Veranderingen Sublime

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
density1

Veranderingen Sublime

Bericht door density1 » 03 jul 2018 20:45

Sander de Heer gaat de ochtendshow doen vanaf 20 augustus a.s.
https://www.radiofreak.nl/sander-de-hee ... p-sublime/

Benieuwd of er nog meer veranderingen komen. Het wordt hoogtijd dat de zender eens wat meer gaat leven.

Phoenix

Re: Veranderingen Sublime

Bericht door Phoenix » 03 jul 2018 20:50

density1 schreef:
03 jul 2018 20:45

Benieuwd of er nog meer veranderingen komen. Het wordt hoogtijd dat de zender eens wat meer gaat leven.
Ik wist niet dat De Heer weg was bij Q. En weer een nieuw ochtendprogramma :)
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

jessica

Bericht door jessica » 03 jul 2018 23:52

Phoenix schreef:
03 jul 2018 20:50
density1 schreef:

Hij heeft overal maar kort gewerkt nadat zijn ochtendprogramma was opgehouden. In het interview met Kicken gaf hij nog aan hoe geweldig hij het op de achtergrond werken bij Mattie vond. Blijkbaar toch niet. Er zijn er die wel altijd zeggen wat ze denken, maar naar mijn idee is het bij hem het toch vooral wiens brood men eet wiens woord men spreekt.

boxfm

Bericht door boxfm » 04 jul 2018 08:17

Vind het wel opmerkelijk dat het programma maar van 7 tot 9 uur te horen is. Vind ik sowieso al erg mager voor een ochtendshow, maar voor een ochtendshow op een verder nagenoeg nonstopzender (avonduren wat programmas) al helemaal mager.

Je zou op z'n minst 7 tot 10 verwachten. Van 6 tot 10 zou nog beter zijn. Dan kan je met een ochtendshow echt een basis leggen voor je zender. Er zijn genoeg zenders (in het buitenland) die alleen een ochtendshow hebben en verder nonstop zijn. Het is een formule die prima kan werken, maar de ochtendshow moet dan wel goed in elkaar zitten. Nu zal dat met Sander de Heer wel goed zitten, maar met 2 uurtjes per dag haal je in ieder geval niet het maximale uit je ochtendshow.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 04 jul 2018 08:37

jessica schreef:
03 jul 2018 23:52
Phoenix schreef:
03 jul 2018 20:50
density1 schreef:

Hij heeft overal maar kort gewerkt nadat zijn ochtendprogramma was opgehouden. In het interview met Kicken gaf hij nog aan hoe geweldig hij het op de achtergrond werken bij Mattie vond. Blijkbaar toch niet. Er zijn er die wel altijd zeggen wat ze denken, maar naar mijn idee is het bij hem het toch vooral wiens brood men eet wiens woord men spreekt.
Dat is toch logisch en niks mis mee. Wat had je dan verwacht dat De Heer zich kritisch zou uitlaten over zijn huidige werkgever. En dan nog kan hij destijds echt op zijn plek hebben gezeten bij Q. Dat wil niet zeggen dat daar een einde aan komt en hij weer andere ambities heeft.

Zolang een DJ actief is zal hij doorgaans gereserveerd reageren. Uitzonderingen daar gelaten.
28-01-08 / 22-04-10

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 04 jul 2018 11:36

Het probleem zit hem volgens mij meer in het feit dat die ochtend op Q niet echt een feest is. Als je ziet hoe een lange rij aan namen daar kort werkt en weer weggaat. Binnen de radiowereld is het bekend dat het niet zo leuk is achter de schermen bij QMusic en in de vroege ochtend nog het minst.
Dus ik begrijp wel dat Sander de Heer daar weer vertrekt. Ik hoop dat de sfeer bij Q beter wordt nu Dave aan het roer staat.

Phoenix

Bericht door Phoenix » 04 jul 2018 12:53

Luc van Ostade schreef:
04 jul 2018 11:36
Het probleem zit hem volgens mij meer in het feit dat die ochtend op Q niet echt een feest is. Als je ziet hoe een lange rij aan namen daar kort werkt en weer weggaat. Binnen de radiowereld is het bekend dat het niet zo leuk is achter de schermen bij QMusic en in de vroege ochtend nog het minst.
Dus ik begrijp wel dat Sander de Heer daar weer vertrekt. Ik hoop dat de sfeer bij Q beter wordt nu Dave aan het roer staat.
Jij werkt ook bij Q? Want maakt het je als luisteraar nou uit hoe de sfeer intern is?
28-01-08 / 22-04-10

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 04 jul 2018 14:42

Phoenix schreef:
04 jul 2018 12:53
Luc van Ostade schreef:
Jij werkt ook bij Q? Want maakt het je als luisteraar nou uit hoe de sfeer intern is?
Bron? Van die sfeer..

Verder vind ik het ook wel grappig dat in dit forum het woord "Qmusic" al vele malen vaker gezegd is dan "Sublime".

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 04 jul 2018 19:08

Luc van Ostade schreef:
Binnen de radiowereld is het bekend dat het niet zo leuk is achter de schermen bij QMusic en in de vroege ochtend nog het minst.
Hmm die geluiden hoor ik toch niet echt eigenlijk. Herken dat zelf ook niet. Beleef(de) het altijd als een fijne club daar in ieder geval.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 07 jul 2018 11:47

Phoenix schreef:
04 jul 2018 12:53
Ik had het over de reden van vertrek van Sander, heb nergens gezegd dat luisteraars iets merken van de slechte sfeer.

Mijn bronnen zijn meerdere mensen die ik daar ken. Zo zijn Igmar en Mattie ook met stevige ruzie uit elkaar.

Plaats reactie