Veranderingen Joe

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Veranderingen Joe

Bericht door Pot »

Het AD meldt ook dat zij uit bronnen vernomen hebben dat C&S van Radio 538 naar Joe gaan
https://www.ad.nl/show/coen-swijnenberg ... ~acf98a45/
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Toch grappig dat Kicken iets roept en iedereen hem na gaat praten, en dat dit dan "meerdere bronnen" gaat heten.

Ik zou persoonlijk niet blij zijn met Coen en Sander in de morgen, de keuze is daar al groot en waarschijnlijk gaat Frank dan weer de middag doen op Veronica en daar zit ik niet bepaald op te wachten. Maar voor Joe zou het natuurlijk top zijn, en eigenlijk wel een afgang voor Talpa waar het gegarandeerd luisteraars bij 538 gaat kosten
Pot

Bericht door Pot »

Johanneke schreef: 19 sep 2023 16:18 Toch grappig dat Kicken iets roept en iedereen hem na gaat praten, en dat dit dan "meerdere bronnen" gaat heten.

Ik zou persoonlijk niet blij zijn met Coen en Sander in de morgen, de keuze is daar al groot en waarschijnlijk gaat Frank dan weer de middag doen op Veronica en daar zit ik niet bepaald op te wachten. Maar voor Joe zou het natuurlijk top zijn, en eigenlijk wel een afgang voor Talpa waar het gegarandeerd luisteraars bij 538 gaat kosten
'Meerdere bronnen' komt van het AD zelf. En wie is de eigenaar van het AD? :D

En de woordvoerster zegt min of meer ook dat er gesproken wordt met elkaar.
Algemeen Dagblad schreef:
Een woordvoerder van JOE laat weten: ,,Coen en Sander zouden goed bij JOE passen, maar we doen geen uitspraken over gesprekken die achter de schermen plaatsvinden. Als iets definitief is, maken we dat bekend door middel van een mooi persbericht.”

Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Denk dat hierdoor wel een mooi lek ontstaat voor toekomstige transfers door al die lijntjes die met de zender verbonden zijn zoals het AD.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 16:50 Denk dat hierdoor wel een mooi lek ontstaat voor toekomstige transfers door al die lijntjes die met de zender verbonden zijn zoals het AD.
Dus al het nieuws over Veronica staat dan in de Telegraaf??

Als er echt lijntjes liggen dan had het wel een ander soortig artikel geweest over C&S. Het AD is niet de spreekbuis van Q-music.
Vanjeafisharder

Hoeft niet, maar het is wel uiterst toevallig allemaal.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Het interessante is dat we kunnen zien hoe die roddels zich verspreiden: Kicken op Spreekbuis > Mediacourant > Radiowereld > AD > En weer terug bij Spreekbuis.

Een fijne kritiekloze, elkaar napratende cirkeltrek. -+dance
Kritisch Avrolid
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Wel een slimme manier voor Spreekbuis om volledig zelfvoorzienend aan "nieuws" te komen. wwwwww
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Volgens Arjan Snijders is ook Emmely de Wilt in beeld bij Joe.
En Jeroen Latijnhouwers leest inmiddels het nieuws op Joe.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Phoenix schreef: 19 sep 2023 18:56 Volgens Arjan Snijders is ook Emmely de Wilt in beeld bij Joe.
Dat begint dan een aardig team te worden.
Toch knap dat een nieuwe zender zoals Joe een mooi DJ team kan formeren terwijl Veronica in dezelfde vijver heeft of zit te vissen met voorlopig nul resultaat. In een reactie onder Kickens laatste column wordt er gezegd dat morgen of overmorgen door Joe gemeld wordt dat C&S komen. Voor wat het waard is natuurlijk.
Vanjeafisharder

Reaguurders met de naam 'Insider' neem ik doorgaans nooit serieus hoor.
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 19:10 Reaguurders met de naam 'Insider' neem ik doorgaans nooit serieus hoor.
Dat kan. Het zal iig niet de eerste keer zijn dat Kicken iets meldt enkele dagen voor officiele bekendmaking.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

tophitsradio schreef: 19 sep 2023 19:19
Vanjeafisharder schreef: 19 sep 2023 19:10 Reaguurders met de naam 'Insider' neem ik doorgaans nooit serieus hoor.
Dat kan. Het zal iig niet de eerste keer zijn dat Kicken iets meldt enkele dagen voor officiele bekendmaking.
Maar al de dingen waarbij hij mis zat, vergeten we even.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Dalet123 schreef: 19 sep 2023 19:27
tophitsradio schreef: 19 sep 2023 19:19
Maar al de dingen waarbij hij mis zat, vergeten we even.
Hoevaak was dat het afgelopen half jaar? Ik heb het idee dat wij elkaar hierin ook flink napapegaaien, waarbij wij de realiteit uit het oog aan het verliezen zijn.
WFNX

Bericht door WFNX »

tophitsradio schreef: 19 sep 2023 19:08
Phoenix schreef: 19 sep 2023 18:56 Volgens Arjan Snijders is ook Emmely de Wilt in beeld bij Joe.
Dat begint dan een aardig team te worden.
Toch knap dat een nieuwe zender zoals Joe een mooi DJ team kan formeren terwijl Veronica in dezelfde vijver heeft of zit te vissen met voorlopig nul resultaat. In een reactie onder Kickens laatste column wordt er gezegd dat morgen of overmorgen door Joe gemeld wordt dat C&S komen. Voor wat het waard is natuurlijk.
Het tekent de professionele organisatie die DPG is. Die doen niet iets half en zijn flink aan het bouwen. Natuurlijk helpt financiële power dan ook, maar Mediahuis heeft op zich ook voldoende middelen, ze lijken vooralsnog vooral in de fm-vergunning te zijn gestoken dan het bouwen aan de zenders, maar laten we eerlijk zijn, het is allemaal nog early days.
Plaats reactie