Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DJ_Nick

Re: Qmusic algemeen

Bericht door DJ_Nick »

'Na een jaar de ‘Worldwide Club 20’ te hebben gepresenteerd, geeft Domien Verschuuren eind oktober het stokje over aan Joost Swinkels. De ‘Worldwide Club 20’ is iedere zaterdag tussen 22.00 uur en 00.00 uur te horen op Qmusic. In deze hitlijst zet Joost de twintig grootste internationale dancetracks op een rij, in samenwerking met de Stichting Nederlandse Top 40.;'

Toch wel bijzondere keus, maar kan ook een eigen keuze van Domien zijn. Wellicht dat hij hier zelf op kan reageren haha.
Maar ik vond hem wel aardig op z'n plek daar op zaterdagavond eigenlijk, al kan ik begrijpen dat hij het wat veel vindt worden naast de Top 40 en de middagshow.

Bron: https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... b-20-over/
Check ook eens mijn Mixcloud pagina voor lekkere mixen!
https://www.mixcloud.com/DJ-Nick_/
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Ik had Menno Barreveld (16-4-1976) 47 jaar oud de "office hours" op Joe laten doen (13-16 uur) na Dennis Ruyer.
Bas van Nimwegen zal ik dan zijn plek bij Q laten overnemen.
Of hem (Bas) het tijdslot laten ruilen met Wim van Helden.
JerOeen

Bericht door JerOeen »

De enige reden die mensen hier op het forum hebben om Menno te laten verkassen naar JOE is zijn leeftijd.. Maar hij doet zijn programma prima, scoort ook prima. Ook is hij het gezicht van bijna elke (foute) Q-music party door het land, het zou best kunnen dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Maar voor de rest is er toch geen reden om je goed scorende DJ te laten verkassen?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Als beide heren (Menno en Wim) niet toe zijn aan een nieuwe uitdaging zou ik ze lekker laten zitten. Sinds de komst van Domien en die 2 overdag is het Q voor de wind gegaan en dat lijkt nog allesbehalve uitgewerkt.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

DJ_Nick schreef: 12 okt 2023 18:49 'Na een jaar de ‘Worldwide Club 20’ te hebben gepresenteerd, geeft Domien Verschuuren eind oktober het stokje over aan Joost Swinkels. De ‘Worldwide Club 20’ is iedere zaterdag tussen 22.00 uur en 00.00 uur te horen op Qmusic. In deze hitlijst zet Joost de twintig grootste internationale dancetracks op een rij, in samenwerking met de Stichting Nederlandse Top 40.;'

Toch wel bijzondere keus, maar kan ook een eigen keuze van Domien zijn. Wellicht dat hij hier zelf op kan reageren haha.
Maar ik vond hem wel aardig op z'n plek daar op zaterdagavond eigenlijk, al kan ik begrijpen dat hij het wat veel vindt worden naast de Top 40 en de middagshow.

Bron: https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... b-20-over/
Was dit live? Want dan kan ik er wel inkomen inderdaad. (Met VoiceTrack uiteindelijk ook wel hoor)
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Nee dat was niet live maar volgens mij wel vaak gewoon opgenomen en niet perse voicetracks.
Check ook eens mijn Mixcloud pagina voor lekkere mixen!
https://www.mixcloud.com/DJ-Nick_/
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

DJ_Nick schreef: 13 okt 2023 11:51 Nee dat was niet live maar volgens mij wel vaak gewoon opgenomen en niet perse voicetracks.
Dank!
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

JerOeen schreef: 13 okt 2023 09:12 De enige reden die mensen hier op het forum hebben om Menno te laten verkassen naar JOE is zijn leeftijd.. Maar hij doet zijn programma prima, scoort ook prima. Ook is hij het gezicht van bijna elke (foute) Q-music party door het land, het zou best kunnen dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Maar voor de rest is er toch geen reden om je goed scorende DJ te laten verkassen?
Goed scorende dj?
Mattie en Marieke zijn de goed scorende dj's waarvoor je de radio op Q music zet.
Daarna blijft men doorluisteren, maar men zet de radio niet speciaal aan voor Menno of voor Wim.
Prima dj's, maar vervangbaar.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

di-on-fm schreef: 13 okt 2023 12:00
JerOeen schreef: 13 okt 2023 09:12 De enige reden die mensen hier op het forum hebben om Menno te laten verkassen naar JOE is zijn leeftijd.. Maar hij doet zijn programma prima, scoort ook prima. Ook is hij het gezicht van bijna elke (foute) Q-music party door het land, het zou best kunnen dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Maar voor de rest is er toch geen reden om je goed scorende DJ te laten verkassen?
Goed scorende dj?
Mattie en Marieke zijn de goed scorende dj's waarvoor je de radio op Q music zet.
Daarna blijft men doorluisteren, maar men zet de radio niet speciaal aan voor Menno of voor Wim.
Dat weet ik nog net niet zo hoor… ik denk dat hun zeker wel bijdragen aan het succes van Q.
Pot

Bericht door Pot »

Deradiokenner schreef: 13 okt 2023 12:07
di-on-fm schreef: 13 okt 2023 12:00
Goed scorende dj?
Dat weet ik nog net niet zo hoor… ik denk dat hun zeker wel bijdragen aan het succes van Q.
Ik denk dat ze wel bijdragen aan het succes van Q, maar dat het meer door de combinatie van muziek en items/talks gedaan wordt. En natuurlijk Het Foute Uur als voorprogramma van hun eigen shows.
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

DJ_Nick schreef: 13 okt 2023 11:51 Nee dat was niet live maar volgens mij wel vaak gewoon opgenomen en niet perse voicetracks.
Soms is het live, afgelopen weekend kon je er tickets winnen en moest je appen naar de studio en 10-15 minuten later kwam er iemand in de uitzending die de tickets had gewonnen.

Was iets voor 23.00
TheAgedGamer

Bericht door TheAgedGamer »

Is het al bekend waarom Domien gaat stoppen met de Worldwide Club 20?
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

Tom en Joe zijn morgen voor het allerlaatst bij in de ochtendshow. Tom heeft het op zijn instagram gezet, ik heb Joe een berichtje gestuurd en hij reageert dat het ook zijn laatste show is.
Bennie Tiggeloven

Bericht door Bennie Tiggeloven »

TheAgedGamer schreef: 21 okt 2023 22:08 Is het al bekend waarom Domien gaat stoppen met de Worldwide Club 20?
Misschien omdat hij vrij druk is met shows, podcast, theater, etc.
Davanno

Bericht door Davanno »

RadioFanDaan schreef: 25 okt 2023 22:32 Tom en Joe zijn morgen voor het allerlaatst bij in de ochtendshow. Tom heeft het op zijn instagram gezet, ik heb Joe een berichtje gestuurd en hij reageert dat het ook zijn laatste show is.
Ik dacht dat ze tot het eind van het jaar bleven. Of hebben ze dat nooit zo gezegd?
Plaats reactie