Ja ook ik heb dat wel een beetje. Prima om klassiekers te draaien alleen het zijn vaak wel dezelfde paar tracks van een bepaalde band. Van bijv. Bush komen vaak Everything Zen, Glycerin, Machinehead en Chemicals Between Us voorbij terwijl Greedy Fly, Swallowed, Little Things en Comedown een stuk minder worden gedraaid. Van Foo Fighters kan je wel 15 verschillende tracks draaien terwijl er nu een stuk of 6/8 langskomen.spoonman schreef: 12 jan 2023 19:05Eens zou mijn persoonlijke smaak ook zijn. Super happy met KINK maar iets meer variatie en verassing zou mooi zijn. Iets teveel Foo Fighters, Linkin Park, the Killers.Herman ven Schippers schreef: 12 jan 2023 11:25Persoonlijk zou ik dat wel lekker vinden, dat je een grijs gebied van arrow classic rock pakt. Ik vind het nu, zeker op de middag, gewoon te depressief klinken op de een of andere manier. Te veel van hetzelfde, voor mijn persoonlijke smaak.Bartes schreef: 11 jan 2023 23:10 Misschien maak ik me er niet populair mee, maar ik denk dat er niet erg veel mensen een traan zullen laten om KINK Indie. Als ik me niet vergis had het bij de laatste metingen niet meer dan een paar tientallen luisteraars tegelijk.
Als het gaat over de muziek zou ik een bredere muziekmix sowieso waarderen. Een band als DeWolff springt er bij mij altijd positief uit; dat gaat wat meer de bluesrock-kant op. Waarom niet verder dat pad betreden?
Destijds met Arjan Grolleman was er regelmatig een gave verassende track. Dat mis ik nog.
Ik heb overigens wel de indruk dat het iets is veranderd de laatste twee weken en men er meer variatie in heeft gegooid, maar wellicht is dat wensdenken.
Mbt bluesrock/classic rock denk ik dat het zeker iets meer daarmee kan worden aangevuld. Maar het blijft oppassen voor de dunne lijn tussen het trendy Kink en het stoffige Arrow. Ik hoorde overigens deze week zowel ACDC’s Let there be Rock als Motley Crue’s Kickstart My Heart in de morgen op de hoofd zender voorbij komen dus men lijkt wat op te schuiven. Waarom ze het Nederlandse DeWolff niet net ff wat meer pluggen is me een raadsel, zijn naar mijn mening niet minder alternatief als het poppy Son Mieux waar je ook op Kink mee doodgegooid wordt en net zo bluesbased rock als bijv. GnR, Zeppelin, Hendrix en zelfs Pearl Jam die wel regelmatig langskomen.
Anyway het zijn nuances, ik ben nog steeds super blij met deze zender en luister dagelijks.