Veranderingen Sublime

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Veranderingen Sublime

Bericht door density1 »

Sander de Heer gaat de ochtendshow doen vanaf 20 augustus a.s.
https://www.radiofreak.nl/sander-de-hee ... p-sublime/

Benieuwd of er nog meer veranderingen komen. Het wordt hoogtijd dat de zender eens wat meer gaat leven.
Phoenix

Re: Veranderingen Sublime

Bericht door Phoenix »

density1 schreef: 03 jul 2018 20:45 Sander de Heer gaat de ochtendshow doen vanaf 20 augustus a.s.

Benieuwd of er nog meer veranderingen komen. Het wordt hoogtijd dat de zender eens wat meer gaat leven.
Ik wist niet dat De Heer weg was bij Q. En weer een nieuw ochtendprogramma :)
God is a DJ
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 03 jul 2018 20:50
density1 schreef: 03 jul 2018 20:45 Sander de Heer gaat de ochtendshow doen vanaf 20 augustus a.s.

Hij heeft overal maar kort gewerkt nadat zijn ochtendprogramma was opgehouden. In het interview met Kicken gaf hij nog aan hoe geweldig hij het op de achtergrond werken bij Mattie vond. Blijkbaar toch niet. Er zijn er die wel altijd zeggen wat ze denken, maar naar mijn idee is het bij hem het toch vooral wiens brood men eet wiens woord men spreekt.
boxfm

Bericht door boxfm »

Vind het wel opmerkelijk dat het programma maar van 7 tot 9 uur te horen is. Vind ik sowieso al erg mager voor een ochtendshow, maar voor een ochtendshow op een verder nagenoeg nonstopzender (avonduren wat programmas) al helemaal mager.

Je zou op z'n minst 7 tot 10 verwachten. Van 6 tot 10 zou nog beter zijn. Dan kan je met een ochtendshow echt een basis leggen voor je zender. Er zijn genoeg zenders (in het buitenland) die alleen een ochtendshow hebben en verder nonstop zijn. Het is een formule die prima kan werken, maar de ochtendshow moet dan wel goed in elkaar zitten. Nu zal dat met Sander de Heer wel goed zitten, maar met 2 uurtjes per dag haal je in ieder geval niet het maximale uit je ochtendshow.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 03 jul 2018 23:52
Phoenix schreef: 03 jul 2018 20:50

Hij heeft overal maar kort gewerkt nadat zijn ochtendprogramma was opgehouden. In het interview met Kicken gaf hij nog aan hoe geweldig hij het op de achtergrond werken bij Mattie vond. Blijkbaar toch niet. Er zijn er die wel altijd zeggen wat ze denken, maar naar mijn idee is het bij hem het toch vooral wiens brood men eet wiens woord men spreekt.
Dat is toch logisch en niks mis mee. Wat had je dan verwacht dat De Heer zich kritisch zou uitlaten over zijn huidige werkgever. En dan nog kan hij destijds echt op zijn plek hebben gezeten bij Q. Dat wil niet zeggen dat daar een einde aan komt en hij weer andere ambities heeft.

Zolang een DJ actief is zal hij doorgaans gereserveerd reageren. Uitzonderingen daar gelaten.
God is a DJ
Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade »

Het probleem zit hem volgens mij meer in het feit dat die ochtend op Q niet echt een feest is. Als je ziet hoe een lange rij aan namen daar kort werkt en weer weggaat. Binnen de radiowereld is het bekend dat het niet zo leuk is achter de schermen bij QMusic en in de vroege ochtend nog het minst.
Dus ik begrijp wel dat Sander de Heer daar weer vertrekt. Ik hoop dat de sfeer bij Q beter wordt nu Dave aan het roer staat.
Alleen alternatief is echte muziek.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Luc van Ostade schreef: 04 jul 2018 11:36 Het probleem zit hem volgens mij meer in het feit dat die ochtend op Q niet echt een feest is. Als je ziet hoe een lange rij aan namen daar kort werkt en weer weggaat. Binnen de radiowereld is het bekend dat het niet zo leuk is achter de schermen bij QMusic en in de vroege ochtend nog het minst.
Dus ik begrijp wel dat Sander de Heer daar weer vertrekt. Ik hoop dat de sfeer bij Q beter wordt nu Dave aan het roer staat.
Jij werkt ook bij Q? Want maakt het je als luisteraar nou uit hoe de sfeer intern is?
God is a DJ
RadioFan!

Bericht door RadioFan! »

Phoenix schreef: 04 jul 2018 12:53
Luc van Ostade schreef: 04 jul 2018 11:36 Het probleem zit hem volgens mij meer in het feit dat die ochtend op Q niet echt een feest is. Als je ziet hoe een lange rij aan namen daar kort werkt en weer weggaat. Binnen de radiowereld is het bekend dat het niet zo leuk is achter de schermen bij QMusic en in de vroege ochtend nog het minst.
Jij werkt ook bij Q? Want maakt het je als luisteraar nou uit hoe de sfeer intern is?
Bron? Van die sfeer..

Verder vind ik het ook wel grappig dat in dit forum het woord "Qmusic" al vele malen vaker gezegd is dan "Sublime".
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Luc van Ostade schreef: 04 jul 2018 11:36 Binnen de radiowereld is het bekend dat het niet zo leuk is achter de schermen bij QMusic en in de vroege ochtend nog het minst.
Hmm die geluiden hoor ik toch niet echt eigenlijk. Herken dat zelf ook niet. Beleef(de) het altijd als een fijne club daar in ieder geval.
Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade »

Phoenix schreef: 04 jul 2018 12:53 Jij werkt ook bij Q? Want maakt het je als luisteraar nou uit hoe de sfeer intern is?
Ik had het over de reden van vertrek van Sander, heb nergens gezegd dat luisteraars iets merken van de slechte sfeer.

Mijn bronnen zijn meerdere mensen die ik daar ken. Zo zijn Igmar en Mattie ook met stevige ruzie uit elkaar.
Alleen alternatief is echte muziek.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Vandaag was vanaf 7 uur de eerste uitzending te horen van de nieuwe ochtendshow van Sander de Heer op Sublime: Sublime Sunrise. De ochtendshow is elke werkdag tussen 7 en 9 uur te horen.

“Sublime Sunrise staat garant voor een positieve start van iedere dag. Muziek staat centraal, met veel lekkere funk, soul en jazz. Maar ook de dagelijkse actualiteit en bijzonder nieuws dat inspireert komen uiteraard voorbij.”, aldus Sublime FM.

“We zijn enorm trots dat Sander ons team komt versterken. Sander heeft met zijn ruime ervaring als presentator bij NPO Radio 2 en daarnaast als eindredacteur bij NPO 3FM, RTL Late Night en Qmusic een enorme bijdrage geleverd aan het geluid op de Nederlandse radio. Een schat aan ervaring die ons enorm gaat helpen met de verdere ontwikkeling van de radiozender.”, zegt Stefan Wayper, de directeur van de radiozender.

“Toen ik voor het eerst bij Sublime binnenkwam, voelde ik direct de creatieve spirit. Een kleine en flexibele club is crossmediaal bezig met het vertellen van mooie en échte verhalen op het gebied van cultuur, ondernemen, klimaat en muziek. Overal zit de positieve ‘groove’ in. Het kriebelde bij mij al langer om weer zelf radio te gaan maken. Bij Sublime krijg ik daarnaast de ruimte om mee te kunnen denken over een sterk en bijzonder mediamerk. Dat ik deze twee componenten nu kan combineren bij de radiozender waar ik zelf dagelijks naar luister, is een droom die uitkomt”, zegt Sander de Heer.
Vonkentrekker

Bericht door Vonkentrekker »

Ik vond het best prettig klinken vanmorgen. Maar vond Sander de Heer bij Radio 2 al een fijne DJ voor de ochtend. In combinatie met de muziekmix die Sublime heeft maakt het een fijne relaxte ochtendshow om rustig mee wakker te worden.
oomagent

Bericht door oomagent »

Heerlijk om Sander de Heer weer eens op de radio te horen; ga zeker vaker luisteren.

Ben blijven 'plakken' na de ochtendshow vanochtend.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Sander de Heer vertrekt bij Sublime. De dj is al per direct niet meer te horen in de ochtenduren. Francis Broekhuijsen neemt de ochtendshow tussen 7:00 en 9:00 uur over.

De woordvoerder: “Op basis van het fundament dat Sander heeft neergezet zullen we met Francis Broekhuijsen de ochtendshow Sublime Sunrise voortzetten. We zijn Sander enorm dankbaar voor wat hij voor Sublime heeft gedaan.”
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Vraag me toch af, zou er onenigheid zijn binnen Sublime en Sander dat hij zo plotsklaps lijkt te vertrekken? Of is het altijd al de bedoeling geweest, daar Francis Broekhuijsen er al even is?
Plaats reactie