Tom Mulder overleden

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Satfreak13

Re: Tom Mulder overleden

Bericht door Satfreak13 »

Weer een grote naam overleden die ooit begonnen is bij zeezender Veronica op 192.

Wat een waslijst aan groot radiotalent heeft deze zeezender voortgebracht.
En wat een invloed hebben al deze Veronica-medewerkers op het Nederlandse radiobestel gehad. En het opengebroken.

Noem ze maar op:

Lex Harding
Rob Out
Tineke de Nooij
Harmen Siezen
Jan van Veen
Willem van Kooten
Chiel Montagne
....

En zeker ook:
Tom Mulder (alias Klaas Vaak)

Voor het eerst te beluisteren met het programma Radio Drama op zeezender Veronica, met zijn eigen tune:

https://www.youtube.com/watch?v=b1_NN1T6lMg

(Het begin van de tune zal ongetwijfeld een verwijzing zijn naar zijn hobby waarmee hij een aantal jaren geleden in een interview nog op de tv was: spoortreinen.)

bernard

Bericht door bernard »

Hij was een echt vakman Tom Mulder altijd met heel veel plezier geluisterd naar Tom Mulder bij Veronica en later de Tros en daarna bij Radio 10 Gold. Tom was een zeer sympathieke man ooit een aantal keren met hem gesproken op een modelspoor evenement als daar iets van Spoor 1 stond 1/32.

R.I.P we zullen je missen Tom

Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

IK heb nooit iets met Tom Mulder gehad. Z'n manier van presenteren vond ik erg irritant. Vijftig pop of een envelop en De Havermoutshow, ik kon daar niet naar luisteren. Maar ik ga niet ontkennen dat het een vakman was. Dat was is zeer zeker wel.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

Kijk ook eens naar de Reünie van 23 februari 2014 op YouTube, van 35 minuut. Een openhartige To Mulder.

JanL

Bericht door JanL »

Tom was een meester. Tegenwoordig klinkt elke DJ hetzelfde...

Phoenix

Bericht door Phoenix »

JanL schreef:
15 jan 2020 17:02
Tom was een meester. Tegenwoordig klinkt elke DJ hetzelfde...
Tom Mulder zorgde ervoor dat iedere Radio 10 jock hetzelfde klonk. Inderdaad hij was een meester.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

marco

Bericht door marco »

Ik herinner me dat Veronica (de VOO), op Hilversum 1 of Radio 2, ooit eenmalig op woensdag Will Luikinga 50 Pop of een Envelop heeft laten presenteren (in plaats van Will Wil Wel). Volgens mij was dat een soort protestactie omdat men vond dat de TROS te veel van Veronica kopieerde.

Aan Tom Mulder denkend kwam dit ineens bij me boven.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

marco schreef:
16 jan 2020 10:45
Ik herinner me dat Veronica (de VOO), op Hilversum 1 of Radio 2, ooit eenmalig op woensdag Will Luikinga 50 Pop of een Envelop heeft laten presenteren (in plaats van Will Wil Wel). Volgens mij was dat een soort protestactie omdat men vond dat de TROS te veel van Veronica kopieerde.

Aan Tom Mulder denkend kwam dit ineens bij me boven.
Dat wist ik niet. Interessant feitje. Kenmerkend de tijdsgeest. Tegenwoordig hoor je geen verschil meer tussen de omroepen.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

wally

Bericht door wally »

over herinneringen gesproken...Als Tom Mulder er niet was deed Wim van Putten het programma 50 Pop of een enveloppe. Het na gewonnen te hebben,niemand verloor, was er uitgebreid te tijd om Jan en Alleman de groeten te doen. Ik weet nog dat er een kandidaat was die, nadat ze door hem was gewaarschuwd niet nogmaals de bedrijfsnaam te noemen dat toch deed en hij de verbinding verbrak en de kandidate (gok ik.. :)) ) ook de gewonnen prijs niet kreeg.

Plaats reactie