Dat is jammer je laatste showtje vooraf opnemen, wist dat Club Staverman niet live was maar afscheid nemen van een zender kan je het toch een keertje live doen lijkt mij? Vind wel jammer dat Staverman weggaat :(
is in dit geval denk ik ook, zodat zoveel mogelijk collega's langs konden komen; zag oa Desiree, Evelien en Paul in de studio voorbij komen; dat zouden ze op vrijdag avond na 22:00 niet doen waarschijnlijk
Ja, dat is waar, hoop dan ook dat het een leuke afscheidsshow is geworden.
was onder de indruk, ook door de set van La Fuente (waar Staverman ook nog even kwam buurten bij de dj met champagne in de live ruimte) dat het qua sfeer zeker een leuek uitzending gaat worden.
zeker jammer dat die show niet live is, maar wat ik eerder al aangaf, snap ik deze opzet wel
jjjelmer schreef: 16 mei 2024 21:51
Dat valt me in algemeen op hier en ook in dat bericht: soms worden berichten geplaatst alsof dat waarheid is in plaats van ik verwacht of ik denk xxx.
Hij gaat morgen 10 voor 10 op zn insta vertellen waar ie naartoe gaat
Echt een leuke Club Staverman ook al is het niet live het is echt een leuke uitzending en gewoon een live gevoel je hoort iedereen het is een gezellige sfeer
Daanradiofan schreef: 18 mei 2024 02:33
Maar op insta zag ik bijvoorbeeld dat Morad in de studio was, maar ook dat Gijs achter de knoppen zat
Ja dat is ook zo maar dit hebben ze donderdag allemaal opgenomen zelfs dat Morad in de studio is en gijs achter de knoppen maar onlangs alles was het een leuk uitzending.
wou graag dit weekend de laatste Club Staverman terugluisteren, maar helaas is dit niet beschikbaar via de Radio 2 site; wat was de andere site ook alweer om radio shows terug te luisteren
Het is niet van radiologger zelf en maar het betreft een eigen website van iemand die handig is met het opzetten van een website die dit automatisch ophaalt.
Het inlogverhaal is een mooi voorbeeld van iemand die een verkeerde afslag neemt, dit hier meldt, daarna wordt het een paar keer herhaald en tenslotte wordt het praktisch de waarheid. Hetgeen in dit geval geenszins het geval is.
In het Joe-topic staan de links netjes weergegeven.
StefanMiedema91 schreef: 19 mei 2024 10:08
wou graag dit weekend de laatste Club Staverman terugluisteren, maar helaas is dit niet beschikbaar via de Radio 2 site; wat was de andere site ook alweer om radio shows terug te luisteren
Kun je gewoon via de app van Radio 2 terug luisteren.
Ga naar Gids en gemist, verander de datum in vrijdag 17 mei en voila
StefanMiedema91 schreef: 19 mei 2024 10:08
Kun je gewoon via de app van Radio 2 terug luisteren.
Ga naar Gids en gemist, verander de datum in vrijdag 17 mei en voila
Zowaar Spijkers met Koppen-nieuws! Vanaf 8 juni staat Dolf solo geprogrammeerd met z'n oude programma Leuk Is Anders, kan niet meteen zien wanneer en of Spijkers terug komt.
Lex Hummel schreef: 21 mei 2024 20:05
En dit is een foutje.
Dat weet ik zo net nog niet, vorig jaar ging op 10 juni SmK op zomervakantie en kwam er drie maanden het Platenpaleis. Misschien dat Dolf dit jaar een eigen programma doet in de zomer