Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Thomas Hekker is op zijn best solo. Ik vond zn 3FM weekendshow in de ochtend ook erg prettig wegluisteren
-
thomas hekker heeft ook vaak RickvVdoet" overgenomen in het verleden, vond hem niet onderdoen voor de gezelligheid van Rick v V, incl sidekick en vele bellers;
ook bij Keur in de Middag op 3fm was Thomas een goede toevoegende sidekick; dus denk dat hij wel met andere mensen samen programma kan maken; of hij daarmee solo beter is weet ik niet eigenlijk; geniet altijd iig
Ik vond hem bij Keur juist niet tot zijn recht komen, Keur sneeuwt iedereen onder
-
Nee hoor, draait nu namelijk een nummer, maar staat nergens welke

En Joe Jackson was net al en is voorbij voor de duidelijkheid

Dat is volgens mij bij alle NPO zenders. Alleen wat al gedraaid is wordt vermeld. Dat was ooit anders. Ze gaan er zeker van uit dat je Shazam wel gebruikt als je niet kan wachten 

Als je de app hebt, dan zie je als het goed is wel wat er live gedraaid wordt.Greatski schreef: ↑11 feb 2025 12:26Nee hoor, draait nu namelijk een nummer, maar staat nergens welke
En Joe Jackson was net al en is voorbij voor de duidelijkheid![]()
Op de site staat onderaan de pagina de play button. Links daarvan springt de programmanaam over naar artiest-titel na een paar seconden.
Zodra een lied speelt staat hij al in de app al in de lijst met gedraaide liedjes alleen omdat de app een minuut achterloopt is het pas na een minuut
Goeie, thxPot schreef: ↑11 feb 2025 13:01Als je de app hebt, dan zie je als het goed is wel wat er live gedraaid wordt.
Op de site staat onderaan de pagina de play button. Links daarvan springt de programmanaam over naar artiest-titel na een paar seconden.

-
Denk dat klaas van kruistum ookwel een plekje krijgt dit jaar voor de top2000StefanMiedema91 schreef: ↑10 feb 2025 19:21zeker, zeker, maar vergeet Gijs Hakkert (ook producer/regisseur bij DWIDM) ook niet, luistert lekker weg op de vroege vrijdagochtend.Jari de Jonge schreef: ↑10 feb 2025 18:58 Tis nog ONTZETTEND verweg, en dat weet ik.
Maar is Thomas Hekker niet ook een fantastische jock voor de TOP2000?
hoop ooit nog op een duo presentatie van Gijs Hakkert en Thomas Hekker: "Hakkert en Hekker"; bekt zo lekker, qua naam van het programma wat ik voorstel, zou het iig de nieuwe "Curry & v Inkel" kunnen zijn qua hoe lekker het klinkt hahahah :P
-
Gelukkig nog n heel jaar omdaar op voor te bereiden
Kzal snel ophouden
Kzal snel ophouden
-
Op je DAB-radio kun je meteen zien welke track er gedraaid wordt op dat moment, dus ik snap het probleem niet zo wat hierboven wordt aangekaart.
7 maart in de avond weer de nationale popquiz. In Haarlem.
Gebaseerd op wat? Die 2 uur in de week? Ik heb helemaal niets met Klaas, waarom halen ze die naar radio2 en haal je alle uren weg bij Jasper.Jari de Jonge schreef: ↑11 feb 2025 18:33
Denk dat klaas van kruistum ookwel een plekje krijgt dit jaar voor de top2000
En Jasper moet gewoon zijn eigen show krijgen op de plek van Pauls 90s