Jeroen van Inkel: met FM frequentie kan Radio5 in top 3 komen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
RealSunchaser

Jeroen van Inkel: met FM frequentie kan Radio5 in top 3 komen

Bericht door RealSunchaser » 12 jul 2018 17:42

Revu intervieuw deze week Jeroen van Inkel: Van Inkel lacht omdat hij Giel Beelen verslaat (zonder FMfrequentie), tenslotte moest Van Inkel weg om plaats te maken voor Beelen. Snap het goed dat hij er om lacht. Verder zegt Van Inkel dat John de Mol bepaalt wat iedereen draait.

Verder hoopt hij dat ze toch een FM frequentie krijgen want dan kan Radio5 de top3 halen.

Top 3 lijkt me wat overdreven maar top5 zeker

Phoenix

Re: Jeroen van Inkel: met FM frequentie kan Radio5 in top 3 komen

Bericht door Phoenix » 12 jul 2018 18:12

Sowieso verdient Van Inkel een plek op FM. Ik vind hem te jong voor Radio 5, terwijl zendermanagers hem blijkbaar te oud vinden voor FM.

Ik had Van Inkel de ideale jock gevonden om op Radio 2, Radio 10 of Veronica de uren 14-16 te laten vullen, zoals Ferry Maat dat ook jaren gedaan heeft.

Voor ochtend- of middagradio zijn op FM andere (betere?) alternatieven, maar een plekje in de dagprogrammering van genoemde zenders moet toch te vinden zijn voor radiolegende Jeroen van Inkel.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Oortjes

Bericht door Oortjes » 12 jul 2018 19:12

RealSunchaser schreef:
12 jul 2018 17:42
tenslotte moest Van Inkel weg om plaats te maken voor Beelen. Snap het goed dat hij er om lacht.
Ik snap ook dat hij er om lacht, maar Jeroen van Inkel moest plaats maken voor Niek van der Bruggen. Die mocht vervolgens naar de middag om plaats te maken voor Giel Beelen.

De Top 3 lijkt me wat hoog gegrepen voor Radio 5, maar het zou op FM eem hele vervelende concurrent zijn van Radio 10 en de regionalen.

Jeroen van Inkel bewijst natuurlijk wel weer voor de zoveelste keer de top van Nederland te zijn. Wat dat betreft is bet zeker onbegrijpelijk dat Veronica hem heeft weggestuurd. Maar ja, dat geldt ook voor Bart van Leeuwen, Rick van Velthuysen, Luc van Rooij en Rob van Someren.
Rock 'n roll is better than music!

oomagent

Bericht door oomagent » 13 jul 2018 11:56

Top 3 is erg optimistisch.

Ik zou dan NPO Radio 5 dan wel iets meer 'fm-waardig' willen zien. Hier bedoel ik mee dat ze mijnerzijds sommige programma's iets levendiger mogen presenteren. Het is dan wel op een oudere doelgroep gericht, maar dit doet daaraan niet af.

Ik vraag me af over de droom van Van Inkel, hoe wordt dit praktisch vormgegeven? Is er dan een FM-frequentie voor geheel NL beschikbaar? Zullen ze de frequenties van NPO Radio 4, NPO 3FM eventueel over kunnen nemen?

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 13 jul 2018 12:00

Toch bizar dat John de Mol twee mensen uit zijn bedrijven donderd, die vervolgens bij de concurrent meer luisteraars trekken als hun opvolgers waar ze zaten. Dat zou die man toch aan het denken moeten zetten.
Laat je niet gek maken door anderen, leef je eigen leven!

Gerjan Op Dreef - Iedere maandag 21:00 - 23:00 uur - MIDLAND FM
Veenendaal FM 104.9 MHz / Renswoude FM 105.6 MHz / Scherpenzeel FM 106.3 MHz

Phoenix

Bericht door Phoenix » 13 jul 2018 12:16

GerjanOpDreef schreef:
13 jul 2018 12:00
Toch bizar dat John de Mol twee mensen uit zijn bedrijven donderd, die vervolgens bij de concurrent meer luisteraars trekken als hun opvolgers waar ze zaten. Dat zou die man toch aan het denken moeten zetten.
Heeft John de Mol persoonlijk Jeroen van Inkel uit zijn bedrijf gedonderd? Overigens hebben we het hier over een aflopend contract.
En wie was nummer twee?
28-01-08 / 22-04-10

slam538q

Bericht door slam538q » 13 jul 2018 13:13

Ruud de wild

Phoenix

Bericht door Phoenix » 13 jul 2018 14:00

slam538q schreef:
13 jul 2018 13:13
Ruud de wild
Ah. Juist. Lex Harding zag het in eerste instantie ook niet zitten in Ruud de Wild.
28-01-08 / 22-04-10

Orange

Bericht door Orange » 13 jul 2018 14:23

GerjanOpDreef schreef:
Hoezo bizar? Ik vind de stijl van Jeroen van Inkel niet passen bij 538 en Veronica. Dus dat lijkt mij niet zo raar.
Het vertrek van Ruud de Wild heb ik zelf ook nooit begrepen. Zit natuurlijk ook in doelgroepen (met Coen&Sander een jongere doelgroep was de bedoeling).

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 13 jul 2018 14:29

Phoenix schreef:
13 jul 2018 12:16
GerjanOpDreef schreef:
Heeft John de Mol persoonlijk Jeroen van Inkel uit zijn bedrijf gedonderd? Overigens hebben we het hier over een aflopend contract.
En wie was nummer twee?
Tja, je kan de discussie aangaan over woorden, feit is dat er mensen gewisseld zijn die beter presteren dan hun opvolgers.

Maar je heb gelijk, ik heb geen idee of die mensen door hem persoonlijk er uitgedonderd zijn. Dat was te voorbarig van mijn kant.

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 13 jul 2018 14:37

Orange schreef:
13 jul 2018 14:23
GerjanOpDreef schreef:
Hoezo bizar? Ik vind de stijl van Jeroen van Inkel niet passen bij 538 en Veronica. Dus dat lijkt mij niet zo raar.
Het vertrek van Ruud de Wild heb ik zelf ook nooit begrepen. Zit natuurlijk ook in doelgroepen (met Coen&Sander een jongere doelgroep was de bedoeling).
Omdat die mannen met de luistercijfers aantonen dat ze nog steeds succesvol zijn

Phoenix

Bericht door Phoenix » 13 jul 2018 14:42

GerjanOpDreef schreef:
13 jul 2018 14:29
Phoenix schreef:
13 jul 2018 12:16
GerjanOpDreef schreef:
En wie was nummer twee?
Tja, je kan de discussie aangaan over woorden, feit is dat er mensen gewisseld zijn die beter presteren dan hun opvolgers.

Maar je heb gelijk, ik heb geen idee of die mensen door hem persoonlijk er uitgedonderd zijn. Dat was te voorbarig van mijn kant.
In beide gevallen ging het over aflopende contracten die niet verlengd zijn. Bij Veronica/Van Inkel is er door het afscheid van Van Inkel de salarispost ook naar beneden gegaan. Dit geldt voor Veronica zenderbreed. Klijn, Ruijer en Nieuwenhuijzen stonden al op de payroll en Van Inkel, Van Velthuyzen en Van Leeuwen zullen meer verdiend hebben dan hun opvolgers. Tegen het vertrek van deze drie stond alleen de komst van Van der Bruggen van buiten af.

Voor De Wild en Van Inkel is het natuurlijk wel ontzettend fijn dat ze het zo goed bij hun nieuwe werkgever.
28-01-08 / 22-04-10

Phoenix

Bericht door Phoenix » 13 jul 2018 14:43

GerjanOpDreef schreef:
13 jul 2018 14:37
Orange schreef:
13 jul 2018 14:23
GerjanOpDreef schreef:
Omdat die mannen met de luistercijfers aantonen dat ze nog steeds succesvol zijn
Wilde Veronica Ruud de Wild aantrekken na zijn vertrek bij 538? Volgens mij wel toch?
28-01-08 / 22-04-10

GielBeelen

Bericht door GielBeelen » 13 jul 2018 14:45

Altijd jammer om een held te moeten corrigeren..
en ja er is nog een hoop werk aan de winkel voor mij hoor maar heb toch echt nog altijd zeker 30% meer luisteraars dan van inkel. Dus klinkklare onzin dit.

2unlimited

Bericht door 2unlimited » 13 jul 2018 14:51

GielBeelen schreef:
13 jul 2018 14:45
Altijd jammer om een held te moeten corrigeren..
en ja er is nog een hoop werk aan de winkel voor mij hoor maar heb toch echt nog altijd zeker 30% meer luisteraars dan van inkel. Dus klinkklare onzin dit.
Beste Giel Beelen, als je de echte bent natuurlijk.
Je kunt niet ontkennen dat je bij veronica niks hebt bereikt in het kleine jaar dat je er al zit. Het enige wat je hebt gedaan is geprobeerd in de publiciteit te komen en daarmee werd je meteen uitgekotst. Dan kun je wel zeggen dat je 30% mee luisteraars hebt dan van Inkel, maar hij presteerde beter op het oude veronica dan dat jij nu doet. Volgens mij geloof je echt nog dat je top bent, net als die arrogante uitspraak bij VI oranje dat het wel goed komt. Als luisteraars je graag horen waren ze al lang naar je toe gekomen. Je kunt beter toegeven dat het niet werkt en trekken is aan een dood paard. Denk je werkelijk dat luisteraars overstappen naar Giel beelen op veronica als ze Evers gewend zijn? Denk dat jij als laatste aan de beurt komt...

Plaats reactie