Hoe ervaren jullie vakantievervangers van je favo radioshow?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
RealSunchaser

Hoe ervaren jullie vakantievervangers van je favo radioshow?

Bericht door RealSunchaser » 02 aug 2018 09:46

Hoe ervaren jullie vakantievervangers van je favo radioshow? Ik zelf kan er niet warm voor lopen. Ik luister graag naar Ruud de Wild en ik vind Rabbering ook een prima DJ voor in de avond maar naar de Frank en Paul in de Middag luister ik niet. En Dane als vervanger van Evers, weet niet hoe snel ik dan moet zappen.

Daarentegen vind ik Zomerspijkers wel leuk en Spijkers met Koppen niet

GerjanOpDreef

Re: Hoe ervaren jullie vakantievervangers van je favo radioshow?

Bericht door GerjanOpDreef » 02 aug 2018 10:52

Over de vervangers heb ik geen mening. Echter zou ik Frank Dane deze 6 weken zijn eigen ding hebben laten doen.
Laat je niet gek maken door anderen, leef je eigen leven!

Gerjan Op Dreef - Iedere maandag 21:00 - 23:00 uur - MIDLAND FM
Veenendaal FM 104.9 MHz / Renswoude FM 105.6 MHz / Scherpenzeel FM 106.3 MHz

Netty

Bericht door Netty » 02 aug 2018 11:47

ik ben het eens met RealSunchaser - Ook ik mis Ruud de Wild- de huidige vervanging maakt dat ik naar een andere zender omschakel. De combinatie Paul en Franks is gewoon niet leuk voor de luistereaars. Zo to horen vinden de heren het zelf geweldig leuk,ik niet....

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 02 aug 2018 12:10

Precies, Paul en Frank klinken als een onderonsje waar de luisteraar eigenlijk niet welkom is. het klinkt alsof je naar 2 aangeschote vrienden in de trein luistert die de grootste lol hebben maar waar jij niet bijhoort. Je voelt je een buitenstaander. Rabbering als vervanger met Cielke en Martijn is prima, maar die Frank past echt niet bij Radio2.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 02 aug 2018 16:13

Eerlijk > ik vind Frank en Paul al minder vervelend dan in het begin. En ja, ik schrik hier zelf ook van.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 02 aug 2018 21:00

Lindo Duvall is helemaal niks mis mee. Zijn er nog dj's die hij niet vervangt?
Rock 'n roll is better than music!

MFM

Bericht door MFM » 03 aug 2018 00:03

In plaats van Radio2 staat nu Q de hele dag aan op kantoor.
De ochtendshow op 2 valt tegen, de middagshow willen ze hier niet horen. Is nogal irritant die pubershow. Ze waren net aan Ruud gewend.
Wij luisteren nu in het kader van “ de meeste stemmen gelden” naar Q nonstop.
Ik denk dat ie pas rond de kerst naar radio2 terug mag.

Zender

Bericht door Zender » 03 aug 2018 02:42

Ruud de Wild is onvervangbaar, maar met Paul Rabbering weet je zeker dat het niet gaat lukken. Met Cielke en Martijn erbij gaat het nog wel, zonder die twee valt Paul door de mand. Best diep zelfs. Te onzeker, te veel bezig met het neerzetten van het imaginaire ‘personage’ Paul Rabbering. Te weinig inhoud om zichzelf te kunnen zijn. Jammer, want Paul is wel een sympathiek persoon en een goede dj. Dit is de verkeerde plek voor hem. Eigenlijk is hij een beetje de Hakim Ziyech van de NPO; kan het wel maar hier komt het niet uit de verf.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 03 aug 2018 03:35

Zender schreef:
03 aug 2018 02:42
Ruud de Wild is onvervangbaar, maar met Paul Rabbering weet je zeker dat het niet gaat lukken. Met Cielke en Martijn erbij gaat het nog wel, zonder die twee valt Paul door de mand. Best diep zelfs. Te onzeker, te veel bezig met het neerzetten van het imaginaire ‘personage’ Paul Rabbering. Te weinig inhoud om zichzelf te kunnen zijn. Jammer, want Paul is wel een sympathiek persoon en een goede dj. Dit is de verkeerde plek voor hem. Eigenlijk is hij een beetje de Hakim Ziyech van de NPO; kan het wel maar hier komt het niet uit de verf.
Gast, Ziyech was afgelopen seizoen by far de beste speler uit de eredivsie.

Greatski

Bericht door Greatski » 03 aug 2018 07:04

Frank en Paul: leuk programma!
Frank Dane: perfecte vervanger, alvast lekker oefenen voor januari

FloridaFM

Bericht door FloridaFM » 03 aug 2018 08:35

Niewe ochtendshow op Radio 2 vind ik erg goed. Lekker rustig en leuke radio. Wijkt in mijn ogen positief af van de commerciële brij/eenheidsworst op alle andere stations. Als je de stijl van Kidv en Roodbeen niet prettig vindt, is er keus genoeg op de andere stations.

Frank en Paul vind ik verschrikkelijk. Frank heb ik sowieso al niets mee. Bij hem moet ik altijd denken aan dat nummer; In de Disco van Noodweer en dan met name de dj-tekst halverwege deze plaat. Kijk er naar uit dat Ruud weer terug is!

Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer » 03 aug 2018 19:12

DJ's zijn net mensen, die willen ook wel eens op vakantie. Ja en dan moet er een vervanger komen, dat is dan niet anders. In het verleden werd Edwin Evers vervangen door Tim Klijn, dan veranderde er weinig, het bleef prettig luisterbaar. Nu Frank Dane het doet zap ik naar een andere zender. Wat gaat 538 het straks moeilijk krijgen als Evers niet meer in de ochtend te horen is. Ik heb trouwens m'n nieuwe radio zender al gevonden voor straks in januari. Die gaat op Simone FM met in de ochtend De Vos is Los. Gewoon radio zonder flauwe kul en lekker veel oldies vanaf vinyl in combinatie met de hits van het moment en een leuke dj.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 03 aug 2018 21:01

Zwarte IJsbeer schreef:
03 aug 2018 19:12
DJ's zijn net mensen, die willen ook wel eens op vakantie. Ja en dan moet er een vervanger komen, dat is dan niet anders. In het verleden werd Edwin Evers vervangen door Tim Klijn, dan veranderde er weinig, het bleef prettig luisterbaar. Nu Frank Dane het doet zap ik naar een andere zender. Wat gaat 538 het straks moeilijk krijgen als Evers niet meer in de ochtend te horen is. Ik heb trouwens m'n nieuwe radio zender al gevonden voor straks in januari. Die gaat op Simone FM met in de ochtend De Vos is Los. Gewoon radio zonder flauwe kul en lekker veel oldies vanaf vinyl in combinatie met de hits van het moment en een leuke dj.
SimoneFM is sowieso wel een leuke zender, q-music en radio2 in een blender, met een vleugje RadioNL en wat dialectrock. Danny Blom is btw ook een leuke dj.

floyd100

Bericht door floyd100 » 04 aug 2018 00:19

Paul en frank doen het leuk , is natuurlijk geen Ruud. Vind ik dit erg? Nee....gezellige radio (klinkt niet goed dat gezellige)
Jeroen vervangt Stenders en (tot nu toe) Annemiek....prima radio.

jordiv30

Bericht door jordiv30 » 05 aug 2018 21:53

Op 3FM vind ik de vakantievervangers eigenlijk beter dan de DJ's die er normaal zitten. Vooral Herman laat horen dat hij echt klaar is voor een plek in de doordeweekse programmering. Hij weet een leuke sfeer in het programma te brengen. In ieder geval beter dan de kleuterradio van Mark & Ramon op dat tijdstip.

Op Radio 2 is het erg wisselend. Corne kan Bart eigenlijk altijd wel prima vervangen en omdat het op dat tijdstip vooral om de muziek draait, maakt de DJ niet zoveel uit. Ook de Platenbonanza met JKIDV vind ik prima weg luisteren. Het is natuurlijk niet de sfeer zoals bij Stenders, maar hij weet er een leuke draai aan te geven waardoor het niet saai wordt om te luisteren. Bij Frank & Paul wist ik daarentegen niet hoe snel ik weg kon zappen. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan maar niet wennen aan dit duo. Ze lijken inderdaad vooral radio voor zichzelf te maken en zetten de luisteraars op de tweede plek. Paul solo of eventueel samen met Matijn was wat mij betreft beter geweest. Maar goed, dan kan ik in ieder geval mooi luisteren naar Herman op 3FM. :)

538 heb ik niet overdreven veel geluisterd de afgelopen tijd. Wietze klonk goed, beter dan in het weekend naar mijn idee. Misschien ligt het ook aan het tijdstip. Frank in de ochtend vind ik zoals gewoonlijk weer een verschrikking. Geen leuke humor en het is vooral de 'Frank show.' Ook Ivo in de middag weet me niet te boeien. Dodelijk saai om te luisteren door het gebrek aan items en scherpte in een gesprek. Hij probeert teveel om een echte drivetime show te maken door talks bewust lang te houden.

Plaats reactie