak af en haar stem lijkt sommige ochtenden niet zo mee te komen. Early days, dus kan zich allemaal nog ontwikkelen.
Algehele show van C&S is vooral nog wat saai en mist energie. Station eerlijk gezegd ook een klein beetje. Weinig acties en interactie nog. Enige die echt beetje energie brengt is Kai.
Ze zouden Jo moeten overhalen, die paste er goed bij. Kan ook die energie en humor brengen.