Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
weet niet wat er met DWIDM aan de hand is deze week, maar of het is een uur/half uur eerder opgenomen of de webcam is kapot, of men wil niet meer in beeld.
vermoed eerlijk gezegd het eerste
vermoed eerlijk gezegd het eerste
-
Apart allemaal. Maar misschien wel een mogelijkheid voor Morad om naar een andere radiozender te gaan.
-
slim ook; indien een omroep/radiostation met hem nu in zee wilt, kan hij nu zijn tv-werkzaamheden iig afdwingenStefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 17:16 morad-update: https://www.ad.nl/show/morad-el-ouakili ... ~a53e3b63/
-
De ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Welke commerciële zender zien we hem binnenkort? JOE of Veronica?
-
Rest van de week platenpaleis
- (Grit)Blaster
Bij veronica of joe zou het een mooie aanvulling zijn dacht ik zo.Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 18:06 De ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Welke commerciële zender zien we hem binnenkort? JOE of Veronica?
Zijn stemkleur heb ik eerder al met Tom Mulder vergeleken. Hij zou probleemloos passen bij Radio 10, Joe of Veronica.Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 18:06 De ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Welke commerciële zender zien we hem binnenkort? JOE of Veronica?
De programmering van Veronica lijkt me inmiddels compleet. Mocht er toch ruimte gezocht worden voor Morad dan lijkt mij het Goud van Oud tijdslot en format wel bij hem passen. Echter zou ik het binnenhalen van Morad opmerkelijk vinden zolang Niek van der Bruggen nog geen vast tijdslot heeft.
Ook bij Joe zou Morad de uren 10-13 of 13-16 kunnen doen. Dan heeft de zender ook gelijk een goed uithangbord via RTL Boulevard.
God is a DJ
-
Als ik JOE was zou ik al een hengeltje uitgooien naar hem. Vind JOE sinds de komst van Coen en Sander steeds sprankelender gaan klinken. Aangezien DPG bezig is met RTL lijkt het me niet zo moeilijk in het contract op te nemen. Ook heb je met Morad ook een goede vervanger voor de ochtendshow.Phoenix schreef: 11 jun 2024 19:22Zijn stemkleur heb ik eerder al met Tom Mulder vergeleken. Hij zou probleemloos passen bij Radio 10, Joe of Veronica.Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 18:06 De ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Welke commerciële zender zien we hem binnenkort? JOE of Veronica?
De programmering van Veronica lijkt me inmiddels compleet. Mocht er toch ruimte gezocht worden voor Morad dan lijkt mij het Goud van Oud tijdslot en format wel bij hem passen. Echter zou ik het binnenhalen van Morad opmerkelijk vinden zolang Niek van der Bruggen nog geen vast tijdslot heeft.
Ook bij Joe zou Morad de uren 10-13 of 13-16 kunnen doen. Dan heeft de zender ook gelijk een goed uithangbord via RTL Boulevard.
Maar wie zegt dat Morad niet gewoon namens een andere omroep terugkeert? Het tijdslot zal wellicht weer gewoon beschikbaar gesteld worden. En we weten dat omroepen als aaseters op tijdsloten jagen. Ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd is.
Dit verwacht ik ook. Morad heeft dit op z'n socials zelf ook al aangegeven dus die gaat eerst proberen via een andere omroep bij Radio 2 te blijven. JOE zie ik 'm ook wel doen, net als Radio 10 inderdaad!Pot schreef: 11 jun 2024 20:16 Maar wie zegt dat Morad niet gewoon namens een andere omroep terugkeert? Het tijdslot zal wellicht weer gewoon beschikbaar gesteld worden. En we weten dat omroepen als aaseters op tijdsloten jagen. Ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd is.
-
Ok, wie zit er nu bij Jasper? Want zij zat ook bij Leo.StefanT schreef: 10 jun 2024 19:23Nee, de producer van Leo is Anneli Verhees, die ook soms in de nacht zit van 3FMHenkjan2016 schreef: 10 jun 2024 19:10
De producer bij Leo is toch Anne (zonder li) die ook bij Desiree zit/zat in de nacht (volgens mij is ze er overigens nog steeds).
Ik dacht dat dat Anne was, maar is blijkbaar Anneli ;-)
Dat is Joy. Zij zat NIET bij Leo. Wellicht een keer met invallen. De vaste producer van Morad is Lisa. Anne (zonder LI) is van DesireeHenkjan2016 schreef: 11 jun 2024 21:27
Ok, wie zit er nu bij Jasper? Want zij zat ook bij Leo.
-
Helder, dan viel zij een keer in bij Leo denk ik dan.StefanT schreef: 11 jun 2024 21:55Dat is Joy. Zij zat NIET bij Leo. Wellicht een keer met invallen. De vaste producer van Morad is Lisa. Anne (zonder LI) is van DesireeHenkjan2016 schreef: 11 jun 2024 21:27
Ok, wie zit er nu bij Jasper? Want zij zat ook bij Leo.
Je merkt al: ik kijk vrij weinig radio ;-)
-
Anneli is de laatste tijd toevallig een paar keer afwezig geweest bij de Verrukkelijke 15 en toen werd ze vervangen. Dat zou best die Joy kunnen zijn geweest.