Veranderingen Sublime
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Sublime
Er is ook een nieuwe website. De oude mogelijkheid om tot heel lang terug te zien wat wanneer gedraaid is is weg, dat vind ik dus heel jammer voor een nonstop station. Want af en toe hoor ik dan iets en wil ik later weten wat het was, en dan gaat dat moeilijk.
Op relisten staat er wel wat en dan wekt mij de indruk dat de soul die er gedraaid wordt echt veel meer pop is geworden.
Op relisten staat er wel wat en dan wekt mij de indruk dat de soul die er gedraaid wordt echt veel meer pop is geworden.
Iemand sprak hier over dat de oude jingles nog gebruikt werden, maar dat gaat niet. Voorheen spraken ze in alle jingles over "soul, funk en jazz". Wat vrij gek was, want op Sublime werd bijna geen jazz gedraaid. Dat is nu "soul, funk en R&B"
-
Nee, maar de muziek vind ik ook niet bijzonder veranderd. Het is erg soft, ook soms rare muziek in de muziekmix. Het nijgt nog steeds een beetje naar smooth and jazzy. Ik zou juist Funk en Disco en wat meer uptempo soul de boventoon laten voeren. Hoorde zelfs Phil Collins met Two Hearts voorbij komen, dat lijkt me echt een programmeer foutje.
Tijdens power of the people werd ik ook redelijk gerust gesteld. Dat was muzikaal weer erg verassend.
Dat is toch gewoon een motown-stijl plaat? Snap ik qua keuze prima.Vanjeafisharder schreef: ↑18 nov 2024 11:22 Nee, maar de muziek vind ik ook niet bijzonder veranderd. Het is erg soft, ook soms rare muziek in de muziekmix. Het nijgt nog steeds een beetje naar smooth and jazzy. Ik zou juist Funk en Disco en wat meer uptempo soul de boventoon laten voeren. Hoorde zelfs Phil Collins met Two Hearts voorbij komen, dat lijkt me echt een programmeer foutje.
Die jingles klinken wel heel erg als een re-sing van het pakket van het Engelse Heart. Alleen worden die dan weer door ReelWorld gemaakt, in plaats van Pure Jingles. Apart. Over de naam voor Angelique's programma, 'Power To The People', kan ik nog steeds niet uit. In Italië is het zelfs een communistische partij (https://en.wikipedia.org/wiki/Power_to_ ... e_(Italy)_. En wat zullen ze er bij Sublime mee bedoelen? 

Haha, zoals ik al zei. Vrij links :-).Feivel schreef: ↑18 nov 2024 20:06 Die jingles klinken wel heel erg als een re-sing van het pakket van het Engelse Heart. Alleen worden die dan weer door ReelWorld gemaakt, in plaats van Pure Jingles. Apart. Over de naam voor Angelique's programma, 'Power To The People', kan ik nog steeds niet uit. In Italië is het zelfs een communistische partij (https://en.wikipedia.org/wiki/Power_to_ ... e_(Italy)_. En wat zullen ze er bij Sublime mee bedoelen?![]()
Maar klonk opzich wel prima de eerste uitzending, vrij veel gesproken woord dat wel. Maar dat mag ook wel op een zender die verder nonstop is. Zeker omdat het ook over de muziek gaat.
-
Mwah, als je heel goed luistert ja maar ik vind het een doorsnee plaat die je eerder op Veronica verwacht.Streampie schreef: ↑18 nov 2024 18:55Dat is toch gewoon een motown-stijl plaat? Snap ik qua keuze prima.Vanjeafisharder schreef: ↑18 nov 2024 11:22 Nee, maar de muziek vind ik ook niet bijzonder veranderd. Het is erg soft, ook soms rare muziek in de muziekmix. Het nijgt nog steeds een beetje naar smooth and jazzy. Ik zou juist Funk en Disco en wat meer uptempo soul de boventoon laten voeren. Hoorde zelfs Phil Collins met Two Hearts voorbij komen, dat lijkt me echt een programmeer foutje.
Eerste uitzending van Frank van 't Hof op Sublime. Ging direct iets niet goed vorige uur. de muziekcomputer had niet helemaal door dat het niet nonstop verder ging, maar dat er een programma was van een dj hierna. De teaser van een nummer dat zou komen wordt nu niet gedraaid.
Frank is in ieder geval zeer blij met zijn programma op Sublime, bedankt de leiding er nog even voor.
-
Kan dit ook teruggeluisterd worden?
Ja tot een week na uitzending via deradiologger.
Maar wees niet getreurd, het is het programma van Frank van 't Hof op radio 2 onder een andere naam.
Nou volgens mij loopt 't programma van Frank redelijk scheef. 21:05 en nog bezig.
Nieuwe programmering Sublime:
Maandag t/m vrijdag:
06.00 - 10.00 uur: De Sublime Ochtendshow met Jaap Brienen
12.00 - 13.00 uur: Power to the People met Angelique Houtveen
Dinsdag:
19.00 - 21.00 uur: Sublime Classics met Frank van 't Hof
Woensdag:
19.00 - 21.00 uur: Sublime Classics met Sven van Veen
Donderdag:
19.00 - 21.00 uur: Sublime Classics met Wouter van der Goes
Vrijdag:
19.00 - 21.00 uur: Candy's World met Candy Dulfer
Maandag t/m vrijdag:
06.00 - 10.00 uur: De Sublime Ochtendshow met Jaap Brienen
12.00 - 13.00 uur: Power to the People met Angelique Houtveen
Dinsdag:
19.00 - 21.00 uur: Sublime Classics met Frank van 't Hof
Woensdag:
19.00 - 21.00 uur: Sublime Classics met Sven van Veen
Donderdag:
19.00 - 21.00 uur: Sublime Classics met Wouter van der Goes
Vrijdag:
19.00 - 21.00 uur: Candy's World met Candy Dulfer
Ik luister regelmatig naar Heart in het VK, dus was benieuwd, omdat dit lekker up tempo, enthousiast and vrolijk ingezongen is. Dat hoor ik niet zo terug bij Sublime. Vind het dus ook wat tegenvallen als je 'Heart' stijl verwacht. Hoor een aantal keer een ronduit traag eerste deel dat niet zo op gang komt. Andere jingles zijn ietsje sneller maar gelijkblijvend in tempo. Daar wordt bij Heart juist veel afwisseling gezocht, dus die vergelijking gaat voor mij dan toch een beetje mank. Het is wel wat frisser geworden en dat is fijn. Jammer dat ze de vermoeiende reclamepingel hebben gehouden.Feivel schreef: ↑18 nov 2024 20:06 Die jingles klinken wel heel erg als een re-sing van het pakket van het Engelse Heart. Alleen worden die dan weer door ReelWorld gemaakt, in plaats van Pure Jingles. Apart. Over de naam voor Angelique's programma, 'Power To The People', kan ik nog steeds niet uit. In Italië is het zelfs een communistische partij (https://en.wikipedia.org/wiki/Power_to_ ... e_(Italy)_. En wat zullen ze er bij Sublime mee bedoelen?![]()
De verdere wijziging in het format juich ik toe. Hoor heerlijke R&B platen uit de 90s en 00s. Had de vormgeving echt is vrolijker gemaakt als ik dit zo hoor. Ietsje meer energie door het hele uur heen zou fijn zijn, maar het is een prettige ontwikkeling dit.
Laatst gewijzigd door WFNX op 19 nov 2024 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.