Waarom wordt dat woke dan zo gecanceld?RadioMagier schreef: ↑28 sep 2023 12:00 Ik hou sowieso niet van het huidige cancel deugdenken dat in deze woke-tijd hoort.
Borsato op de playlist?
Moderator: admin6
Re: Borsato op de playlist?
Ondertussen is Tim Klijn ook voor de camera van Shownieuws verschenen: https://www.shownieuws.nl/entertainment ... p-de-radioOrange schreef: ↑28 sep 2023 09:23Daarbij was er overigens discussie tussen Tim en Rick. Tim vind het gevoelsmatig lastig om gedurende de rechtszaak Borsato te draaien. Wel met het uitgangspunt dat Borsato pas schuldig is als de rechter dat geoordeeld heeft. Rick vond dat onzin en vindt dat je Borsato nog prima kan draaien.Johanneke schreef: ↑28 sep 2023 08:52Vanochtend in de 538 ochtendshow werd het aan de luisteraars gevraagd, volgens Tim gaf ongeveer 90% aan dat de muziek van Borsato gewoon gedraaid moest kunnen worden. Ik sluit me daar volledig bij aan overigens.Knite Force schreef: ↑28 sep 2023 08:47 Op 538 was er eerder ook al een soort van discussie (die men eigenlijk afkapte voordat deze goed en wel op gang was).
Rick heeft hiermee ook helemaal gelijk.Orange schreef: ↑28 sep 2023 09:23Daarbij was er overigens discussie tussen Tim en Rick. Tim vind het gevoelsmatig lastig om gedurende de rechtszaak Borsato te draaien. Wel met het uitgangspunt dat Borsato pas schuldig is als de rechter dat geoordeeld heeft. Rick vond dat onzin en vindt dat je Borsato nog prima kan draaien.Johanneke schreef: ↑28 sep 2023 08:52Vanochtend in de 538 ochtendshow werd het aan de luisteraars gevraagd, volgens Tim gaf ongeveer 90% aan dat de muziek van Borsato gewoon gedraaid moest kunnen worden. Ik sluit me daar volledig bij aan overigens.Knite Force schreef: ↑28 sep 2023 08:47 Op 538 was er eerder ook al een soort van discussie (die men eigenlijk afkapte voordat deze goed en wel op gang was).
Is volgens mij een non discussie. 538 draaide Borsato volgens mij al niet.rodie schreef: ↑28 sep 2023 15:46Rick heeft hiermee ook helemaal gelijk.Orange schreef: ↑28 sep 2023 09:23Daarbij was er overigens discussie tussen Tim en Rick. Tim vind het gevoelsmatig lastig om gedurende de rechtszaak Borsato te draaien. Wel met het uitgangspunt dat Borsato pas schuldig is als de rechter dat geoordeeld heeft. Rick vond dat onzin en vindt dat je Borsato nog prima kan draaien.
Je bent ouder en je wil wat...
Aahhh dat wist ik niet.Roel_ schreef: ↑28 sep 2023 15:53Is volgens mij een non discussie. 538 draaide Borsato volgens mij al niet.rodie schreef: ↑28 sep 2023 15:46Rick heeft hiermee ook helemaal gelijk.Orange schreef: ↑28 sep 2023 09:23 Daarbij was er overigens discussie tussen Tim en Rick. Tim vind het gevoelsmatig lastig om gedurende de rechtszaak Borsato te draaien. Wel met het uitgangspunt dat Borsato pas schuldig is als de rechter dat geoordeeld heeft. Rick vond dat onzin en vindt dat je Borsato nog prima kan draaien.
Met de Dutch 1000 kwam 'ie best veel voorbij. De afgelopen 30 dagen vijf keer gedraaid op 538. Dus een non-discussie is het blijkbaar niet.Roel_ schreef: ↑28 sep 2023 15:53Is volgens mij een non discussie. 538 draaide Borsato volgens mij al niet.rodie schreef: ↑28 sep 2023 15:46Rick heeft hiermee ook helemaal gelijk.Orange schreef: ↑28 sep 2023 09:23 Daarbij was er overigens discussie tussen Tim en Rick. Tim vind het gevoelsmatig lastig om gedurende de rechtszaak Borsato te draaien. Wel met het uitgangspunt dat Borsato pas schuldig is als de rechter dat geoordeeld heeft. Rick vond dat onzin en vindt dat je Borsato nog prima kan draaien.
-
Afgelopen 30 dagen 5 keer gedraaid.
De Top 2000 wordt in een week weggestampt, wat betekend dat er in 30 dagen ruim 8.000 liedjes gedraaid kunnen worden. Dat betekend ongeveer 0,06% van de liedjes van Marco Borsato is.
Vind ik die hele discussie ook een non-discussie.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Want elke ouder wordt geacht zelf te (ver)oordelen ipv het aan de rechter over te laten? Elke ouder wordt geacht om alles op 1 hoop te gooien?
Ik geef geen waardeoordeel voor het geval je dat soms denkt, ik benadruk alleen dat we een in een rechtsstaat leven. En daar blij om moeten zijn.
Eens! Advocatenkoppel Knoops heeft 29 ontlastende verklaringen en daar heeft niemand het over. Zullen we het gewoon aan de rechter overlaten zonder de onderbuik te laten spreken?
-
[Edit Admin5: Dit is precies niet de bedoeling.]
Laatst gewijzigd door NewWRickave op 28 sep 2023 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij wordt er van verdacht ontucht te hebben gepleegd. Hij is niet schuldig bevonden, daar gaat de rechter nog naar kijken.
Hij is niet vrijgesproken in The Voice-zaak; er is namelijk geen zaak tegen hem geweest.
Waarom hoop je dat hij schuldig wordt bevonden? Wat als er nou helemaal niks van klopt en hij niks misdaan heeft?
En wat heeft het feit dat hij getrouwd is er mee te maken?
-
[Edit Admin5: Dit ook niet.]
Ik vraag me af wat in jouw hoofd rondgaat als je voor dit soort bijdragen lid wordt van dit forum?
Dat Marco Borsato getrouwd is of was, kinderen heeft, een bekende moeder heeft, etc etc heeft hier allemaal niks mee te maken. Deze mensen treft sowieso geen blaam en ze gaan zelf over hun onderlinge relaties.
Waar rook is, is vuur. Waar rook lijkt, kan ook andere uitstoot zijn. Iemand veroordelen op dat soort dooddoeners, lijkt mij zeer onterecht.
Er loopt één zaak waar de rechter nog over moet oordelen. Tot die tijd heb ik geen oordeel. Het zou fijn zijn als meer mensen dat geduld kunnen hebben.
Er is volgens mij ook één zaak geseponeerd. Dan is er zelden wat aan de hand, anders dan een irrelevante aangifte. In ieder geval is er geen bewijs of veroordeling.
Wat betreft zijn muziek, ik mis de ballads als kiespijn.
Rock 'n roll is better than music!
Lekker laten spuien. Deze persoon heeft niets met radio en wil alleen zijn onkunde over de rechtsstaat showen.
Hij is niet veroordeeld dus zijn muziek kun je gewoon draaien. Laat eerst de rechter er maar eens naar kijken en als hij veroordeeld wordt dan kun je als nog al zijn muziek van de zender halen.