Borsato op de playlist?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

GerjanCluistra

Re: Borsato op de playlist?

Bericht door GerjanCluistra »

Er zich best wel wat kunstenaars die hun talent in de gevangenis ontdekt hebben. Je hebt daar immers tijd genoeg om aan jezelf te werken.

Mensen die vreselijke dingen hebben gedaan, tot inkeer zijn gekomen en een nieuwe carrière hebben gebouwd met hun talenten.

Ik vind dat je de kunstenaar in Marco Borsato gewoon mag blijven eren. Het is een kerel van vlees en bloed, die ook fouten kan maken. Bovendien, met het cancelen van Marco Borsato cancel je ook John Ewbank. Kan iemand van de cancellaars uitleggen wat die man verkeerd gedaan heeft dat hij gecanceld moet worden?

Voor Marco Borsato hoop ik vooral dat hij zichzelf overnieuw kan uitvinden. Ik werd de laatste jaren toch wel wat treurig van de muziek die hij uitbracht. Als hij mogelijk dan toch de gevangenis in gaat, dan hoop ik dat hij die tijd voor Marco 2.0 gaat gebruiken en we die superster van rond de eeuwwisseling weer terugzien.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Je moet de kunst los kunnen zien van de kunstenaar. Dus gewoon draaien als je dat voorheen ook deed.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Op 538 was er eerder ook al een soort van discussie (die men eigenlijk afkapte voordat deze goed en wel op gang was).
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Knite Force schreef: 28 sep 2023 08:47 Op 538 was er eerder ook al een soort van discussie (die men eigenlijk afkapte voordat deze goed en wel op gang was).
Vanochtend in de 538 ochtendshow werd het aan de luisteraars gevraagd, volgens Tim gaf ongeveer 90% aan dat de muziek van Borsato gewoon gedraaid moest kunnen worden. Ik sluit me daar volledig bij aan overigens.
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

De Huizen van Bewaring in Nederland zitten vol met "niet veroordeelde, dus onschuldige mensen" De uitspraak: .je bent onschuldig, zolang je niet veroordeeld bent" vind ik zo'n dooddoener. Nog geen 1% van de aangeklaagden wordt uiteindelijk vrijgesproken en dan vaak niet omdat ze onschuldig zijn, maar omdat er een keihard bewijs ontbreekt…
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 28 sep 2023 08:52
Knite Force schreef: 28 sep 2023 08:47 Op 538 was er eerder ook al een soort van discussie (die men eigenlijk afkapte voordat deze goed en wel op gang was).
Vanochtend in de 538 ochtendshow werd het aan de luisteraars gevraagd, volgens Tim gaf ongeveer 90% aan dat de muziek van Borsato gewoon gedraaid moest kunnen worden. Ik sluit me daar volledig bij aan overigens.
Daarbij was er overigens discussie tussen Tim en Rick. Tim vind het gevoelsmatig lastig om gedurende de rechtszaak Borsato te draaien. Wel met het uitgangspunt dat Borsato pas schuldig is als de rechter dat geoordeeld heeft. Rick vond dat onzin en vindt dat je Borsato nog prima kan draaien.
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

...
Laatst gewijzigd door admin5 op 28 sep 2023 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig en doet niet ter zake
Roel_

Bericht door Roel_ »

Radiooidar schreef: 28 sep 2023 08:37 Je moet de kunst los kunnen zien van de kunstenaar. Dus gewoon draaien als je dat voorheen ook deed.
2 kunstenaars die samen op het podium stonden zitten in het verdachtenbankje, Ali B en Marco B. :???:
Je bent ouder en je wil wat...
big T

Bericht door big T »

Las net in de krant dat de gemiddelde kroeg gebruiker ook zijn handen niet thuis kan houden.
En anderen ongevraagd betast!
Dus? We hebben boter op ons hoofd.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

big T schreef: 28 sep 2023 09:52 Las net in de krant dat de gemiddelde kroeg gebruiker ook zijn handen niet thuis kan houden.
En anderen ongevraagd betast!
Dus? We hebben boter op ons hoofd.
Dus?

Ik denk dat iedereen die Marco Borsato wil cancelen de kroeg voortaan links laat liggen. Het zal je dochter maar zijn die ongevraagd betast wordt. Alle reden om nooit meer naar de kroeg te gaan.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
big T

Bericht door big T »

Kijk dat is de insteek dan, kroegen ook op de ban lijst, want daar betasten ze ongevraagd andere mensen.
En aan zo iets smerigs wil je natuurlijk niet aan mee werken, het zal je zoon maar wezen die dat doet!
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Bo Lus schreef: 28 sep 2023 09:19 De Huizen van Bewaring in Nederland zitten vol met "niet veroordeelde, dus onschuldige mensen" De uitspraak: .je bent onschuldig, zolang je niet veroordeeld bent" vind ik zo'n dooddoener. Nog geen 1% van de aangeklaagden wordt uiteindelijk vrijgesproken en dan vaak niet omdat ze onschuldig zijn, maar omdat er een keihard bewijs ontbreekt…
Kun je dat onderbouwen met feitelijk bewijs?

Die uitspraak is overigens geen dooddoener, maar een voorwaarde voor een beschaafd land met dito rechtspraak. Anders zouden we snel afglijden naar een ander soort land. Moeten we niet willen.
Bo Lus schreef: 28 sep 2023 09:34 Het zal je dochter maar zijn die door die viespeuk misbruikt is….
Verdenking van ontucht, geen misbruik. Zo gaat het snel mis in de beeldvorming.
RadioMagier

Bericht door RadioMagier »

Ik hou sowieso niet van het huidige cancel deugdenken dat in deze woke-tijd hoort. Echter, voor je een carriere volledig om zeep helpt, kijk even naar acteur Kevin Spacey. Is zijn opdrachtgevers/werk volledig kwijt geraakt en zijn leven werd geruineerd door valse beschuldigingen. Laat Marco Borsato geen tweede Kevin Spacey worden. Hij werd van alle aanklachten vrijgesproken.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... l-misbruik
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Ingebruik : Misbruik zonder penetratie is inderdaad ontucht. Minder erg. Jij hebt geen tienerdochter/zoon zeker?
Laatst gewijzigd door Bo Lus op 28 sep 2023 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
big T

Bericht door big T »

Wat een stereo type denken!
Alsof ontucht met jongens niet of minder erg is!
Plaats reactie