esi gigapoort hd+ instellingen

In dit Forum kan over alle vormen van Soundprocessing gepraat worden.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DannyTeunissen

esi gigapoort hd+ instellingen

Bericht door DannyTeunissen »

Hoi hoi allemaal. ik heb een probleem.

Ik heb een gigapoort hd+ 8x mono nu heeft hij altijd goed gewerkt op radiodj v2. nu heb ik me pc verplaatst. en nu krijg ik toch de gigapoort toch niet meer aan de gang.
naar mijn dx2000usb.

Dus even de vraag aan jullie hoe zijn de instellingen van de gigapoort hd ?

Alvast hartelijk dank.

R.J. Mulder

Re: esi gigapoort hd+ instellingen

Bericht door R.J. Mulder »

Wij hebben ook enkele ESI's in gebruik, ook oa de Maya's. te veel problemen ermee. om de haverklap meestal na windowsupdate was Windows de audiodevices kwijt en dus de automatisering van slag hierdoor.
eentje geprobeerd voor oa geluid voor stream of opnames. spontaan veranderde de snelheid waardoor opnames ineens op dubbele snelheid liepen of op de stream ging ineens t tempo omlaag.

DannyTeunissen

Bericht door DannyTeunissen »

inmiddels weer aan de gang en inderdaad na een update van windows lijkt het wel of Windows hem vergeten is. ook al zegt hij dat hij correct werkt. Dit ding heeft een serieuze update nodig.

R.J. Mulder

Bericht door R.J. Mulder »

de drivers van sommige ESI's zijn soms enkele jaren oud. soms kun je voldoen met alleen even de usb opnieuw aansluiten maar vaak waren de geluidskaarten in de playout software weer verdwenen of omgewisseld en moesten we ze daar weer opnieuw toekennen.
Komt ook voor bij andere usb audio devices maar wij hebben dit t meest met de Esi's ondervonden. en voor continu opnames of voor de stream zijn we er mee gestopt met die dingen.

Plaats reactie