Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
BoogieKnight

Re: Veranderingen Kink

Bericht door BoogieKnight »

Ik hou van inhoud/redactie/presentatie, vormgeving èn goeie/uitdagende/verrassende muziek.
Die optelsom maakt alles bij elkaar voor mij fijne radio…. Toch lijkt dat tegenwoordig een unicum te zijn.
Als ik alleen non-stop goeie muziek wil horen ga ik wel mijn eigen platencollectie of spotify playlist draaien 😉
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Vanjeafisharder schreef: 26 sep 2023 11:14 Denk dat je dan meer bij Pinguïn Radio uit komt als je echt alternative wilt horen, minder commercieel en ook meer nieuwer materiaal. Alleen klinkt het daar qua vormgeving wat cheaper dan bij KINK wat toch wat vormgeving gelikter klinkt.
KINK wat toch wat vormgeving gelikter klinkt was allemaal voor hun zogenaamde gooi naar een FM frequentie.
Over 5 jaar stort de toko in als een kaartenhuis. :))

Ik luisteraar alleen nog maar Pinguïn Radio of Hofstad Radio -smok
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Echtwel schreef: 26 sep 2023 12:50
Vanjeafisharder schreef: 26 sep 2023 11:14 Denk dat je dan meer bij Pinguïn Radio uit komt als je echt alternative wilt horen, minder commercieel en ook meer nieuwer materiaal. Alleen klinkt het daar qua vormgeving wat cheaper dan bij KINK wat toch wat vormgeving gelikter klinkt.
KINK wat toch wat vormgeving gelikter klinkt was allemaal voor hun zogenaamde gooi naar een FM frequentie.
Over 5 jaar stort de toko in als een kaartenhuis. :))

Ik luisteraar alleen nog maar Pinguïn Radio of Hofstad Radio -smok
Je vormgeving heeft geen effect op of je al dan niet een FM-frequentie bemachtigt, daar hadden ze met de vormgeving van Radio De Blauwe Tegel net zoveel kans op gemaakt.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
dasco1973

Bericht door dasco1973 »

Eens, bij Pinquin programmeert men weliswaar wat alternatiever maar ik vind voor het overige die zender nauwelijks het niveau zolderkamer ontstijgen.
waterveenmos

dasco1973 schreef: 26 sep 2023 18:53
Eens, bij Pinquin programmeert men weliswaar wat alternatiever maar ik vind voor het overige die zender nauwelijks het niveau zolderkamer ontstijgen.
Dat verschilt heel erg per programma valt mij op. De Graadmeter is een goed voorbeeld van hoe het zou kunnen. Ik ben wel benieuwd naar hoe de Snob2000 er eind dit jaar gaat klinken, daar hoor je altijd veel variatie in stijl.
radio luisteraar

Bericht door radio luisteraar »

Tim is voortaan 6 dagen per week te horen. https://www.radiofreak.nl/tim-op-het-br ... g-op-kink/
Stophoest

Bericht door Stophoest »

waterveenmos schreef: 26 sep 2023 22:02
dasco1973 schreef: 26 sep 2023 18:53
Dat verschilt heel erg per programma valt mij op. De Graadmeter is een goed voorbeeld van hoe het zou kunnen. Ik ben wel benieuwd naar hoe de Snob2000 er eind dit jaar gaat klinken, daar hoor je altijd veel variatie in stijl.
Ik luister de laatste tijd wat vaker naar Indie XL. Oke, qua presentatie zijn het amateurs maar als je nieuwe muziek wil leren kennen geweldig.
Je hebt kink- en stophoest.
petoi

Bericht door petoi »

radio luisteraar schreef: 06 okt 2023 08:55 Tim is voortaan 6 dagen per week te horen. https://www.radiofreak.nl/tim-op-het-br ... g-op-kink/
Woont hij nog steeds in Limburg en pendelt hij iedere dag op en neer? (4 uur+ reistijd?)
Roel_

Bericht door Roel_ »

petoi schreef: 06 okt 2023 20:23
radio luisteraar schreef: 06 okt 2023 08:55 Tim is voortaan 6 dagen per week te horen. https://www.radiofreak.nl/tim-op-het-br ... g-op-kink/
Woont hij nog steeds in Limburg en pendelt hij iedere dag op en neer? (4 uur+ reistijd?)
Nee, hij is verhuist naar Hilversum toen hij bij Kink begon.
Je bent ouder en je wil wat...
waterveenmos

Roel_ schreef: 06 okt 2023 21:16
petoi schreef: 06 okt 2023 20:23
Nee, hij is verhuist naar Hilversum toen hij bij Kink begon.
Klopt, maar pas toen ie een dagelijks programma kreeg.
waterveenmos

De komende 12 dagen is er weer Kink 1500. Toch een stuk leuker dan de reguliere muziekprogrammering imho, zeker de eerste helft.
Odeon

Bericht door Odeon »

waterveenmos schreef: 23 okt 2023 14:38 De komende 12 dagen is er weer Kink 1500. Toch een stuk leuker dan de reguliere muziekprogrammering imho, zeker de eerste helft.
Juist de eerste helft. Maar...desondanks vind ik de lijst steeds minder relevant, mede door het hoge aantal 'classics' in de reguliere playlist.
spoonman

Bericht door spoonman »

waterveenmos schreef: 23 okt 2023 14:38 De komende 12 dagen is er weer Kink 1500. Toch een stuk leuker dan de reguliere muziekprogrammering imho, zeker de eerste helft.
Absoluut! Altijd een mooie lijst en veel meer afwisseling dan de normale playlist. Veel zin in.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Lees dit op radiowereld.nl gerucht dat kink op de frequenties van decibel in de randstad komt als dit waar gaan dus het zelfde doen als slam
https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... XEEzW0QdIE
spoonman

Bericht door spoonman »

Vliegendereporter schreef: 24 okt 2023 20:54 Lees dit op radiowereld.nl gerucht dat kink op de frequenties van decibel in de randstad komt als dit waar gaan dus het zelfde doen als slam
https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... XEEzW0QdIE
Mooi. Ik hoop dat dit gaat lukken voor KINK
Plaats reactie