Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Rick van V doet 2 neemt zo te lezen vannacht van 00.00 tot 02.00 afscheid van de luisteraar op Veronica.
Ze mochten van de NPO de show niet meer maken.
Ze mochten van de NPO de show niet meer maken.
Is Rick niet gewoon zelf weggegaan? En wel op zeer korte termijn zonder zijn werkgever op de hoogte te stellen? Dan word je wel vaker gewoon doorbetaald tot einde contract maar zonder actieve werkzaamheden.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Bevestigd: Rick vannacht van 00 tot 02 op Veronica, dus soort afscheidsuitzending
Wat is bij de NPO nu de ouderen zender.
Nu tussen 18 en 20 uur op NPO Radio 2 Happy Hour met alleen maar muziek uit de jaren 70.
Op NPO Radio 5 Top 40 hitdossier met de lijst van 1 juni 1985
Nu tussen 18 en 20 uur op NPO Radio 2 Happy Hour met alleen maar muziek uit de jaren 70.
Op NPO Radio 5 Top 40 hitdossier met de lijst van 1 juni 1985
Die smiley heb ik eerder gezien.
Op hoeveel zenders zenden ze het top40 hitdossier uit. Want dit komt ook op radio2
Ik vind dit altijd wel een soort van creatieve armoe. We weten niet hoe we de uren moeten vullen, kom we pakken een oude top40 erbij.
Daarom schreef ik eerder dit past niet op de publieke omroep. Daar moeten ze creatiever zijn.
Bij de commercielen moeten ze het zelf weten. Als het scoort als een tierelier geef ik ze gelijk.
Ik vind dit altijd wel een soort van creatieve armoe. We weten niet hoe we de uren moeten vullen, kom we pakken een oude top40 erbij.
Daarom schreef ik eerder dit past niet op de publieke omroep. Daar moeten ze creatiever zijn.
Bij de commercielen moeten ze het zelf weten. Als het scoort als een tierelier geef ik ze gelijk.
Dat programma zit nu op Radio 5. In het verleden zat het ook op Radio 2 en Veronica, maar het was nooit gelijktijdig op meerdere zenders.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Bij NPO R2 waren ze waarschrijnlijk niet droevig dat Rick weg is. Dus mocht snel gaan, Rick mocht niet in de dagprogrammering en Jeroen van Inkel wel, dan weet je wel waar Rick stond in de pikorde, helemaal onderaan. Veronica heeft weer een ochtendprogramma, beetje opshinen en verkopen aan Mediahuis.
Van Inkel en Van Velthuyzen zitten bij twee verschillende werkgevers. Dat Van Inkel hoger in de pikorde staat bij BNNVARA zegt niets over de pikorde binnen PowNed.Fly schreef: ↑03 jun 2023 08:28Bij NPO R2 waren ze waarschrijnlijk niet droevig dat Rick weg is. Dus mocht snel gaan, Rick mocht niet in de dagprogrammering en Jeroen van Inkel wel, dan weet je wel waar Rick stond in de pikorde, helemaal onderaan. Veronica heeft weer een ochtendprogramma, beetje opshinen en verkopen aan Mediahuis.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Misschien niet gelijktijdig uitgezonden. Maar in Wout Today op Radio2 is nu ook iedere dag een Top40dossier. Afgelopen week tenminste wel.
Hij draait dan in 2 uur gewoon een hele oude top 40 met een stuk of 10 platen weggelaten die niet in het format van radio2 passen of die ze niet mooi vinden.
Is dat nu 2 uur lang ja? Vroeger was dat het eerste half uur tot half 7 en dan de nummer 1 van de lijst na het nieuws van half zeven (mits de luisteraar dat wilde)jessica schreef: ↑03 jun 2023 13:53Misschien niet gelijktijdig uitgezonden. Maar in Wout Today op Radio2 is nu ook iedere dag een Top40dossier. Afgelopen week tenminste wel.
Hij draait dan in 2 uur gewoon een hele oude top 40 met een stuk of 10 platen weggelaten die niet in het format van radio2 passen of die ze niet mooi vinden.