Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Nu even ontopic ;-) Rob Stenders en tijdslot 20-22.

AD Mediapodcast meldde de vorige keer dat Rob ingeschreven stond voor 14-16 en 20-22. Daarvan zijn ze nog steeds overtuigd, echter is de zekerheid bij hen wat gedaald wua daadwerkelijke komst omdat het contractueel nog even een puzzle lijkt te zijn of ze eruit komen de ja of de nee. Dan wordt gedoeld op het stoppen van het contract bij Veronica, om aan de slag te kunnen op Radio 2.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Daarom, ik moet het nog maar zien allemaal. Wat mij betreft blijft hij gewoon lekker fijn bij Veronica en daar is Mediahuis sterk bij gebaat. Als dat niet lukt, of ze willen hem zelf niet meer, dan willen ze hem blijkbaar gewoon kwijt, wat niet slim is natuurlijk als je kijkt naar zijn luistercijfers.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Vanjeafisharder schreef: 06 dec 2023 11:03 Daarom, ik moet het nog maar zien allemaal. Wat mij betreft blijft hij gewoon lekker fijn bij Veronica en daar is Mediahuis sterk bij gebaat. Als dat niet lukt, of ze willen hem zelf niet meer, dan willen ze hem blijkbaar gewoon kwijt, wat niet slim is natuurlijk als je kijkt naar zijn luistercijfers.
Ik ben heel benieuwd hoe jij de situatie ziet: waarop is Radio 2 dan aan het anticiperen met een tijdelijk programma? Zien we iets over het hoofd?
Vanjeafisharder

Ja misschien voor iemand anders dan Stenders. De radiowereld bestaat niet alleen uit Stenders. Ik zou juist ook wat anders zoeken dan weer teruggrijpen op wat was. Het is ze niet bepaald slecht vergaan na het vertrek van Stenders.
repelsteel

Vanjeafisharder schreef: 06 dec 2023 12:28 Ja misschien voor iemand anders dan Stenders. De radiowereld bestaat niet alleen uit Stenders. Ik zou juist ook wat anders zoeken dan weer teruggrijpen op wat was. Het is ze niet bepaald slecht vergaan na het vertrek van Stenders.
Ja, persoonlijk ben ik het met je eens. Van mij hoeft Stenders ook niet terug naar Radio 2. Maar met een tijdelijk programma voor BNNVARA op 20-22 kan ik simpelweg geen andere conclusie trekken.
Het wordt niemand van de eigen club, want waarom dan een tijdelijk programma? Het wordt dus iemand van buitenaf, maar er zijn geen dj’s meer die ik kan bedenken wie dat dan zou zijn. Ik blijf maar uitkomen op Stenders.
Janno

Bericht door Janno »

Het is een obsessie :))
StefanT

Bericht door StefanT »

Vanjeafisharder schreef: 06 dec 2023 11:03 Daarom, ik moet het nog maar zien allemaal. Wat mij betreft blijft hij gewoon lekker fijn bij Veronica en daar is Mediahuis sterk bij gebaat. Als dat niet lukt, of ze willen hem zelf niet meer, dan willen ze hem blijkbaar gewoon kwijt, wat niet slim is natuurlijk als je kijkt naar zijn luistercijfers.
Stenders krijgt op dit moment een managersalaris, als dat afloopt ergens volgend jaar krijgt hij dit natuuurlijk nooit meer voor alleen DJ zijn
Vanjeafisharder

Nee, dat lijkt me evident maar denk wel meer dan bij de NPO, dus Mediahuis is aan zet v.w.b. salaris als ze hem willen behouden tenminste.
repelsteel

Janno schreef: 06 dec 2023 12:46 Het is een obsessie :))
Wie komt er dan naar Radio 2? Ik hoor graag 3 plausibele opties.
Janno

Bericht door Janno »

repelsteel schreef: 06 dec 2023 13:14
Janno schreef: 06 dec 2023 12:46 Het is een obsessie :))
Wie komt er dan naar Radio 2? Ik hoor graag 3 plausibele opties.
Het is maar een plaagstootje. Ik heb geen idee wie er naar radio 2 komt en ik sluit ook helemaal niet uit dat het Stenders wordt, maar ik weet het niet en ik denk jij ook niet. Ik ben gewoon niet zo goed in speculeren. Er is een bericht vaak gedeeld dat Stenders naar 2 komt, maar volgens mij is dat telkens één en hetzelfde bericht wat keer op keer herhaald wordt. We gaan het zien. Als Stenders komt heb jij gelijk en ik een reden om weer wat vaker naar radio 2 te luisteren.
repelsteel

Begrijp ik hoor, Janno. 😉
Ik ben dus ook niet zo goed in speculeren, maar deze puzzel kan geen andere uitkomst hebben. Overigens herhaal ik nu dus niet dat ene bericht, maar leid ik het dus af aan de omstandigheden zoals uren die naar BNNVARA gaan, Frank van 't Hof die nadrukkelijk tijdelijk in de avond komt, contract van Stenders dat per april afloopt, enz.

Daarom vond ik dit wel een vondst van mezelf en was ik stiekem een beetje trots dat ik voor het eerst iets echt goed voorspel. 😎
Janno

Bericht door Janno »

We gaan het zien. Nog een paar maanden geduld :D
StefanT

Bericht door StefanT »

Dat zou Frank de officiële Stenders Placeholder maken, eerst tijdelijk toen Stenders op nonactief werd gezet voor zn contract afliep en nu weer voor het contract bij de concurrent afloopt
waeyen

Bericht door waeyen »

Nieuwe opgeknapte studio is in gebruik genomen, ziet er mooi uit .
Vanjeafisharder

Ik zie nog steeds de tijdelijke studio op dit moment.
Plaats reactie