Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
-
Wijzigingen in programmering
Naar aanleiding van user Orange in topic Opvallende Dingen. Hierbij een nieuw geopend topic m.b.t. De wijzigingen in de betreffende programmeringen en wie de betreffende Dj vervangt.
Re: Wijzigingen in programmering
Vandaag neemt Daniel Lippens het programma van Dennis Ruyer over.
Dat is echt al 2 maanden zo dat Dennis Ruyer er niet in het weekend is, Mark Labrand of Daniël Lippens neemt het over. Maar met Daniël gaat het ook niet zo goed vandaag met z'n geschuif... Ach, niet altijd gaat het goed.Jrdy schreef:Vandaag neemt Daniel Lippens het programma van Dennis Ruyer over.
Ivo is nog met vakantie dus vanavond Martijn Biemans.
Komt omdat Frank Dane een aantal keer moest invallen voor Evers of Coen en Sander. Dan schuift Dennis door naar de lunchshow. Misschien dat Dennis geen zin heeft zeven dagen per week te werken of komt het niet uit met z'n contract. Daarnaast is Dennis ook niet zo lang papa.fey02 schreef:Dat is echt al 2 maanden zo dat Dennis Ruyer er niet in het weekend is, Mark Labrand of Daniël Lippens neemt het over. Maar met Daniël gaat het ook niet zo goed vandaag met z'n geschuif... Ach, niet altijd gaat het goed.Jrdy schreef:Vandaag neemt Daniel Lippens het programma van Dennis Ruyer over.
Frank presenteert wel gewoon Dane doet 't als hij invalt voor Coen of Sander, alleen als hij ESO doet neemt Dennis 12-14 over.
Toch wel vreemd dat Dennis geen 7 dagen wil, maar dat zoals vorige week Mark Labrand dat dan wel moet doen, die heeft dus gewoon 11 dagen achter elkaar gewerkt, toen een dag vrij (vrijdag) en dan weer 6
Toch wel vreemd dat Dennis geen 7 dagen wil, maar dat zoals vorige week Mark Labrand dat dan wel moet doen, die heeft dus gewoon 11 dagen achter elkaar gewerkt, toen een dag vrij (vrijdag) en dan weer 6
Als het bekend is dat Dane een week moet invallen voor Coen of Sander, presenteert hij echt geen Dane doet 't hoor.
Ik heb niet gezegd dat Dennis niet 7 dagen werken wil, maar dat het misschien zou kunnen. Daar zouden allerlei legitieme redenen voor kunnen zijn. Hoe kan Labrand vorige week 7 dagen hebben gewerkt? Deed hij toen de lunchshow?
Ik heb niet gezegd dat Dennis niet 7 dagen werken wil, maar dat het misschien zou kunnen. Daar zouden allerlei legitieme redenen voor kunnen zijn. Hoe kan Labrand vorige week 7 dagen hebben gewerkt? Deed hij toen de lunchshow?
Daan Bakker schreef:Als het bekend is dat Dane een week moet invallen voor Coen of Sander, presenteert hij echt geen Dane doet 't hoor.
ik ben morgen op de zaak en zal het aan ze vragen WAAROM ze......! Ik zeg lekker belangrijk
Doet iets in de media
Als je het niet belangrijk vindt, reageer dan niet.
Als je wat verder had gelezen, had je opgemerkt dat ik in mijn bericht van 12.33 Robbinho corrigeer, die mijn bericht verkeerd interpreteert/niet goed leest. Daar reageer ik op. In mijn bericht zie je nergens staan dat ik me afvraag waarom ze.....er niet zijn? Jouw reactie lijkt me dan ook totaal misplaatst en door jezelf zo ingevuld.
Ik snap ook totaal niet waarom je met hoofdletters, uitroeptekens en kwalificaties van mijn berichten moet gaan werken. Bovendien doe je dan ook nog eens of je bij 538 werkt. Ik weet niet waarom je doet alsof je daar werkt, maar het maakt je niet geloofwaardiger, integendeel.
Als je wat verder had gelezen, had je opgemerkt dat ik in mijn bericht van 12.33 Robbinho corrigeer, die mijn bericht verkeerd interpreteert/niet goed leest. Daar reageer ik op. In mijn bericht zie je nergens staan dat ik me afvraag waarom ze.....er niet zijn? Jouw reactie lijkt me dan ook totaal misplaatst en door jezelf zo ingevuld.
Ik snap ook totaal niet waarom je met hoofdletters, uitroeptekens en kwalificaties van mijn berichten moet gaan werken. Bovendien doe je dan ook nog eens of je bij 538 werkt. Ik weet niet waarom je doet alsof je daar werkt, maar het maakt je niet geloofwaardiger, integendeel.
Dat klopt. Maar Dennis hoeft niet elke week in te vallen voor Frank. Wel vaak maar 1,5 maand geleden amper. En stel, Dennis wil van zijn kind genieten, dan heeft hij 5 dagen (als hij dus niet hoeft in te vallen) om dat te doen...Daan Bakker schreef:Komt omdat Frank Dane een aantal keer moest invallen voor Evers of Coen en Sander. Dan schuift Dennis door naar de lunchshow. Misschien dat Dennis geen zin heeft zeven dagen per week te werken of komt het niet uit met z'n contract. Daarnaast is Dennis ook niet zo lang papa.fey02 schreef:Dat is echt al 2 maanden zo dat Dennis Ruyer er niet in het weekend is, Mark Labrand of Daniël Lippens neemt het over. Maar met Daniël gaat het ook niet zo goed vandaag met z'n geschuif... Ach, niet altijd gaat het goed.Jrdy schreef:Vandaag neemt Daniel Lippens het programma van Dennis Ruyer over.
De week van hemelvaart in ieder geval. Ma-do hitzone, vrijdag ESO, za-zo weekendkr8, ma-do hitzone en za-zo weer weekendkr8.Daan Bakker schreef:Als het bekend is dat Dane een week moet invallen voor Coen of Sander, presenteert hij echt geen Dane doet 't hoor.
Als Frank een week moet invallen voor Coen/Sander zal het waarschijnlijk geen Dane doet 't presenteren, dit is echter nog nooit gebeurd. Een tijdje terug wel een keer een dag of 2 maar toen deed hij dit er gewoon bij
-
3fm:
27-5:
MetMichiel --> Herman Hofman
23-5 tm 26-5
Dit Is Domien --> Sander Hoogendoorn
23-5:
Markplaats --> Barend Van Deelen
PS: Oorboekje vermeld bovenstaande niet.
27-5:
MetMichiel --> Herman Hofman
23-5 tm 26-5
Dit Is Domien --> Sander Hoogendoorn
23-5:
Markplaats --> Barend Van Deelen
PS: Oorboekje vermeld bovenstaande niet.
Correctie: Dit is Domien wordt van 23-5 t/m 9-6 gepresenteerd door Sander Hoogendoorn.
En ook nog:
Bron (en meer info): http://www.3fm.nl/programmaschema
En ook nog:
- Frank<3 wordt van 13-6 t/m 1-7 gepresenteerd door Sander Hoogendoorn.
De ochtendshow van Giel wordt van 4-7 t/m 22-7 gepresenteerd door Domien Verschuuren.
Eva & Giel wordt van 8-7 t/m 22-7 gepresenteerd door Eva Koreman en Domien Verschuuren.
3FM vanaf Pinkpop:
Eva en Giel (vr 10-6) -> Giel Beelen vanaf Pinkpop.
Barend en Wijnand (vr 10-6) -> Michiel Veenstra vanaf Pinkpop.
Annemieke Hier (za 11-6) -> Annemieke Schollaardt vanaf Pinkpop.
That's Live (za 11-6) -> Sander Hoogendoorn vanaf Pinkpop.
Eva (za 11-6) -> Roosmarijn Reijmer vanaf Pinkpop.
Annemieke Hier (zo 12-6) -> Annemieke Schollaardt vanaf Pinkpop.
Studio Saskia (zo 12-6) --> Timur Perlin vanaf Pinkpop.
Joram (zo 12-6) --> Roosmarijn Reijmer vanaf Pinkpop.
Markplaats (ma 13-6) -> Mark van der Molen vanaf Pinkpop.
3FM vanaf Best Kept Secret:
That's Live (za 18-6) -> Sander Hoogendoorn vanaf Best Kept Secret.
Eva (za 18-6) -> Roosmarijn Reijmer vanaf Best Kept Secret.
Studio Saskia (zo 19-6) -> Herman Hofman vanaf Best Kept Secret.
Joram (zo 19-6) -> Roosmarijn Reijmer vanaf Best Kept Secret.
3FM vanaf Down the Rabbit Hole:
That's Live (za 25-6) -> Sander Hoogendoorn vanaf Down the Rabbit Hole.
Eva (za 25-6) -> Eva Koreman vanaf Down the Rabbit Hole.
Studio Saskia (zo 26-6) -> Timur Perlin vanaf Down the Rabbit Hole.
Joram (zo 26-6) -> Roosmarijn Reijmer vanaf Down the Rabbit Hole.
3FM vanaf Concert at Sea:
Eva & Giel (vr 1-7) -> Eva Koreman vanaf Concert at Sea.
Barend en Wijnand (vr 1-7) -> Michiel Veenstra vanaf Concert at Sea.
That's Live (za 2-7) -> Michiel Veenstra vanaf Concert at Sea.
Eva (za 2-7) -> Eva Koreman vanaf Concert at Sea.
3FM vanaf Rock Werchter:
Studio Saskia (zo 3-7) -> Herman Hofman vanaf Rock Werchter.
Joram (zo 3-7) -> Joram Kaat vanaf Rock Werchter.
3FM vanaf de Zwarte Cross:
That's Live (za 23-7) -> Sander Hoogendoorn vanaf de Zwarte Cross.
Eva (za 23-7) -> Eva Koreman vanaf de Zwarte Cross.
Barend (zo 24-7) -> Barend van Deelen vanaf de Zwarte Cross.
Annemieke Hier (zo 24-7) -> Herman Hofman vanaf de Zwarte Cross (16-18 uur).
Studio Saskia (zo 24-7) -> Saskia Weerstand vanaf de Zwarte Cross (18-21 uur).
3FM vanaf Solar Weekend Festival:
That's Live (za 6-8) -> Sander Hoogendoorn vanaf Solar Weekend Festival.
Eva (za 6-8) -> Herman Hofman vanaf Solar Weekend Festival.
Studio Saskia (zo 7-8) -> Saskia Weerstand vanaf Solar Weekend Festival.
Joram (zo 7-8) -> Joram Kaat vanaf Solar Weekend Festival.
Bron (en meer info): http://www.3fm.nl/programmaschema
Eva Korenman doet Dit is Domien.
-
Het oorboekje is dus niet zo aktueel als het lijkt. Jammer, had ik wel gehoopt.