Vast? Ik kan natuurlijk niet voor haar praten maar ze is ook muziekdocent, nacht is behoorlijk slopend.
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Misschien iets raars maar zou Alfred niet zelf side kick kunnen zijn tijdens de vakantie van JW en Jeroen? Of heeft hij dan ook vakantie. Week eerder heeft hij wel zelf een programma namelijk.
-
Als je al QMusic Qradio noemt… sorry hoor. Maar ik zie niet helemaal wat de essentie is van dit bericht. Behalve dat Jeroen een goede radio maker is. Wat we al jaren wisten….johan b. schreef: 22 jun 2024 12:42 Wat een verademing is het als je naar Jeroen van Inkel luister en je hebt de afgelopen week op je werk naar Q-radio moeten luisteren. Wat een verschil. Enkel Domien is te pruimen op deze zender. Vroeger stond hij meestal op 538 en wat dat betreft mis ik Dennis Ruyer, ook iemand met verstand van presenteren.
-
daar ben ik het al tijden mee eens, maar zoals eerder ergens op het forum werd aangegeven, heeft zij ook andere activiteiten, waardoor dat waarschijnlijk niet mogelijk is; tenzij R2 2 dj's 2 nachten wil laten doen
Alfred vertelde me op Twitter dat hij na de uren van Tannaz aansluitend de ochtendshowproductie doetJelmerrr1 schreef: 25 jun 2024 20:54 Misschien iets raars maar zou Alfred niet zelf side kick kunnen zijn tijdens de vakantie van JW en Jeroen? Of heeft hij dan ook vakantie. Week eerder heeft hij wel zelf een programma namelijk.
-
Morad Terug vanaf volgende week met METMORAD, voor omroep POWNED.
Morgen al te horen vanaf Concert at sea
Bron? Verbaast me niet, Ruud liet al vanaf begin doorschemeren.
-
Instagram op z'n eigen insta
-
En dat is niet waar.Jari de Jonge schreef: 26 jun 2024 16:03 Morad Terug vanaf volgende week met METMORAD, voor omroep POWNED.
-
Nee excuses.
Als invaller.
Later dit jaar weer METMORAD of een ander progamma
Als invaller.
Hij staat inderdaad wel ingepland bij Concert at Sea in een post van vandaag
Zal wel weer een omroep dingetje zijn.Jari de Jonge schreef: 26 jun 2024 16:59 Nee excuses.
Als invaller.
BNNVARA zal tussen 20 en 22 uur niet zo maar aan POWNED geven.
-
Wellicht nachturen (hele non-stop nacht is van PowNed)di-on-fm schreef: 26 jun 2024 22:00Zal wel weer een omroep dingetje zijn.Jari de Jonge schreef: 26 jun 2024 16:59 Nee excuses.
Als invaller.
BNNVARA zal tussen 20 en 22 uur niet zo maar aan POWNED geven.![]()
Van 00:00 tot 03:00 Morad El Ouakili doet 2
-
Ik denk dat Morad gewoon weer tussen 20-22 programma gaat maken hoor. Alleen de vraag is of hij de ochtendshow gaat doen- als invaller.
-
Denk ik niet, hij zit niet meer bij BNNVARA, en ik denk dat Morad wellicht ook niet meer gaat invallen voor BNNVARA programma's op R2 omdat hij bij een commerciele omroep (RTL4) presenteert voor TV. En dat wilt BNNVARA niet, dus ik denk ook niet als invaller voor BNNVARA programma's ook omdat hij net is weggestuurd