Sky Hits/Christmas zit al op DAB+. Wat PCE bedoeld is Sky Hits in te wisselen voor Noordzee op die plek.
Talpa komt (op DAB+) met Radio Noordzee Nationaal.
Moderator: admin6
-
Re: Talpa komt (op DAB+) met Radio Noordzee Nationaal.
Is hier al meer duidelijkheid over?
Of gewoon speculaties en/of roddels
Het blijft wel erg stil inderdaad hoop niet dat het een roddel of speculatie is.Heggeschaar schreef: ↑22 nov 2021 23:20 Is hier al meer duidelijkheid over?
Waarom hoop je dat het geen roddel of speculatie is? Denk dat dit gewoon een Talpa antwoord gaat zijn op 100%NL hoor, ik verwacht geen ander soortig format, áls het station er komt.
Wat ik ermee wil zeggen is dat ik hoop dat het er ook echt gaat komen (wat Heggeschaar ook al zei) Ik verwacht een voortzetting van het format van de periode 2007-2009
Dat was toch de periode waarin het nagenoeg op het 100%NL van nu leek?
Nee RNN was/is volkser meer zoals SterrenNL maar dan met meer Engelstalig uit eigen land er doorheen. (SterrenNL draaid er soms Engels uit eigen land wat tussendoor) 100%NL is dan alleen Nederpop naast het buitenlandse werk wat ze er doorheen moeten draaien.
Wanneer komt dit station in de ether?
Nog onbekend of men überhaupt op DAB+ komt en of het online komt… er is tot heden nog nooit iets officieels gecommuniceerd.
Enige wat we weten is dat het CVDM toestemming heeft gegeven aan Talpa om onder deze naam eventueel iets te doen. En dat er extra dab capaciteit is bijgekomen voor Talpa.
Ik denk als er wat gaat beginnen dat per 2022 wordt en de officiële bekendmakingen via mainstream media zal zijn hun " eigen talpa netwerk dus ".
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
En niemand die " het mist " op een stuk of 1000 radiofreaks na

Vooralsnog is de fusie niet rond. Kan me voorstellen dat lopende zaken worden afgerond door de betreffende huidige radio tak van Talpa
Een andere partij kan er niet zomaar mee vandoor vergunning en naam is in handen van Talpa en eveneens de dab ruimte . Talpa gaat niet de concurrerende partijen wijzer maken
Ome John geeft geld zat, in het verleden een station weg gedaan voor 1 euro ( ik dacht Caz of Yorin ) omdat hij een andere deal moest sluiten....Pascal. K schreef: ↑24 nov 2021 15:39Vooralsnog is de fusie niet rond. Kan me voorstellen dat lopende zaken worden afgerond door de betreffende huidige radio tak van Talpa
Een andere partij kan er niet zomaar mee vandoor vergunning en naam is in handen van Talpa en eveneens de dab ruimte . Talpa gaat niet de concurrerende partijen wijzer maken