FM-frequenties voor Continu en Coastline

Discussieer over de regionale omroepen
Echtwel

Re: FM-frequenties voor Continu en Coastline

Bericht door Echtwel » 11 jun 2018 09:24

De Nachtwacht schreef:
10 jun 2018 18:09
pietpuk schreef:
10 jun 2018 16:43
GerjanOpDreef schreef:
04 jun 2018 19:47
Misschien rekenen de mensen van Coastline FM er op dat de Rick van V. luisteraar blijft hangen na afloop van zijn programma. Een andere reden kan ik ook niet bedenken.
Ik vind Rick van Velthuysen ook nix op Coastline. Ik ben er afgelopen week een paar keer langs gezapt, maar hij ratelt me veel te snel, zeker voor op een zender als Coastline. Heeft deze man ADHD of denkt hij dat hij nog altijd op 538 zit? ik vind het inderdaad ook raar dat er geen Coastline jingles worden gedraait, het is net of je naar een ander station luistert.
Overigens lijkt het format van Coastline sinds 2 juni wel iets duidelijker, in de weken daarvoor was het een ratjetoe, toen was ik het na een kwartiertje luisteren alweer zat.
Jammer dat ze Hoorn en Alkmaar net niet meepakken. Het gebied wat ze nu bestrijken lijkt me commercieel niet zo heel interessant.
In feite luister je tijdens de show van Rick ook daadwerkelijk naar een ander radiostation. Wordt uitgezonden op Traffic radio, het enige wat Coastline doet is het doorprikken.
Zijn een samenwerking verband aangegaan, al dacht ik dat dit meer over het uitwisselen van nieuws zou gaan...dus niet handig gedaan zonder persbericht

zendmast15

Bericht door zendmast15 » 11 jun 2018 11:24

Ook ik ben na een aantal keer luisteren erg sceptisch over de ''samenwerking'' tussen Coastline FM en Traffic Radio. Ik had meer verwacht dat het een echte samenwerking zou worden, dus dat Coastline ook nauw betrokken zou worden bij de uitzending op Traffic. Echter blijkt de samenwerking nu in feite alleen het doorprikken van Traffic op Coastline. Leuk voor Traffic, maar wat levert het voor Coastline inderdaad op? Grote kans zelfs dat mensen naar Traffic Radio gaan luisteren, i.p.v. naar Coastline. Dus of er zoveel positieve kanten aan zitten voor Coastline nu ben ik niet zo zeker van...
Zet de radio aan!

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 11 jun 2018 19:00

Ik ken Coastline FM verder niet, maar Traffic Radio is buiten de live programma's niet echt het beluisteren waard. Althans, naar mijn idee voegt het heel weinig toe aan het medialandschap.
Laat je niet gek maken door anderen, leef je eigen leven!

Gerjan Op Dreef - Iedere maandag 21:00 - 23:00 uur - MIDLAND FM
Veenendaal FM 104.9 MHz / Renswoude FM 105.6 MHz / Scherpenzeel FM 106.3 MHz

Plaats reactie