Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Tssss, en Desiree een uur minder.

Tabee, Radio Tweeeeeee.
(of eigenlijk gehele Publieke Omroep)

Ze doen er alles aan om mij naar de commercielen te laten luisteren.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Jammer, maar niet geheel onverwacht. Florent heeft volgens mij pas al eens aangegeven dat er bezuinigingen op nachtradio aan zitten te komen.
Henkjan2016

Waarom moet de publieke omroep bezuinigen. Zij zijn er toch voor de luisteraars en die zijn er in de nacht ook, ook al zijn het er minder.
Alles op de commercie, want anders zou je de overige luisteraars ook gewoon dienen. De subsidiepot mag er van mij volledig af.
Pot

Bericht door Pot »

Erg jammer als ze de nacht nonstop willen maken. Het is hopelijk een tijdelijke oplossing. Maar iemand als Evert Duipmans of Thomas Hekker mag er, wat mij betreft, gewoon dagelijks zitten. En als het wel definitief nonstop wordt, wat gaat er gebeuren met de weekendnacht?

Dan zal de nacht van 3FM wellicht de volgende zijn die gedeeltelijk nonstop gaat worden. Hadden ze er bij Radio 2 en 3FM niet voor kunnen kiezen een combinacht te programmeren?
StefanT

Bericht door StefanT »

Maar Rick heeft dus geen afscheid genomen van zijn luisteraars, vannacht was de laatste
Henkjan2016

Pot schreef: 31 mei 2023 09:54 Erg jammer als ze de nacht nonstop willen maken. Het is hopelijk een tijdelijke oplossing. Maar iemand als Evert Duipmans of Thomas Hekker mag er, wat mij betreft, gewoon dagelijks zitten. En als het wel definitief nonstop wordt, wat gaat er gebeuren met de weekendnacht?

Dan zal de nacht van 3FM wellicht de volgende zijn die gedeeltelijk nonstop gaat worden. Hadden ze er bij Radio 2 en 3FM niet voor kunnen kiezen een combinacht te programmeren?
Jeroen blijft volgens de website gewoon zitten.
Henkjan2016

StefanT schreef: 31 mei 2023 10:04 Maar Rick heeft dus geen afscheid genomen van zijn luisteraars, vannacht was de laatste
We kennen de streken van de PO inmiddels toch wel? Was met Stenders identiek
ArieVis

Bericht door ArieVis »

Zal me eerlijk geschreven niets verbazen als Desiree de volgende is die verdwijnt.
marce1

Bericht door marce1 »

ArieVis schreef: 31 mei 2023 10:21 Zal me eerlijk geschreven niets verbazen als Desiree de volgende is die verdwijnt.
Het lijkt erop dat zij nu al één uurtje per dag kwijtgeraakt is. DagNacht begint vanaf komende nacht pas om 04:00 uur. (Er staat nu Het NPO Radio 2 Top 2000 Dossier gepland tussen 00:00 en 04:00 uur.)
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

DavyGer schreef: 31 mei 2023 09:35
Herman ven Schippers schreef: 31 mei 2023 09:32
ArieVis schreef: 31 mei 2023 08:44 Net bevestigd, Rick van Velthuysen maakt vanaf ass maandag ochtend het programma "Rick in de morgen'
Is toch ook raar, helemaal geen voorbereiding of zo. Laat staan een weekje vakantie tussendoor.
Dat er geen voorbereiding is kun je natuurlijk niet weten, mogelijk is die er wel geweest.

Maar vermoed dat dit het ijzer smeden is terwijl het heet is. Voor Rick van V zal het een enorme opsteker zijn, mogelijk ook in salariëring en ik kan mij voorstellen dat hij die kans direct wil pakken.

Hij zal in ieder geval niet de eerste radio 2 dj zijn die dit jaar gaat vertrekken.
Ben benieuwd!
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Denk dat Rick ook weg moest omdat hij natuurlijk een beetje rechtsig is en dat is nog maar zwak uitgedrukt en Powned is al lang niet meer zo rechts als toen ze begonnen in het publieke bestel dus ik denk dat de overstap naar Veronica een gemakkelijke is. Denk dat Radio 2 toch niet meer op dit soort uitgesproken programmamakers zit te wachten.
Bo Lus

Bericht door Bo Lus »

ArieVis schreef: 31 mei 2023 08:44 Net bevestigd, Rick van Velthuysen maakt vanaf ass maandag ochtend het programma "Rick in de morgen'
De laatste keer voor mei…..waar heb ik dat eerder gehoord…..?
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
Henkjan2016

Vanjeafisharder schreef: 31 mei 2023 11:04 Denk dat Rick ook weg moest omdat hij natuurlijk een beetje rechtsig is en dat is nog maar zwak uitgedrukt en Powned is al lang niet meer zo rechts als toen ze begonnen in het publieke bestel dus ik denk dat de overstap naar Veronica een gemakkelijke is. Denk dat Radio 2 toch niet meer op dit soort uitgesproken programmamakers zit te wachten.
Wat is er rechtsig aan Rick? Hij heeft een mening, en terecht. Maar die is niet per definitie rechts
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Klopt maar die mening is niet bepaald de mainstream mening. Hij benoemd het ook gewoon en is niet bepaald politiek correct dus ik denk dat dit bij de publieke omroep nogal een lastig verhaal is.
jessica

Bericht door jessica »

Is eigenlijk wel triest om te constateren. Publieke omroep zou voor iedereen moeten zijn. Maar nu lijk je daar alleen in het pulletje te vallen als je links van het midden zit.
Plaats reactie