Behringer USB Geluids interface

In dit Forum kan over alle vormen van Soundprocessing gepraat worden.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Mercedes

Behringer USB Geluids interface

Bericht door Mercedes »

Hoi iedereen.
Ik ben misschien van plan om de Behringer U-Phoria UMC1820 USB audio interface aan te schaffen. Alleen ik heb hier een paar vragen over wat mij nog niet helemaal duidelijk is.
De bedoeling is alsvolgt het geluid wat uit mijn mengpaneel komt wil ik met XLR aansluiten op de interface en met de USB kabel wil ik het geluid naar de computer sturen en dan is het de bedoeling dat Stereotool op de computer het geluid "verbeterd" en dan weer via de zelfde USB kabel terug naar de interface stuurt en dat ik dan weer via de interface de radio via een Toslink kabel kan aansluiten ( zon kabel met een lampje erin) het lijkt mij alleen een beetje vreemd als ik 2 verschillende geluiden door 1 USB Kabel kan laten lopen

Ferjo

Re: Behringer USB Geluids interface

Bericht door Ferjo »

Wat bedoel je met "de radio via Toslink"? Ofwel, waar gaat het geluid uit Stereotool naar toe?

Aart Rietveld

Re: Behringer USB Geluids interface

Bericht door Aart Rietveld »

Wat jij wilt zou prima moeten kunnen met deze interface. Er kunnen wel 30 audiokanalen in twee richtingen door een USB-kabeltje.
Maar is deze interface met 8 in- en uitgangen niet wat overkill voor deze toepassing?

Plaats reactie