Marieke heeft ook een combi van radio en tv. Lijkt me dus geen probleem. Gezien ze bij Joe ook een gepresenteerd weekend willen hebben, zou ik dit geen gekke optie vinden.Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 19:26 Als ik JOE was zou ik al een hengeltje uitgooien naar hem. Vind JOE sinds de komst van Coen en Sander steeds sprankelender gaan klinken. Aangezien DPG bezig is met RTL lijkt het me niet zo moeilijk in het contract op te nemen. Ook heb je met Morad ook een goede vervanger voor de ochtendshow.
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Blijkbaar blijft Jasper nog even op dat tijdstip, alleen in het weekend volgende week niet.
Laat Morad gewoon maar terug komen voor een andere omroep bijvoorbeeld KRO-NCRV of Omroep Zwartjjjelmer schreef: 14 jun 2024 12:58 Blijkbaar blijft Jasper nog even op dat tijdstip, alleen in het weekend volgende week niet.
Ik ben toch wel benieuwd wie nou Pinkpop gaat uitzenden. Nog steeds staan Paul & Annemieke voor twee uurtjes ingepland. Op zowel de Radio 2 als 3FM-site zie ik verder niets staan. Of slaan ze dit jaar bewust veel uren over?
-
Ik lees wel telkens dat 3FM bij de festivalzomer aanwezig is. Maar dat zou ook kunnen betekenen dat ze op de socials verslag doen
-
Ik hoor al een paar dagen geen "Nog ééntje dan" van Jochem Myjer aan het eind van Aan de slag.
Heeft het een royalties reden of is schakelen tussen de studio's tijdelijk niet mogelijk?
Het laatste zal het wel niet zijn van de ochtendshow schakelt wel met Bart.
Heeft het een royalties reden of is schakelen tussen de studio's tijdelijk niet mogelijk?
Bart is dan toch in dezelfde studio als JW en Jeroen?
-
Nee, ze wisselen tussen twee studio's. Dus Jan-Willem Start Op!, Annemieke's A-Lunch, De Wild in De Middag en Het Platenpaleis zijn in dezelfde studio en Aan De Slag!, PAUL!, Het Oor Wil Ook Wat en Dees Moet Je Horen in de andere studio.
Volgens mij wordt het schakelen naar een nieuw programma ook afwisselend gedaan. Dus om 09.00 uur, 14.00 uur en 18.00 uur is er wel contact tussen de dj's en om 12.00 uur en 16.00 uur niet.
Pot schreef: 15 jun 2024 12:54 Ik ben toch wel benieuwd wie nou Pinkpop gaat uitzenden. Nog steeds staan Paul & Annemieke voor twee uurtjes ingepland. Op zowel de Radio 2 als 3FM-site zie ik verder niets staan. Of slaan ze dit jaar bewust veel uren over?
Pinkpop 2024 op de radio:
14-16 uur NPO Radio 2
16-01 uur NPO 3FM
24 uur/dag te zien op NPO 2 Extra vanaf vrijdag 12.00 uur.
-
paar dagen? maak daar maar al "paar weken" van; merkte idd al op dat en die jingle niet meer gedraaid word en en er geen crosstalk meer is, alsof ze ruzie hebbenMrVolkswagen schreef: 20 jun 2024 12:01 Ik hoor al een paar dagen geen "Nog ééntje dan" van Jochem Myjer aan het eind van Aan de slag.
-
Ook het platenpaleis volgende week tussen 20:00/22:00 maandag & dinsdag door Thomas Hekker
Woensdagavond door Evert Duipmans
Woensdagavond door Evert Duipmans
-
Hierop aanvullend:
Week van 1juli tot 4juli word het Gepresenteerd door Jeroen van Inkel & Thomas Hekker
Week van 1juli tot 4juli word het Gepresenteerd door Jeroen van Inkel & Thomas Hekker
Wat een verademing is het als je naar Jeroen van Inkel luister en je hebt de afgelopen week op je werk naar Q-radio moeten luisteren. Wat een verschil. Enkel Domien is te pruimen op deze zender. Vroeger stond hij meestal op 538 en wat dat betreft mis ik Dennis Ruyer, ook iemand met verstand van presenteren.
Ja Jeroen is wel minder snel geworden dan vroeger. Maar nog steeds een fijne radiomaker.johan b. schreef: 22 jun 2024 12:42 Wat een verademing is het als je naar Jeroen van Inkel luister en je hebt de afgelopen week op je werk naar Q-radio moeten luisteren. Wat een verschil. Enkel Domien is te pruimen op deze zender. Vroeger stond hij meestal op 538 en wat dat betreft mis ik Dennis Ruyer, ook iemand met verstand van presenteren.
-
Is die anneli verhees niet wat voor de nacht van 2?