Borsato op de playlist?
Moderator: admin6
Borsato op de playlist?
Na een korte research kwam ik tot ontdekking dat de landelijke en regionale stations geen Borsato meer op hun actieve playlist hebben staan…
Wat heeft bijvoorbeeld jouw station gedaan?
En is cancelen terecht? We draaien ook nog steeds Michael Jackson en ook R.Kelly kwam ik tegen op playlists…
En is cancelen terecht? We draaien ook nog steeds Michael Jackson en ook R.Kelly kwam ik tegen op playlists…
Re: Borsato op de playlist?
Waarom mag hij niet meer op de lijst?
Heeft hij gesjoemeld met mondkapjes of zo?
Of zijn het de aantijgingen tegen hem?
Ik las in de krant dat hij het OM wil inschakelen op zoek naar de bron van deze aantijgingen.
Heeft hij gesjoemeld met mondkapjes of zo?
Of zijn het de aantijgingen tegen hem?
Ik las in de krant dat hij het OM wil inschakelen op zoek naar de bron van deze aantijgingen.
12.45 vandaag op 100%nl de kerstplaat van Marco en erna Maan waar hij schijnbaar nog een affaire mee had
Dan is die er vast doorheen geglipt… tja en maan staat geheel los er van natuurlijk, dus haar muziek is wel gewoon overal te horen. Hun duet is wel op de plank blijven liggen
Vooralsnog gaat het om, naar ik begrijp, (nog) niet bewezen beschuldigingen, van anonieme bronnen. Er lopen geen onderzoeken, geen strafzaken.
Als er inderdaad 'gecanceld' wordt, vind ik dat persoonlijk nergens op slaan.
Als er inderdaad 'gecanceld' wordt, vind ik dat persoonlijk nergens op slaan.
Als het echt om de geruchten gebeurt, wat een huichelarij is dat zeg!
Er is niets, niets en als iedereen nu zonder zonde is, iets met een steen.
Tjeesus wat een censuur leg je je zelf op zo.
Er is niets, niets en als iedereen nu zonder zonde is, iets met een steen.
Tjeesus wat een censuur leg je je zelf op zo.
De meeste nummers van Marco Borsato mis ik niks aan, ongeacht de vraag of hij wel of geen nummertje gemaakt heeft in een wat onwenselijke setting.
Er zijn beschuldigingen, er is een ontkenning op een rare manier, maar er is geen enkel brwijs voor iets onrechtmatigs. Nergens voor nodig om vanwege die reden geen muziek van Marco Borsato te draaien.
Er zijn beschuldigingen, er is een ontkenning op een rare manier, maar er is geen enkel brwijs voor iets onrechtmatigs. Nergens voor nodig om vanwege die reden geen muziek van Marco Borsato te draaien.
Rock 'n roll is better than music!
In de Top2000 staan er nog elf of twaalf, heb de veertien van vorig jaar door staatieindetop2000 gehaald en er zijn er een paar verdwenen die al aan het zakken waren. Er is geen effect te zien bij de Top2000
Wel benieuwd hoe de DJs straks er mee omgaan, zal verschilen denk ik
Wel benieuwd hoe de DJs straks er mee omgaan, zal verschilen denk ik
-
MJ is inmiddels overigens wel onschuldig bevonden, daar is een tijd geleden een uitspraak over geweest. Maar dat wordt uiteraard niet breed uitgemeten in de media, want dat is niet zo spectaculair als de beschuldigingen. Maar Michael Jackson kun je nu zowel als huichelaar draaien, als wanneer je geen huichelaar bent.
Bovenstaande tekst betreft mijn persoonlijke mening.
Ik heb net wel mijn Marco avatar ingeruild voor een kip, ik wacht het ff af
De stations waar ik naar luister draaien sowieso weinig tot geen Borsato. Dat is ook een van de redenen dat ik naar die zenders luister.Pascal. K schreef: ↑10 dec 2021 18:44 Na een korte research kwam ik tot ontdekking dat de landelijke en regionale stations geen Borsato meer op hun actieve playlist hebben staan…
Die hele cancelculture daarentegen begrijp ik niet. Als iemand bewezen grensoverschrijdend gedrag heeft vertoond valt er wat voor te zeggen, maar zolang dat niet het geval is slaat het nergens op. Michael Jackson is volgens mij trouwens nooit veroordeeld.
Super integer van je
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Vraag het Rob Stenders.